Beginners ballet volwassenen

01-07-2018 18:34 9 berichten
Hoi,

Ooit in een heel ver verleden als kind klassiek ballet en jazz ballet gedaan. Echter niet lang en inmiddels natuurlijk weinig van blijven hangen. Nu ik iets naar de 30 ga ook niet meer zo lenig. Kortom ik moet weer van voren af aan beginnen. Pas geleden een mooie ballet voorstelling gezien en dat heeft me wel weer geïnspireerd. Het lijkt me heel leuk om weer voor het plezier met klassiek ballet aan de gang te gaan. Alleen zie ik zo gauw niet mogelijkheden voor volwassenen die weer vanaf 0 willen beginnen. Iemand enig idee in de 071 regio waar dit evt mogelijk zou zijn?
Moet ook nog kijken of het met werk te combineren is zo'n vast lesuur maar ik oriënteer me graag dus tips zijn welkom. Alvast dank!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het een paar maanden gedaan, het was echt leuk en ik ben helemaal niet lenig. Bereid je alleen voor op pittige spierpijn :P
Alle reacties Link kopieren
Sorry ik heb ook geen idee. Maar ik zit in exact dezelfde situatie. Ik zou ook graag weer beginnen met ballet, als beginner dan. :) Het is zo leuk! Dus bij deze: tvp :)
In den Haag schijnt een school te zitten die echte beginnerslessen voor volwassenen geeft.
anoniem_347523 wijzigde dit bericht op 01-07-2018 22:31
73.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
het Factorium in Tilburg heeft 10 weekse starters lessen oa in klassiek ballet
mamasdbj wijzigde dit bericht op 01-07-2018 20:19
Reden: verkeerde auto correctie
5.13% gewijzigd
Bij BplusC hebben ze een cursus voor beginners 14+ en volwassenen.

https://www.bplusc.nl/cursusaanbod/info ... seId=10878
regenworm schreef:
01-07-2018 20:41
Bij BplusC hebben ze een cursus voor beginners 14+ en volwassenen.

https://www.bplusc.nl/cursusaanbod/info ... seId=10878
Ah super, dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook beginnen aan ballet deze week! Maar dan in A'dam. Leuk dat je de stap wil zetten! Ik moest me ook even over dat leeftijdsdingetje heenzetten (ben 27) maar als je het er maal doet sta je daar helemaal niet meer bij stil denk ik..
Ik krijg steeds reclames voor DCdance die ook ballet voor volwassenen aanbiedt. Ze hebben heel vaak gratis lessen dus ik zou daar kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven