Loting Nijmeegse 4daagse

12-06-2018 21:20 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Iedereen !

Ik heb een vraagje, volgend jaar gaat het er waarschijnlijk eindelijk van komen.... de Nijmeegse 4 daagse. Een bucketlist dingetje die eindelijk hoop af te kruisen !

Alleen wil ik vragen aan de mensen hier, hoe groot is de kans nou dat je niet ingeloot wordt en er echt buiten valt ? Aangezien er meestal ook mensen niet in de loting zitten...

Hoop dat er hier mensen ervaring hebben mij enigszins wijzer kunnen maken ! Dank je in iedergeval voor de hulp
Alle reacties Link kopieren
https://nieuws.nijmegenonline.nl/loting-vierdaagse/

51.130 mensen ingeschreven voor 47.000 plaatsen.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
In 2018 hebben 51.130 mensen zich ingeschreven.
Er mogen 47.000 mensen deelnemen.
38.443 mensen die zich ingeschreven hebben zijn sowieso zeker van deelname (hoeven ivm eerdere deelnames niet mee te doen met de loting).
12.687 mensen doen dan mee aan de loting voor 8.557 plekken.
Dus ongeveer een kans van 2 op 3 dat je deel kunt nemen als je bij de loting hoort.
Alle reacties Link kopieren
Inschrijven via de ViaVierdaagse.
Zo heb ik het zo’n 7 jaar geleden gedaan. Is wat duurder en zitten wat regels aan vast, maar ben hè wel gegarandeerd van een plekje.
Vond ik erg prettig dat ik wist dat ik niet voor “niks” aan het trainen was.

Weet niet of ze dat nog steeds doen. Is enkel voor debutanten van de Nijmeegse vierdaagse en hebben een beperkt aantal plekken.
Alle reacties Link kopieren
paabs schreef:
12-06-2018 21:36
Inschrijven via de ViaVierdaagse.

Dit, zo heb ik het vorig jaar ook gedaan. Het kostte wel iets meer, maar dan wist ik in ieder geval zeker dat ik mee mocht doen (en mijn man ook). Je krijgt ook begeleiding en allerlei tips, dat is ook nooit weg.
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar normaal ingeschreven via de site, voor de eerste keer, samen met loopmaatje, beide direct ingeloot.
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Alle reacties Link kopieren
goed plan de viavierdaagse,

3 jaar geleden ook gedaan, dit jaar loop ik niet mee ivm de vakantie planning op werk kreeg ik geen vrij, nu had ik er ook niet zo heel veel zin in maar t begint nu toch ook wel ergens weer te kriebelen, misschien volgend jaar weer.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij de eerste keer Vierdaagse. In eerste instantie uitgeloot maar met de herloting alsnog gelukt. Mijn loopmaatje ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven