WK 2018

14-06-2018 09:59 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een WK-topic!

uitgeschakeld in de groepsfase:
Saoudi-Arabië, Egypte, Marokko, Iran, Australië, Peru, IJsland, Nigeria, Costa Rica, Servië, Duitsland, Zuid-Korea, Panama Tunesië, Polen en Senegal.

uitgeschakeld in de 8ste finales:
Argentinië, Portugal, Spanje, Denemarken, Mexico, Japan, Zwitserland en Colombia.

uitgeschakeld in de kwartfinales:
Uruguay, Brazilië, Zweden en Rusland.

halve finales:
10-07 20.00 uur: Frankrijk 1 - België 0
11-07 20.00 uur: Kroatië 2 - Engeland 1

strijd om plaats 3:
14-07 16.00 uur: België 2 - Engeland 0

finale:
15-07 17.00 uur: Frankrijk 4 - Kroatië 2

eindstand:
1e Frankrijk
2e Kroatië
3e België
4e Engeland
anoniem_370864 wijzigde dit bericht op 15-07-2018 21:39
83.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zeker kijken! Zal niet elke wedstrijd zijn, maar zeker een heel aantal!
Vind t heerlijk altijd! Heb zelf een pagina op m’n telefoon open staan om een beetje te kijken wie wanneer voetbalt!

Ik denk dat ik maar ga juichen voor Duitsland, vind ik altijd wel een leuke ploeg! :D
En jij??
Alle reacties Link kopieren
Ik denk IJsland, als Nederland niet meedoet dan maar een ander klein land! En ik vond die viking-yell zo leuk van ze vorige keer.

(Echt de criteria van een voetbalkenner... Haha)
Alle reacties Link kopieren
Ja, erg jammer dat NL, niet meedoen! Vind het toch altijd een leuk sfeertje hebben, maar helaas!
Hahha, hey wat kan jou dat schelen! :biggrin:
Is IJsland voor het oog eigenlijk nog leuk? Of valt dat tegen? :yum:
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook kijken :-)
Woon in Frankrijk, man en kinderen zijn Frans, dus dat wordt Frankrijk aanmoedigen ;-)
Kids zijn er al helemaal klaar voor, ze hebben zo'n panini-album en zijn druk bezig stickers te sparen ;-)
Zaterdag de eerste wedstrijd, tegen Australië (die worden toch getraind door Bert van Marwijk ? toch nog een beetje nederland dus ;-) )
Spannend !
Maar wel jammer dat Nederland er niet bij is :-(
Alle reacties Link kopieren
Oh, wat leuk razzmatazz, ik zou ook graag in Frankrijk willen wonen! Ben gek op Frankrijk, de taal, landschap daar! Helaas wil vriendlief niet mee! :nope: dus ik doe het elk jaar met een vakantie van een paar week, haha!

Oh, en Björn kuypers fluit natuurlijk, Maarja, daar doen we het niet voor natuurlijk! Beter deed t elftal zelf mee!
Alle reacties Link kopieren
Frambroosje-01 schreef:
14-06-2018 10:14
Ja, erg jammer dat NL, niet meedoen! Vind het toch altijd een leuk sfeertje hebben, maar helaas!
Hahha, hey wat kan jou dat schelen! :biggrin:
Is IJsland voor het oog eigenlijk nog leuk? Of valt dat tegen? :yum:
Ik heb nog niet gespiekt maar hoop me positief te kunnen laten verrassen zaterdag :A:
Alle reacties Link kopieren
Frambroosje-01 schreef:
14-06-2018 10:19
Oh, wat leuk razzmatazz, ik zou ook graag in Frankrijk willen wonen! Ben gek op Frankrijk, de taal, landschap daar! Helaas wil vriendlief niet mee! :nope: dus ik doe het elk jaar met een vakantie van een paar week, haha!

Oh, en Björn kuypers fluit natuurlijk, Maarja, daar doen we het niet voor natuurlijk! Beter deed t elftal zelf mee!
Ja, is zeker leuk ;-) maar soms zou ik toch wel weer terug naar Nederland willen verhuizen ;-)
Ja, idd beter doet het Nederland elftal zelf ook mee, dat is een stuk leuker en spannender
Alle reacties Link kopieren
Ik juich meestal voor degene die op achterstand staat. Ik heb zelden een favoriet.
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het trouwens ook jammer dat de Ieren niet meedoen, was zo leuk die nieuwsberichten met dat zingen... :P
Alle reacties Link kopieren
Ik lees net op het AD dat de dieren ook weer van stal zijn gehaald. Vanavond de tijger vs. de haai:
“Goed nieuws voor Rusland. Tijger Wolodja voorspelt tegen Saoedi Arabië een overwinning voor Rusland.”
en:
“Fans van Saoedi-Arabië zullen zich eerder vasthouden aan de voorspelling van deze haai in een dierentuin in Thailand. Die voorspelt immers een driepunter voor Saoedi-Arabië.”
Alle reacties Link kopieren
Zeker gaan we hier kijken :) Ik hoop dat Duitsland kampioen wordt, gun ze het wel :)

Maar stiekem heb ik veel meer zin in het vrouwen wk 2019 :yes:
Alle reacties Link kopieren
kirjailija schreef:
14-06-2018 10:27
Ik heb nog niet gespiekt maar hoop me positief te kunnen laten verrassen zaterdag :A:
Ach, en anders vergapen we ons lekker bij de andere teams! Mannen zat! :winkie:
Alle reacties Link kopieren
Rusland - Saoudi Arabië dus. Ik zou echt niet weten wie ik leuker vind. Als Rusland heel snel op voorsprong staat dan hoop ik dat SA iets doet (nieuwe spirit ofzo) waardoor de voorsprong minder wordt, tenzij ik ze totaal niet mag. Arrogantie van de winnende ploeg vind ik ook een puntje van nadeel. Ik heb niet het juiste voetbalbloed denk ik. :proud:
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren
Frambroosje-01 schreef:
14-06-2018 11:09
Ach, en anders vergapen we ons lekker bij de andere teams! Mannen zat! :winkie:
Dat zeker. Ik kan nog geen plaatjes plakken maar nodig hierbij iedereen van harte uit om de mooiste exemplaren hier te delen ;-D
Alle reacties Link kopieren
tv-icoon schreef:
14-06-2018 11:38
Rusland - Saoudi Arabië dus. Ik zou echt niet weten wie ik leuker vind. Als Rusland heel snel op voorsprong staat dan hoop ik dat SA iets doet (nieuwe spirit ofzo) waardoor de voorsprong minder wordt, tenzij ik ze totaal niet mag. Arrogantie van de winnende ploeg vind ik ook een puntje van nadeel. Ik heb niet het juiste voetbalbloed denk ik. :proud:
Trots, ja. Arrogantie, bah. Dat voetbalbloed mis ik denk ik ook hoor! Ik vind het vooral leuk om te zien hoe je 22 man er hard voor ziet gaan en hou van wedstrijden die tot het laatste moment nog alle kanten op kunnen. Lekker veel doelpunten enzo. Dat een beetje achterin blijven hangen met een voorsprong vind ik echt dood saai.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vandaag op m’n werk, maar zet toch even de livestream op, helaas kan ik ook nog geen plaatjes plakken!
We zullen het met de beelden moeten doen kirjailija!
Alle reacties Link kopieren
We zijn begonnen! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Zo lekker blond, kijk ik ernaar uit, open ik een topic, vergeet ik gewoon op de tijd te letten... Maar het staat aan de de wijn lag al koud! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie de voetbalpoule ook ingevuld? Ik heb hem nu iets realistischer ingevuld (al had ik door m'n blijkbaar terechte optimisme Spanje Nederland in 2014 (1-5) wel goed voorspelt).

Toch een minder leuk WK zonder Nederland :(
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook mee! Ik ben vandaag voor Saoudi Arabië :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Dan kies ik Rusland, haha. Zou toch wel sneu zijn als je in eigen land de eerste pot verliest... Hoewel het aan de andere kant vaak weer wel leuke wedstrijden zijn als het na de rust gelijk wordt gemaakt en ze tot de laatste minuut moeten knokken (en dan mag winnen wie de meeste inzet toont) :P
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens geen poule o.i.d. ingevuld. Ga wel mijn glas nog een keer vol schenken :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Hahahha! Lekker kirjailija! Ik zit op m’n werk met een schuin oog te kijken! Zonder wijn, dat wel!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk kirjailija! Ik zit hier met een dreumes die bijna naar bed moet, ik had de wedstrijden liever 's avonds gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven