Iemand met een crosstrainer thuis?

27-02-2018 22:58 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een crosstrainer gekocht. Het is er een van een merk, met goeie reviews etc. Nu valt me op dat de aandrijving heel goed hoorbaar is en ik vraag me af of dat normaal is. Hoe geruisloos/ lawaaiig is normaal bij zo'n apparaat?
Hier was ie officieel geruisloos.
Maar in praktijk hoor ik hem 2 verdiepen lager nog.

En zelfs de buren vroegen vorige week "wat dat vreemde geluid was dat ze soms hoorden".

Je kan proberen alle vijsjes nog es bij te draaien, maar hier blijft ie dus geluid maken.
Alle reacties Link kopieren
Moeren aandraaien heb ik gedaan, maar dat helpt niet. Het is ook geen gepiep of getik ofzo, weet niet zo goed hoe ik het geluid moet omschrijven.
Alle reacties Link kopieren
De energie van draaiende delen moet afvloeien denk ik.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik had eerst best wel een dure daar begon je na een tijdje idd dat geluid te horen van de aanloop banden. (of hoe dat ook heet. :$) na verloop van tijd begon die te kraken en te piepen. (deze werd wel vaak gebruikt) daarna heb ik een goedkopere gekocht (heb al drie duurdere in totaal dus gebruikt) die kraakt, piept en hoor je ook die aanloop banden. Ga er niet meer zo vaak op de lol is er voor mij nu wel af, en ben niet van plan om weer zo'n dure aan te schaffen, want na verloop van tijd is dit een terug komend probleem. :yawnee:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een crosstrainer van het merk kettler, we gebruiken hem al 5 jaar wisselend intensief ;-) en bevalt heel goed, maakt heel weinig geluid.
Alle reacties Link kopieren
Ik had er ook ooit een en die maakte weinig geluid . Maar ja hij werd ook meer gebruikt als Wasrek dan om op te trainen :P
Alle reacties Link kopieren
.
dolfje schreef:
28-02-2018 18:59
Ik had er ook ooit een en die maakte weinig geluid . Maar ja hij werd ook meer gebruikt als Wasrek dan om op te trainen :P
Haha, heel herkenbaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven