Trampoline fitness

16-05-2018 07:53 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Regelmatig zie ik trampoline fitness voorbij komen op facebook, via een advertentie van een sportschool hier in de buurt. Dit ziet er best gaaf uit en lijkt me best leuk om te doen. Alleen de middelen om naar een sportschool te gaan heb ik niet, dus ben ik gaag googlen, ik kwam wat sites tegen waar ze voor een redelijke prijs trampolines aanbieden. Dit is met of zonder beugel en met of zonder dvd pakket.
Mijn vraag, wie heeft hier ervaring mee en hoe bevalt het? Thuis op in de sportschool. Ik hoor graag meningen...
Alle reacties Link kopieren
Woon je op een andere verdieping dan de begane grond?
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
16-05-2018 07:58
Woon je op een andere verdieping dan de begane grond?
Nee ik woon op begane grond
Ik heb het thuis gedaan, met een dvd en soms een you tube filmpje. Werkt perfect. Iets volhouden is meer mijn probleem, maar ik vond het leuk om te doen. Het is heel intensief, je wordt er flink moe van. Voordeel is dat je dit niet heel lang hoeft te doen om conditie op te bouwen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik heb thuis niet zo'n trampoline, maar we hebben zo'n "trampoline fitness" -gebied in ons werk. Daar gaan we wekelijks samen trainen. Mijn baas had bij het bestellen een dvd met oefeningen ontvangen. De oefeningen waren heel eenvoudig. Het was echter goed voor het begin. Ondertussen zoeken we samen naar verschillende oefeningen van internet. Dat werkt meestal best goed. Over het algemeen is dit echt cool en leuk. Het is ook ongelooflijk vermoeiend. Dan moet je echt douchen :-D
leef liefde lach (:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven