30 days yoga challenge van Adrienne. Wie nog meer?

01-07-2018 21:25 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag dag 2 gedaan van de 30 days challenge. Wie start er nog meer? Leuk om ervaringen uit te wisselen en elkaar te motiveren.
Waar te vinden?
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
01-07-2018 21:35
Waar te vinden?
Hier:

https://www.youtube.com/user/yogawithadriene/playlists

Ze heeft verschillende 30-dagen programma's die je gratis kunt volgen, erg aan te raden!
Alle reacties Link kopieren
Via Google is er erg veel materiaal te vinden. Doe jij het ook Cerulli?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze yoga chalkenge een jaar of 3 geleden gevolgd. Ik denk trouwens dat ik er wel 90 dagen over gedaan heb.
Ik werd er rustiger van, zat toen in een hele lastige periode. Ik vond het een fijn programma met duidelijke uitleg.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er een ongeveer een maand geleden aan begonnen, maar ben niet verder gekomen dan dag 2... :-$ Weet niet waarom ik niet verder ben gegaan, druk druk druk denk ik. Wel heel prettig en goede uitleg. Misschien toch nog eens proberen, misschien helpt dit topic mij om het deze keer wel vast te houden?
Dus ik doe graag met je mee! :cheer2:
Life is a party but you must self uphanging de slingers
Dagelijks gaat me niet lukken, maar 3x per week zou ik wel goed vinden van mezelf. Ik start morgen!
Alle reacties Link kopieren
Super leuk dames!

Ik doe mee omdat ik vast zit (stijve rug en nek) en mijn buikje mag ook wel wat strakker.

Het is maar max 30 min dus hoop het wel iedere dag te doen.
Alle reacties Link kopieren
Oke, ik heb de eerste 2 al eerder gedaan, zie dat jij die nu ook hebt gehad... Morgen dag 3 dan maar? :-D
Life is a party but you must self uphanging de slingers
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik heb hem opgeslagen, kijken of het me lukt elke avond bezig te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Toevallig had ik gisteren bedacht om vandaag weer te starten. Ik heb het al eerder gedaan. Kijken of het lukt om het weer (bijna) elke dag te doen!
Alle reacties Link kopieren
Dag 1 yoga check!
Alle reacties Link kopieren
Dag 3 check! :-D best zware buikspieroefening. Voor de rest prima!

Relaxingatthelake, uiltje en darkcrystal wat is jullie reden dat jullie meedoen? Of is het alleen voor de gezelligheid? Dat kan natuurlijk ook
;)
Alle reacties Link kopieren
Ik ervaar teveel stress in mijn leven en dat hoop ik met yoga weer wat te kunnen verminderen (ik heb ook al andere maatregelen genomen, de stressfactor wegnemen).
Alle reacties Link kopieren
Wertyu schreef:
01-07-2018 21:54
Via Google is er erg veel materiaal te vinden. Doe jij het ook Cerulli?
Ja, ik blijf toch telkens weer terug komen bij Adriene (al is het maar omdat ik haar hond zo leuk vind).

Als je het regelmatig doet, doet het je wel goed, is mijn ervaring. Juist als je geen zin hebt. Gisteren zeer tegen mijn zin toch even een halfuurtje bezig geweest en aan het eind voelde ik me een stuk beter. Het is geen wondermiddel natuurlijk, verwacht niet dat je een super-zen persoon wordt met een perfect lijf, maar als je je er net iets fijner door gaat voelen is dat toch mooi meegenomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem ook geprobeerd, hij is leuk!
De discipline om alleen zo'n film aan te zetten is wat ver te zoeken. Ik ben tot week 2 gekomen, maar af en toe begin ik weer opnieuw :)
Ik ga de 30dagenyoga doen van de link. Ik moest wel flink terugscrollen (februari?) voor dag 1. Ik moest me er gisteravond wel even toe zetten, maar het is gelukt. Ik had achteraf wel een goed en relaxed gevoel.Ik merkte vooral hoe ik uit vorm ben :O

Misschien vanavond dag 2 of anders morgen.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren een beetje gesmokkeld, omdat ik ook al mee had gedaan aan een bootcamp. Vandaag was dag 5. Een peulenschil. Heerlijk kort :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik doe mee om 2 redenen: Ik werk veel (meer dan fulltime) en merk dat ik in alle hectiek weinig tot rust en ontspanning kom. Yoga helpt me echt om even volledig af te schakelen. Daarnaast sport ik ook, ik doe aan paaldansen, hardlopen en wat krachttraining. Tijdens het paaldansen merk ik dat mijn lenigheid en flexibiliteit in mijn rug vaak de beperkende factor is. Ook hierbij kan yoga goed helpen.
Ik doe de 30 dagen challenge of gewoon los, of na het hardlopen. Na afloop voel ik me dan heerlijk voldaan!

Wat heb je trouwens veel keuze bij de afspeellijsten van Adrienne, welke doen jullie nu precies?
Life is a party but you must self uphanging de slingers
Alle reacties Link kopieren
Gewoon even Google-en: Adriene 30 days of yoga day ...
Ik heb net dag 2 gedaan. Gaaaaaap. Niet dat het saai is, maar ik word er zo lekker loom van. Ik kruip zo in bed.
Alle reacties Link kopieren
Dag 6 gedaan... flinke buikspieroefeningen. Dag 7 heavy!!
Ik zie trouwens dat Adriene 2 soorten 30-dagen heeft. Ik denk dat ik de relaxte doe, haha. Vanochtend dag 3 gedaan. Ook wel lekker om de dag mee te beginnen! Tot nu doe deed ik het altijd 's avonds, maar met een druk weekendprogramma lukt het nu niet in de avond.

Ik heb mijn quotum gehaald: 3 per week ;-)
Ga het ook proberen en kijken of het wat voor mij is.
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig Judy! Oh relax is er ook? :-D De eerste dagen vond ik inderdaad wel meevallen. Vandaag (7) wel pittig. Vandaag ook voor het eerst een keer sochtends gedaan. Ook wel lekker.

Leuk Donna! Welkom ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven