Welk sporthorloge?

25-07-2018 19:56 10 berichten
Ik kom er maar niet uit, dus roep ik jullie hulp even in😉

Ik wil graag een sporthorloge aanschaffen en twijfel tussen de volgende 2:
- Samsung Gear Sport
- Garmin Vivoactive 3

Wat wil ik ermee:
- ik wil hem vooral gebruiken tijdens het hardlopen dus ingebouwde GPS en ik wil achteraf m'n gelopen route kunnen zien.

- tijdens het hardlopen luister ik ook graag muziek. Ik heb geen Spotify of Deezer dus ik wil gewoon mijn mp3 bestandjes op de horloge kunnen zetten.

- daarnaast zou ik het ook fijn vinden om tijdens het hardlopen telefoontjes of appjes te kunnen beantwoorden. Maar als ik daarvoor m'n smartphone bij me moet houden, kan ik net zo goed m'n telefoon bij me houden. Kan dit ook met de Samsung?

Kort samengevat: de horloge moet tijdens het hardlopen eigenlijk mijn telefoon vervangen, m'n telefoon wil ik dus kunnen thuislaten.

Wie heeft er ervaring met een van deze telefoons en welke zou voor mij geschikter zijn?

Alvast bedankt!
staat niet op je lijstje, maar ik zweer bij mij iwatch

Altijd samsung gehad en sinds kort "om " met iPhone en iwatch. Nooit meer anders.

Maar dat is waarschijnlijk niet wat je wil horen, sorry..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen ervaring met de door jou genoemde merken. Ik gebruik zelf een Tomtom horloge. Heb 'm al jaren en vind 'm erg prettig.

Ik vraag me echter wel af: waarom zou je tijdens het hardlopen willen appen of bellen? Gewoon oprecht nieuwsgierig naar.
Ik zie het hardlopen echt als mijn moment om in de natuur te zijn, lekker hoofd leeg lopen. Dan hoef ik echt niet bereikbaar te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook heel happy met mijn Apple watch. Weet je zeker dat je die niet wilt?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb tomtom en ben daar zeer tevreden over, ook mp3 kun je er op zetten.

Dames, vertel me mee over de iWatch. Ik heb er een voor de mooiigheid maar ben benieuwd hoe jullie hem gebruiken en met welke app?
Alle reacties Link kopieren
Wil je echt dat alles wat je doet o.a. locatiegegevens, met je fysieke data zoals hartslag, etc. voor eeuwig wordt vastgelegd, en in de databases van anderen komt?
Time magazine 2014:
Wearables will make your physical self visible to the virtual world in the form of information, an indelible digital body-print, and that information is going to behave like any other information behaves these days. It will be copied and circulated. It will go places you don’t expect. People will use that information to track you and market to you. It will be bought and sold and leaked
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Je wilt gebeld kunnen worden en appen terwijl je telefoon thuis ligt?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook de TomTom runner, fijn horloge hoor! Ik heb ‘m zonder bellen/appen, dat hoeft van mij dus echt niet tijdens het lopen.
Alle reacties Link kopieren
ZWD schreef:
13-08-2018 19:35
Je wilt gebeld kunnen worden en appen terwijl je telefoon thuis ligt?
Ja, ik vraag me ook af of dat überhaupt mogelijk is.

Werkt dat niet altijd via bluetooth met je telefoon?
aliva schreef:
17-08-2018 07:37
Ja, ik vraag me ook af of dat überhaupt mogelijk is.

Werkt dat niet altijd via bluetooth met je telefoon?

volgens mij ook

het is technisch bij sommige al wel mogelijk, maar nog niet ondersteund door alle providers in alle landen
volgens mij heb je dan een dual sim nodig en moet die ook in je horloge kunnen
Ik geloof dat er een versie van de Samsung Gear S3 is die dat heeft, maar weet niet of die in NL te koop is.
En (correct me if I'm wrong) T-Mobile heeft dat misschien al wel, maar daar ben ik niet zeker van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven