The Bootcamp Club - ervaringen

21-07-2018 10:01 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg lid te worden van The Bootcamp Club maar wil graag jullie ervaringen horen. Hoe bevallen de lessen? Is het echt zo makkelijk om ook eens in een andere plaats te sporten?
Kun je makkelijk opzeggen als het niet bevalt?

Ik vind het namelijk niet goedkoop... maar wel heerlijk natuurlijk om een workout buiten te kunnen doen.

Ben benieuwd!
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar proeflessen mee gedaan. Ik vond het lekker om in de buitenlucht te sporten en de oefeningen waren enerzijds flink zwaar en anderzijds gelukkig redelijk aan te passen voor een beginner.
De deelnemers vond ik heel vriendelijk maar toch ook wel op zichzelf allemaal. Dat zal wel per locatie verschillen neem ik aan..
Verder vind ik het wel erg prijzig.

Ik ben er niet mee doorgegaan, omdat ik een andere bootcamp groep vond waar het groepsgevoel veel sterker was. Dat motiveert mij om elke week 2x te gaan.
Naar een bootcamp club in een andere plaats kan wel zo makkelijk als wordt omschreven maar zou ik dus niet heel snel doen omdat je dan steeds weer als nieuweling tussen onbekenden staat.
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor je reactie!

Wat ik vooral jammer vind, is dat de lessen allemaal s avonds en in het weekend zijn. Ik heb de gelegenheid om ook door de week s ochtends te sporten maar dan is er niks.
Wel zou ik zaterdag- en zondagochtend kunnen, maar dan heb je weer geen rustdag tussendoor.

Ben sowieso al twee avonden weg. En dan klinkt onbeperkt sporten leuk, maar er zijn niet zo gek veel mogelijkheden.

Hoewel als ik naar mijn stad kijk én naar twee dorpen in de buurt, zijn er alweer meer opties.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 2,5 jaar naar volle tevredenheid lid. Ik vind de trainers aardig en motiverend en de flexibiliteit erg fijn. Ook met de andere deelnemers heb ik leuk contact omdat ik (en anderen) meestal naar vaste trainingen ga(an) waardoor je mensen toch leert kennen. Ik ben nog niet in een andere regio geweest, maar die trainingen staan wel in mijn lijst met keuzemogelijkheden bij aanmelden, dus daar verwacht ik geen enkel probleem.
In mijn regio worden vrij veel lessen aangeboden (ook ‘s ochtends). Mijn ervaring is dat de Bootcamp Club erg ontvankelijk is voor suggesties en ze sturen ook regelmatig enquêtes met vragen over tevredenheid en suggesties. Je kunt dus een verzoek indienen om een nieuwe trainingsmoment of -locatie in het rooster op te nemen en dan gaan ze inventariseren of daar voldoende vraag naar is.

Ik ben er erg enthousiast over, alleen de prijs vind ik een minpunt. Ik vind de prijs fors, zeker gezien er ook geen sportaccommodatie bekostigd hoeft te worden. Ik ga in principe drie keer in de week, dus de kosten per keer vallen dan wel mee, maar ik zou € 7,50 per maand minder, redelijker vinden.
paradise-girl wijzigde dit bericht op 21-07-2018 19:45
0.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dank je, leuk om zo'n positieve reactie te zien.

Ik weet eerlijk gezegd niet of er buiten de zomervakantie meer mogelijkheden zijn (bijv ook s ochtends). Ik kan ze eens bellen.

Zo te zien ook veel vrouwen van mijn leeftijd (ben 35). Leuk want bij mijn andere hobby zijn de meesten rond de 50.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Qua leeftijd zit je prima. Bij mij zijn de meeste deelnemers tussen de 25 en de 45.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven