Goede resistancebands

08-03-2018 11:20 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Zijn er hier dames die gebruik maken van een resistanceband bij het trainen van hun benen/billen? Ik heb nu meerdere banden besteld, maar ze rollen op een gegeven moment altijd op waardoor de banden in mijn benen snijden.
Ligt dit aan de kwaliteit van de banden? Iemand ervaring met goede banden die NIET oprollen?
Alle reacties Link kopieren
handdoek ertussen doen

heel lang geleden, als in jaren '80, gebruikten we gewoon fietsbinnenbanden. Hoe nieuwer de band, hoe stugger. De kon je toen gewoon gratis bij de fietsenmaker halen
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Nee, volgens mij doen ze dat allemaal; hoe meer ze uitgerekt worden hoe smaller ze worden en hoe geniepiger ze in plooien gaan zitten snijden.

Je hebt ze overigens ook met greepjes. Of misschien dat je eerst iets om je been kan wikkelen zodat ze niet snijden
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Zelfs hele stevige brede rollen op. Maar mijn ervaring is wel: hoe breder hoe minder ze rollen.
Billenbenentrainen.nl heeft de beste. Alleen de roze moet je links laten liggen.
Verder heeft Perry wel goede maar die zijn iets dunner
Alle reacties Link kopieren
Decathlon
Westerpaviljoen schreef:
27-12-2018 18:45
Decathlon
Dat zijn de allerslechtste. Ik heb zelf dat pakje gekocht en ze zijn zo dun dat je er niks mee kunt doen. Alleen die oranje, de stevigste, is nog enigszins bruikbaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven