30 days yoga challenge van Adrienne. Wie nog meer?

01-07-2018 21:25 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag dag 2 gedaan van de 30 days challenge. Wie start er nog meer? Leuk om ervaringen uit te wisselen en elkaar te motiveren.
Misschien is het wel dezelfde hoor, maar ik vind het echt vooral relaxed. Ik heb deze vandaag gedaan: https://www.youtube.com/watch?v=bsuMjccUA4A
Alle reacties Link kopieren
Ik was hiermee begonnen, maar lukte me op een of andere manier toch niet om het vol te houden. Nu sportschool abbo aangeschaft en ga braaf elke week, als het lukt met werk zelfs 2x :) Vond Adrienne fijn, maar in de sportschool, met een echte instructeur, die Nederlands spreekt en je helpt en corrigeert als je iets niet helemaal goed doet, is nog veel fijner!
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook graag mee, tenminste als ik het niet vergeet... ;) Ik wil al een tijdje yoga doen en op de sportschool is er een les op een tijdstip dat ik niet kan.
Leuk!
Wertyu schreef:
07-07-2018 12:04
Goed bezig Judy! Oh relax is er ook? :-D De eerste dagen vond ik inderdaad wel meevallen. Vandaag (7) wel pittig. Vandaag ook voor het eerst een keer sochtends gedaan. Ook wel lekker.

Leuk Donna! Welkom ;)
Misschien is het wel dezelfde hoor! Ik heb me toch een spierpijn :proud:
Ik ga me zo klaarmaken voor dag 4 :)
Vandaag dag 5 gedaan. Is er nog iemand bezig?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik :)
Vandaag dag 10 gedaan. Was een hele korte van 12 minuten. Peanuts! Wel lekker.

Resultaten tot nu toe. Ik word er lui van savonds en slaap heerlijk :)
Ik voel het wel als verplichting om te doen. Vooral als ik druk ben, voelt het als nog iets extras wat ik moet doen. Ik vind Adriene wel een lieve meid. Uitleg is ook duidelijk. Ik heb wel wat yoga ervaring, das misschien wel handig om te weten of je het goed doet.

Hoe gaat het bij jou Judy? En de rest?
Ik voel me sterker worden bij mijn andere sporten. Mijn core is stabieler, steviger. Ik ga vanavond weer eentje doen. Ik baal er bijna een beetje van dat ik straks op vakantie ga (zonder wifi en niet genoeg in de bundel voor bijna dagelijks youtube).
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed! Welke sporten doe je nog meer?

Ja nog niet eens aan gedacht. We zitten ook op een accommodatie zonder WiFi. Misschien toch maar gewoon kijken op mijn telefoon. Vind het wel jammer om
3 weken niks te doen.
Ik zwem baantjes (1x per week) en ik fiets op een racefiets.

Ik heb geen onbeperkte data in het buitenland, dus ik moet echt even kijken hoe ik het ga doen. Ik ga ook 3 weken en ik ben nu zo lekker bezig. Ik ben bang at ik dan weer opnieuw kan beginnen.

Straks ga ik dag 6 doen.
Ik moest even zoeken naar dit topic, maar ik heb hem gevonden!

Ik doe vanaf 1 september mee aan de Strava-c;hallenge om in de maand september op 5 van de 7 dagen een activiteit te doen. Mooi moment dus om de yoga weer op te pakken!

Ik wil in elk geval 2x per week yoga doen. Wie doet er nog yoga of wil het ook weer oppakken?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil wel meedoen. Heb echt schop onder mijn uitdijend reetje nodig :whistle:

Ben al lid van een fijne sportschool maar daar ben ik de hele zomervakantie nog niet binnen geweest. Ik deed voor de vakantie ongeveer een intensieve sportles, een jogales en een keer zelf trainen op apparaten per week.

Maar wil meer yoga doen, want daarna voel ik me inderdaad lekker en ontspannen dus fijn als dat thuis kan :)

Ik start maandag, als ik eindelijk het huis weer even voor mezelf heb, zonder kinderen :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook elke dag yoga via Yoga with Adriene. Ik doe altijd de playlisten die ze maken per maand. En in januari de 30-days. Ik ben nu bezig met de playlist van augustus. Alleen de afgelopen paar dagen was het zo ontzettend heet dat ik een paar dagen heb overgeslagen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook in januari de 30 days gedaan en ik ben nu bijna klaar met reunite (die is voor augustus 2019), maar daar loop ik een paar dagen achter, ik moet er nog drie.
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
Roxy21 schreef:
31-08-2019 12:42
Ik heb ook in januari de 30 days gedaan en ik ben nu bijna klaar met reunite (die is voor augustus 2019), maar daar loop ik een paar dagen achter, ik moet er nog drie.
Had ik ook. Moest er nog 2 geloof ik, maar ben toch maar met de nieuwe maand begonnen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal maanden geleden eens dag 1 gedaan van een van haar 30 dagen challange en kreeg toen ontzettend pijn in mijn borst. Zal er vast niks mee te maken hebben gehad maar heb het daarna nooit weer gedaan. Wil nu ook weer beginnen :D
Ik moest even wat moed verzamelen, maar ik ben gisteren begonnen met de eerste. Gedaan en dan vraag ik me altijd af, waarom doe ik het gewoon niet vaker. Het is zo lekker gewoon!

Die playlists kende ik niet, maar dat ziet er ook super uit zeg! Soort 30dagen, maar dan elke maand :D
Alle reacties Link kopieren
^ Ja precies. Ik ontdekte dat een tijd terug, heel handig! Ze heeft ook zo'n kalender waar op je kan zien welke dag je welke video hebt: https://yogawithadriene.com/calendar/
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee! Ik heb een 30 dagen challenge Adrienne gedaan (en afgemaakt!) Voor mij hielp het heel erg om vooraf ECHT te besluiten dat ik dit ging doen en afmaken. “Just show up for yourself”. En als ik een dag niet kon of het niet lukte, dan de volgende dag wel weer gewoon dat matje uitrollen en gaan! Inmiddels zit het in mijn systeem om elke dag even tijd voor mijzelf te nemen, soms stretchen, soms wat pittigere oefeningen en soms gewoon heel lui een beetje liggen en proberen te mediteren. Gun jezelf die tijd, en onthou dat als je gewoon een tijdje volhoudt de resultaten snel gaan komen (flexibel, trots, rust in je hoofd etc!) Succes!
You don’t have to be great to start,
But you have to start to be great.
Die kalender is echt superhandig! Ook die tijden erbij :$

Ik ga nu eerst verder met de challenge en dan wil ik op 1 oktober overstappen op de maand-yoga.

Vanavond dag 2!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nog niet gedaan al was ik het elke dag van plan :@@:

Vanavond!
Hier ook dag 2 vanavond!
Ik ga nu dag 3 doen!
Ik heb verzaakt... Ga vanmiddag ook dag drie doen. Heb teveel gewandeld het weekend dat ik geen puf meer had.
Ik vond het zo heerlijk, dat ik vanavond weer ga. IK heb wel wat spierpijn van gisteren :$

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven