Fitbit!

01-06-2018 13:51 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand hier de fitbit? Ik gebruik 'm nu een paar weken en ik ben er heel blij mee! Door een kantoorbaan zit ik 5 dagen vd week de hele dag op een stoel, en wil dit graag meer compenseren door meer te wandelen en te sporten.
Op het moment sport ik 2 uur per week intensief, maar ik wil dat naar 3 tot 4x per week brengen en daarbij meer gaan wandelen.

Wat is de cardio fitness die hij bij jullie aangeeft? Bij mij is het 'average' (32-36)
Ik heb er ook 1 en ben er heel blij mee. Ben erg gevoelig voor dit soort statistieken 😁. Ik heb een alta, en jij? Ik werk als a,bulant hulpverlener en krijg gelukkig al veel beweging op mijn werkdagen. Het lijkt me moeilijk de 10.000 te halen met een mantoorbaan. Hoeveel haal je op zo'n dag? Thuis haal ik met peuter wat minder maar dan ga ik 's avonds nog wandelen. Ik ben nu ook aan het opbouwen met hardlopen. Ik haal bijna dagelijks wel de 10.000 stappen. Meestal meer, tussen de 12 en 14.000. Mijn cardio fitness is good-very good tussen de 38 en 42.
Mijn cardio fitness was trouwens op hetzelfde niveau als het jouwe toen ik 'm net had en is dus beter geworden sinds ik het ding draag. Het stimuleert mij echt goed om meer te bewegen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook de alta (HR)!

Heb je ook doelen gesteld? Mijne is minstens 10000 stappen en iedere dag 500 cal meer verbruiken dan er binnen komt. Ik vul dus ook mijn eten in en dat bevalt goed.

Als ik thuis kom van werk zit ik meestal op 7000-8000 stappen dus ik moet echt wel de deur uit savonds om mijn doel te halen. Zo’n fitbit blijkt de stok achter de deur te zijn want ik heb nog iedere dag mijn doel gehaald :)

Iedere dag 14000 is wel goed hoor, geen wonder dat je cardio score goed is. Ik begon met fair to average, dus er zit verbetering in haha
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen fitbit; ik ben geen cardiomens maar eerder een krachtsportmens; dat is weleens uit een test gekomen. Ik heb betere genen voor krachtsport. Ik heb er weleens wat geld tegenaan gesmeten om dat te laten testen, maar ik hoopte eigenlijk op wat aanwijzingen waarom ik fibromyalgie had. Er kwam niets uit. Maar leuk dat ik zulke fantastische longen heb en zo sterk zou kunnen worden. :)
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een kantoorbaan, maar ik probeer in de pauze altijd een rondje te lopen, hierdoor haal ik elke dag wel mijn doel, maar op het moment dat ik iets anders doe op een dag dan een wandeling maken, is het wel verrekte lastig.

Ik heb een HR Charge, mijn Cardio fitness is tussen good en very good tussen de 38-42.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel een gewone pedometer maar die telt alleen maar één kant en niet altijd. Daarnet heb ik 200 stappen met het linkerbeen en 200 met het rechterbeen gedaan en hij scheept me af met 87 stappen. :proud:
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren
tv-icoon schreef:
01-06-2018 22:02
Ik heb geen fitbit; ik ben geen cardiomens maar eerder een krachtsportmens; dat is weleens uit een test gekomen. Ik heb betere genen voor krachtsport. Ik heb er weleens wat geld tegenaan gesmeten om dat te laten testen, maar ik hoopte eigenlijk op wat aanwijzingen waarom ik fibromyalgie had. Er kwam niets uit. Maar leuk dat ik zulke fantastische longen heb en zo sterk zou kunnen worden. :)
Ik ben ook beter in krachtsport, daarom doe ik 2x per week bodypump. Dat is kracht met cardio erin gemixt, dan heb ik een beetje van beide.

Heb weleens geprobeerd om te joggen maar mijn lichaam lijkt daar niet voor gemaakt te zijn, krijg snel last van gewrichten en ben er simpelweg niet zo goed in. Heb ook lang spinning gedaan maar ik merkte gewoon geen resultaat. Pas toen ik met krachtsport begon zag ik mijn lichaam ten goede veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Evihere2 schreef:
02-06-2018 11:30
Ik ben ook beter in krachtsport, daarom doe ik 2x per week bodypump. Dat is kracht met cardio erin gemixt, dan heb ik een beetje van beide.

Heb weleens geprobeerd om te joggen maar mijn lichaam lijkt daar niet voor gemaakt te zijn, krijg snel last van gewrichten en ben er simpelweg niet zo goed in. Heb ook lang spinning gedaan maar ik merkte gewoon geen resultaat. Pas toen ik met krachtsport begon zag ik mijn lichaam ten goede veranderen.
Ik jog ook niet makkelijk en als ik het doe dan zit er maar weinig verbetering in. Ik ga me ook niet euforisch voelen.
Dan moet het maar zoals het kan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven