Squat en deadlift proof sportlegging, tips??

22-02-2018 15:18 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik ben op zoek naar een squat en deadlift proof legging, het liefst met hoge tailleband. Over het algemeen geldt de stelregel wel dat leggings met een opgedrukte print, niet voldoen en dus doorschijnen wanneer je deze bewegingen maakt.
Ik sport een aantal keren per week en ik heb ook meerdere sportleggings, maar tot nu toe ben ik nog niet de perfecte tegengekomen.

De beperking is wel dat ik de leggings al snel te duur vind, waarvan gezegd wordt dat ze squatproof zijn. Tot 50 euro vind ik nog acceptabel.
Hebben jullie tips of absolute aanraders? :sherlock:
Mijn dank is groot!
Alle reacties Link kopieren
Daar sta ik dan met mijn EUR 10,- 'jogging'-broek te deadliften en squatten. Dat ding slijt niet, schijnt niet door etc. Enige verschil is dat ik natuurlijk een man ben en mij dus ook niet hoef te profileren met een skintight bedekking over mijn kont en benen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Yogaleggings? Die komen ook flink op rek.

Ik shop ze wel eens op aliexpress. Wel goed opletten dat het niet die doorschijnende zijn idd. En wat groter bestellen. Deze bijvoorbeeld voor 6.50 inclusief verzendkosten

https://www.aliexpress.com/af/Hoge-tail ... =y&catId=0
Alle reacties Link kopieren
Haha, te profileren? Ik zoek een comfortabele broek die niet doorschijnt. Een joggingbroek is mij te warm en echt niet comfortabel.
Maar bedankt voor je tip heur..

Ik heb niet zo de behoefte om met doorschijnende broek iedereen m'n billen te laten zien, dat is toch niet zo vreemd?
Alle reacties Link kopieren
Hi dropdrop, bedankt voor je tip. Degene die in de link staat lijkt mij niet echt zweetplekproof. Dat soort stof toont altijd heel erg. Maar Aliexpress is dus wel de moeite waard?
Hoe weet je of het niet doorschijnende broeken zijn? Staat dat ergens aangegeven?
Alle reacties Link kopieren
ik heb een tight van Nike die echt niet doorschijnt, is ; gewoon' een zwarte voor hardlopen, geen kekke met kleurtjes etc ;-)
Alle reacties Link kopieren
http://www.eatrunlove.nl/squat-proof-tights/
Alle reacties Link kopieren
Trek het je niet aan excellent. Sportleggings zijn de mode. Genoeg mannen die hier zich profilerend door de straat hollen in zo'n hardlooplegging. En laten we niet die wielrenners vergeten die zich in het weekend op de fiets profileren in zo'n fullbody legging.
dropdrop wijzigde dit bericht op 22-02-2018 15:41
1.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
excellent schreef:
22-02-2018 15:33
Hi dropdrop, bedankt voor je tip. Degene die in de link staat lijkt mij niet echt zweetplekproof. Dat soort stof toont altijd heel erg. Maar Aliexpress is dus wel de moeite waard?
Hoe weet je of het niet doorschijnende broeken zijn? Staat dat ergens aangegeven?
Ik moet bekennen dat ik wel door schade en schande wijs ben geworden. Ook wel een miskoop gehad, maar ook een paar fijne broeken gescoord.

Je moet goed de reviews lezen. Heeft deze net niet. En alles met het woord print vermijden.

Ook alles los bestellen, dus steeds apart betalen en bestellen. Als het als 1 pakket bij de douane komt en boven de 20 euro is moet je invoerrechten betalen.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt bij ali expres ook zoeken op dry fit
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op lidl.nl, die hebben goedkope sportleggings. Ik heb er een paar en die schijnen niet door, ik heb die hardloopleggings van ze (lijken dikker te zijn). Maar ik draag er een donkere onderbroek onder, geen string, dat zal ook schelen.
Creativity is intelligence having fun
Alle reacties Link kopieren
Thanks iedereen! Dat zijn al goede tips!
Ik ga eens even aliexpress afstruinen begrijp ik al. Ik had al eens eerder wel een aantal mooie gezien, maar dan toch de angst om een peutermodel broek thuis te krijgen ipv een Nederlandse maat medium...
Die site van guppekop was ik ook al tegengekomen tijdens m'n google zoektocht, maar degene die ze linkte waren niet meer te bestellen helaas..
Alle reacties Link kopieren
excellent schreef:
22-02-2018 15:56
maar dan toch de angst om een peutermodel broek thuis te krijgen ipv een Nederlandse maat medium...
Goed de reviews lezen! Sowieso minstens 1 maat groter bestellen. Bij aliexpress zijn ze ook achter dat matenprobleem en staan de afmetingen in centimeters er vaak bij.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er 1 van fablethics, heerlijke legging met een band die je dubbel kunt slaan of lekker hoog dragen. Schijnt absoluut niet door en super printjes.

Enige nadeel is dat je soort lid van moet worden. Als je niets wilt kopen kan je de maand overslaan. Dit niet vergeten anders staat er 50 euro op je tegoed.
Afijn ff goed de voorwaarden lezen. Na de eerste aankoop kan je wel meteen opzeggen.
Ik heb een fietslegging maar die begint nu te groot te worden. Ik heb er een van de Lidl, op zich wel ok.
En ik heb er eentje een dure van de Intersport en die zit voor geen meter.
Dus ik lees even mee.
Alle reacties Link kopieren
O, dikkoppie, daar sta ik dus ook bij op de mailing! Vooral omdat die trigger van 2 leggings voor 24 euro zo aantrekkelijk is! Maar dus nog nooit besteld omdat ik elke keer me afvraag of ik wel tevreden zal zijn met de broek en het retourneren lees ik niet zulke goede reviews over tot nu toe.

Is er trouwens iemand bekend met workoutempire? Dat zie ik veel voorbij komen op instagram, ook nog niet besteld, maar lijkt ook niet prijzig en wel mooi te zijn.

@dropdrop, ook een maat groter bestellen ookal staat erbij dat het true to size is?
Alle reacties Link kopieren
excellent schreef:
22-02-2018 16:15

@dropdrop, ook een maat groter bestellen ookal staat erbij dat het true to size is?
Ja zou ik wel doen. De maten verschillen per land. Kijk alleen maar naar het verschil tussen Italiaanse maten en Nederland.

Staat er niet meer info bij? Centimeters? Vaak is de laatste foto een matentabel.
Het sportmerk momenteel

https://www.underarmour.nl/nl-nl/dames/ ... -maillots/

Compressie: Superstrakke pasvorm die een tweede huid vormt
Dubbellaags ColdGear®-stof met warme, geruwde binnenkant en gladde, sneldrogende buitenkant
Materiaal voert zweet af en droogt zeer snel
4-way stretch-stof voor meer bewegingsvrijheid in alle richtingen
Alle reacties Link kopieren
Nooit een wasverzachter gebruiken met je sportkleding daar kan de stof niet tegen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
jaw schreef:
22-02-2018 15:21
Daar sta ik dan met mijn EUR 10,- 'jogging'-broek te deadliften en squatten. Dat ding slijt niet, schijnt niet door etc. Enige verschil is dat ik natuurlijk een man ben en mij dus ook niet hoef te profileren met een skintight bedekking over mijn kont en benen.
Mwa, ik ben een vrouw en doe dat ook allemaal in mijn comfy sweatpants 😊
Alle reacties Link kopieren
En Gym Shark heeft hele mooie, die squatproof zijn.
Mijn fijnste broek voor krachttraining is een goedkope donkerblauwe van de Decathlon. Wel even goed de naden nalopen, een andere broek bleek niet goed gelockt.
Alle reacties Link kopieren
Decathlon of Lidl. Dat hoeft echt niet duur te zijn hoor. Daarmee kan je prima aan krachttraining doen.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb verschillende merken. Die van de hunkemoller zijn erg fijn. Ik heb eigenlijk online nog een fijnere gevonden van queenieke ofzoiets. Heeft een tijd geduurd voordat hij bezorgd was, maar heeft een fijne stof, een grote brede tailleband met breed elastiek en schijnt niet door. Bovendien zijn ze niet heel duur.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een donkerblauwe (met print) van Decathlon, heb inderdaad een maat groter gekocht en moest daarbij de taille innemen maar dat is ook binnen 5 minuten gebeurd. Voor mij geen probleem iig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven