Sportbadpak met goede ondersteuning voor borsten

22-02-2018 17:19 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet er weer aan geloven, sporten om de zwangerschapskilos eraf te krijgen. Ik ga met een vriendin een aquajog/fit/sport/trim les doen. Nu zijn mijn borsten vrij groot ivm borstvoeding. Ik kan ze in een sportbh proppen en dan kan ik goed springen en huppen zonder pijn. Nu zou ik een badpak willen met dezelfde ondersteuning. In de meeste badpakken bungelen ze los. Naast dat ik dat geen gezicht vind doet dat ook zeer met op en neer springen.
Wie weet welke fijn zijn en waar ik moet zoeken?
Ik zag er een bij decathlon met pijpjes, lijkt me ook wel fijn, maar weet niet of die nou zo stevig is. ( ik moet nog gaan passen).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dan wel geen hele grote borsten (nu een C cup en geef op t moment wel borstvoeding), maar vind de sportbadpakken van Adidas wel erg prettig. Hele stevige stof en badpak komt niet van zijn plek, geen ongemak bij springen enz. Ik doe ook allerlei aquasporten en dat gaat prima zo!
Alle reacties Link kopieren
Oh ik heb hem trouwens in een sportwinkel in onze stad gekocht, maar hij is ook via oa Zalando online te koop.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een speedo badpak met extra versteviging en een extra haakje waar je bh normaal ook ongeveer zit.
Alle reacties Link kopieren
ga naar een goede lingeriezaak daar verkopen ze ook badpakken met goede ondersteuning
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Weten jullie nog welk type jullie hebben?
Alle reacties Link kopieren
Wat je zou kunnen doen is gewoon een sport-bh aandoen (zonder de schuim vulling). Daarover heen een tankini kopen met een fijn broekje. Stof van sportbh is vaak dezelfde en droogt snel. Op die manier heb je de ondersteuning, maar wel even wat meer bedekking.
Er zijn maar weinig sportbadpakken die echte grotere borsten goed ondersteunen. Tenminste ik moet de eerste nog zien die boven de E/f/gcups mooi zit en geen geplette borsten hebt of dat alles te veel beweegt.

Of je draai er een extra top onder, sport bikini ofzo.

Of je kiest voor een niet zo sporterig badpak met zachte beugels.
Dat heb ik gedaan. Koste me wel 150 euro en ben stad en land af gegaan toen maar ik heb hem al 8 jaar. Is nog mooi en cup H zit niet helemaal geplet maar wel strak en goed opgesloten op de juiste hoogte.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ik een link mag noemen, maar kijk eens op de website van
lace-lingerie.nl
Let er wel op dat lang niet alle badpakken chloorresistent zijn.
Adidas en speedo (endurance) hebben dit wel.
theatime schreef:
22-02-2018 19:08
Let er wel op dat lang niet alle badpakken chloorresistent zijn.
Adidas en speedo (endurance) hebben dit wel.
Wut?

En jammer genoeg hebben die 2 merken amper wat echt goeds voor een echt grote cup.
Ik heb er eentje van de bonprix maar moet zeggen dat ik er niet in zwem. Meer een beetje heen en weer lopen in een kinderbadje.
Ik zou gewoon een goede sportbh aandoen en dan een badpak eroverheen. Even kijken of het qua belijning aansluit, zodat het er niet heel gek uitziet, maar als beide zwart zijn kom je al een heel eind.

Of zeg ik nu iets heel geks? Ik zou me er anders ook niet comfortabel invoelen inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bang dat een gewoon badpak onvoldoende ondersteuning biedt. Wel voor gewoon gebruik maar voor op en neer springen niet.

Sportbh onder badpak dacht ik ook al aan, zal eens kijken of ik een match kan vinden.

Valt me tegen hoe weinig opties er zijn. Ook met minder grote borsten wil je toch ondersteuning?
Ik heb geen ervaring met hupsen en springen in het zwembad, want ik trek alleen baantjes en dan vind ik een gewoon sportbadpak genoeg. Maar bij jouw vraag denk ik aan zoiets als dit:
http://www.freyalingerie.nl/active/swim ... r=titanium
Goede ondersteuning, lekker hoog gesloten, Dit merk is sowieso goed in grote maten, ik heb er goede ervaringen mee.
Alle reacties Link kopieren
CommonSense schreef:
22-02-2018 21:28
Ik heb geen ervaring met hupsen en springen in het zwembad, want ik trek alleen baantjes en dan vind ik een gewoon sportbadpak genoeg. Maar bij jouw vraag denk ik aan zoiets als dit:
http://www.freyalingerie.nl/active/swim ... r=titanium
Goede ondersteuning, lekker hoog gesloten, Dit merk is sowieso goed in grote maten, ik heb er goede ervaringen mee.
Dit zwempak heb ik geprobeerd, paste prima en ik kon er mee springen e.d. (heb een G-cup). Helaas zijn dit soort zwempakken wel duur.
Persoonlijk vind ik een sportbh onder een badpak geen gezicht en daarom kies ik toch voor een duur badpak. Als ik het netjes uit spoel zodra ik thuis ben, dan gaat het zwempak bij mij ongeveer 2 jaar mee (bij 1x per week zwemmen en niet van de glijbaan af).
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eerst eens bij decathlon gaan kijken. Daar hebben ze badpakken voor aquagym met iets van ondersteuning. Verassend genoeg bleek dit goed te zetten. Ze zitten niet helemaal bewegingsloos ingesnoerd maar ze vallen er niet uit en de beweging die ze maken doet geen zeer. Ik ga deze eerst eens uitproberen.
Mocht het niks zijn en/of ik blijf dit doen kan ik investeren in wat duurder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven