30 day Shred van Jillian

10-01-2018 21:16 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik zag dat er in 2014 ook een topic hierover was, maar vond bijna 4 jaar later wel een reden voor een nieuw topic.

Ik ben de laatste tijd 6 kilo afgevallen, heel erg fijn, maar nog niet waar ik wil wezen. Ik sport twee keer per week maar zou er graag nog wat bij willen doen.
Op een blauwe maandag heb ik wel eens de shred filmpjes op youtube gezocht maar nooit echt wat mee gedaan.

Vandaag heb ik de dvd van Jillians 30 day Shred besteld, stok achter de deur, dan heb ik er iets voor betaald en kan het mooi op de grote tv, dan moet ik wel!

Op de dagen dat ik niet sport wil ik dit thuis gaan doen.

Wie doet er gezellig met me mee? Dan kunnen we hier tegen elkaar zeggen hoe zwaar het is ;)
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik heb het een paar jaar terug gedaan en vond het super!
Ik denk er nog even overna of ik het nog eens zou willen doen. Het is heel zwaar en ik heb geen geschikte ruimte eigenlijk. Destijds heb ik het in de zomer gedaan en had ik mijn tuinhuisje omgetoverd tot shred-ruimte ;-) maar is nu nog te koud
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het in het verleden ook weleens gedaan. Het is zwaar maar wel snel resultaat.
Volgens mij heb ik mn dumbells net weggegooid 🙊
Maar ik wil wel mee doen....wanneer beginnen we?
Alle reacties Link kopieren
Shred vond ik leuk, wel tricky voor mijn knieën. Als ik meedoe ga ik wel voor de makkelijke dame.
Alle reacties Link kopieren
Ah leuk!

Ik weet niet of we een precieze startdatum moeten doen, niet iedereen sport misschien ook elke dag (ik bijv niet, sportschool dagen doe ik geen shred). Gewoon lekker starten deze week als je zin hebt!

Ik kreeg vandaag de dvd binnen en dacht oh even proberen. Nouuuuuu ik weet niet hoor, de beginnersdame, pffff ik probeerde haar te volgen maar ik voel me nu een soort van overleden!
Alle reacties Link kopieren
Haha pittig he 😁
Ik ga morgen nieuwe dumbells halen en dan ga ik ook los 💪
Ik kreeg erg last van mijn knieën helaas. Verder wel relaxt lekker thuis.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik zie goede resultaten. Wat heb je er voor nodig. Zijn de filmpjes ook op YouTube terug te vinden?
Alle reacties Link kopieren
https://www.izlesene.com/video/jillian- ... -1/7259997

Ik heb ergens een dvd hiervan maar kon hem de afgelopen dagen niet vinden. Ik zocht me blauw. Het blijkt inderdaad op internet te staan die video! :-D
Alle reacties Link kopieren
Level 2:

[url][/https://www.izlesene.com/video/jillian- ... 259970#url]
Alle reacties Link kopieren
Level 3:

https://www.izlesene.com/video/jillian- ... 3/7259991#
Alle reacties Link kopieren
Gisteren eerste les gedaan....kan amper lopen nu :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Filmpjes staan ook op youtube. Heb het een paar jaar geleden gedaan, werkte wel maar als je echt blijvend resultaat wil moet je het blijven doen.

Ik houd het gewoon lekker bij regelmatig zelf sporten, op een gegeven moment komt er met die filmpjes wel de klad erin. Maar om je conditie en kracht snel op te krikken is het een prima methode.
Alle reacties Link kopieren
Hardlopen tussendoor is geen optie denk ik he? Dat wil ik ook blijven doen. Minimaal 2 x per week.

Dank voor het delen van de linken. Het lijkt me wel wat. ☺️
Alle reacties Link kopieren
Haha het is echt zo zwaar vind ik jeetje. Ik heb er nu 4 dagen opzitten.
En het irritante (en natuuuurlijk weet ik wel dat het niet zo werkt) weeg ik verdorie nog 100 gram meer dan vorige week (ik weeg maar 1 keer per week)
Ik wil altijd direct resultaat :D
Alle reacties Link kopieren
100 gram meer spieren? 😅

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven