Fitbit!

01-06-2018 13:51 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand hier de fitbit? Ik gebruik 'm nu een paar weken en ik ben er heel blij mee! Door een kantoorbaan zit ik 5 dagen vd week de hele dag op een stoel, en wil dit graag meer compenseren door meer te wandelen en te sporten.
Op het moment sport ik 2 uur per week intensief, maar ik wil dat naar 3 tot 4x per week brengen en daarbij meer gaan wandelen.

Wat is de cardio fitness die hij bij jullie aangeeft? Bij mij is het 'average' (32-36)
Ik heb er ook 1 en ben er heel blij mee. Ben erg gevoelig voor dit soort statistieken 😁. Ik heb een alta, en jij? Ik werk als a,bulant hulpverlener en krijg gelukkig al veel beweging op mijn werkdagen. Het lijkt me moeilijk de 10.000 te halen met een mantoorbaan. Hoeveel haal je op zo'n dag? Thuis haal ik met peuter wat minder maar dan ga ik 's avonds nog wandelen. Ik ben nu ook aan het opbouwen met hardlopen. Ik haal bijna dagelijks wel de 10.000 stappen. Meestal meer, tussen de 12 en 14.000. Mijn cardio fitness is good-very good tussen de 38 en 42.
Mijn cardio fitness was trouwens op hetzelfde niveau als het jouwe toen ik 'm net had en is dus beter geworden sinds ik het ding draag. Het stimuleert mij echt goed om meer te bewegen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook de alta (HR)!

Heb je ook doelen gesteld? Mijne is minstens 10000 stappen en iedere dag 500 cal meer verbruiken dan er binnen komt. Ik vul dus ook mijn eten in en dat bevalt goed.

Als ik thuis kom van werk zit ik meestal op 7000-8000 stappen dus ik moet echt wel de deur uit savonds om mijn doel te halen. Zo’n fitbit blijkt de stok achter de deur te zijn want ik heb nog iedere dag mijn doel gehaald :)

Iedere dag 14000 is wel goed hoor, geen wonder dat je cardio score goed is. Ik begon met fair to average, dus er zit verbetering in haha
Alle reacties Link kopieren