Het zelfverdedigings- en vechtsport topic

10-01-2018 19:29 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Het leek me leuk om een topic te maken waarin we kunnen kletsen over zelfverdedigingssporten en vechtsporten. Ik heb ze allebei bewust bij elkaar gedaan omdat ik hoop dat het topic zo iets voller wordt.

Misschien is het leuk als je een aantal vragen beantwoordt:
Welke sport beoefen je?
Hoe lang al?
Wat vind je het leukste eraan?
Doe je wedstrijden?
Welke band heb je eventueel?
Hoe vaak train je?
etc.

Ik hoop dat hier een beetje animo voor is en we elkaar kunnen motiveren!

(En sorry als ik iets fout doe dit is mijn eerste topic)
Alle reacties Link kopieren
Laat ik maar eerst beginnen! Ik doe aan taekwondo, heb de blauw-rode band en train twee keer per week. Het leukste vind ik sparren en losgaan met kussens trappen. Al vind ik het de laatste jaren ook leuker om bezig te zijn met poomses en zelfverdediging.
Leuk!

Ik doe sinds een aantal maanden aan judo. Nooit gedaan, wel de eerste sport in mijn leven die ik leuk vind. Ik ben van mezelf vrij sterk, de combinatie met techniek en snel denken maakt het voor mij leuk.

Ik heb pas de gele band behaald, doe geen wedstrijden, voor nu is alleen de training even genoeg haha.
booksandtea schreef:
10-01-2018 19:32
Laat ik maar eerst beginnen! Ik doe aan taekwondo, heb de blauw-rode band en train twee keer per week. Het leukste vind ik sparren en losgaan met kussens trappen. Al vind ik het de laatste jaren ook leuker om bezig te zijn met poomses en zelfverdediging.
Wat zijn poomses?
Alle reacties Link kopieren
Sansa_ schreef:
10-01-2018 20:00
Leuk!

Ik doe sinds een aantal maanden aan judo. Nooit gedaan, wel de eerste sport in mijn leven die ik leuk vind. Ik ben van mezelf vrij sterk, de combinatie met techniek en snel denken maakt het voor mij leuk.

Ik heb pas de gele band behaald, doe geen wedstrijden, voor nu is alleen de training even genoeg haha.