Help! Mudrun

16-07-2018 10:22 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!

Vanuit het werk wordt er met een team meegedaan aan een bekende mudrun/obstakelrun (12km).
Ze hebben gevraagd of ik mee wil doen en aangezien ik al een paar jaar elke keer op het punt sta om mezelf in te schrijven kwam het elke keer net niet goed uit qua datum.
Nu dus wel en ik heb ja gezegd.

Maar nu. Iemand tips?

Ik train 1 x per week (crossfit), ik zwem 1x per week (baantjes) en ik loop ongeveer 1 keer per week hard (duurloop).
Nu heb ik mijn hardlopen aangepast naar intervaltraining, maar vraag mij af of er nog manieren zijn om mij goed voor te bereiden/tips die handig zijn.

Heel veel meer buitenshuis trainen gaat niet (gezin) maar wellicht oefeningen oid voor thuis?

Alvast bedankt!
Not my circus, not my monkeys
Armspieren trainen. ik weet niet of je gewichten hebt, maar armspieren zijn echt wel nodig. Voor de Mudrun (is meer voor de lol) is een keer per week hardlopen meer dan zat. Echt hardlopen zal je niet echt doen. Het is erg druk, je moet veel wachten en het is meer hilarisch en 'splielerei' met een groep dan echt serieus. Tenminste hij staat absoluut niet in mijn rijtje 'serieuze' races (ik ben solo -elite- obstacle course runner).
Alle reacties Link kopieren
Orangetree schreef:
16-07-2018 11:29
Armspieren trainen. ik weet niet of je gewichten hebt, maar armspieren zijn echt wel nodig. Voor de Mudrun (is meer voor de lol) is een keer per week hardlopen meer dan zat. Echt hardlopen zal je niet echt doen. Het is erg druk, je moet veel wachten en het is meer hilarisch en 'splielerei' met een groep dan echt serieus. Tenminste hij staat absoluut niet in mijn rijtje 'serieuze' races (ik ben solo -elite- obstacle course runner).
Oh das wel jammer. Het is de mudrun in biddinghuizen.
Ik wil mocht het bevallen toch wel meer van dat soort dingen gaan doen/meer voor trainen.
Kinderen zitten beide inmiddels ruim op de basisschool (lees ik krijg meer vrije tijd om meer tijdsintensieve dingen te doen voor mezelf). Ben begin 30 en hoop daar mijn uitdaging in te gaan vinden.

Heb jij nog aanraders? Voor een beginneling op dat gebied?

Dankjewel voor je reactie!
Not my circus, not my monkeys
Alle reacties Link kopieren
Oh en gewichten heb ik wel dus dat weer meer oppakken thuis. Dankjewel.
Not my circus, not my monkeys
Alle reacties Link kopieren
Ga je de MUd Masters doen? Veel deelnemers dan en veel wachten. In 2016 hadden ze veel problemen met de droogte, ik weet niet of ze dat voor dit jaar onder controle hebben. Anders is het meer stof dan modder.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is trailrunning wat voor je?
Alle reacties Link kopieren
Dahlia74 schreef:
16-07-2018 11:56
Ga je de MUd Masters doen? Veel deelnemers dan en veel wachten. In 2016 hadden ze veel problemen met de droogte, ik weet niet of ze dat voor dit jaar onder controle hebben. Anders is het meer stof dan modder.
Ja! Pas 22 september is het dus geen idee wat het weer dan is.
Not my circus, not my monkeys

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven