Eerst beginnen met cutter of bulken.

03-09-2018 20:09 18 berichten
Ben man, 1.70 en weeg rond de 74 kg. Wat is verstandiger eerst cutten en trainen of gelijk bulken en trainen. Heb een beetje het gevoel dat als ik eerst ga cutten het resultaat goed zichtbaar zal zijn als ik eenmaal ga bulken. Werkt wat meer motiverend lijkt me.
bulken
en wat bedoel je bulken+trainen? bulken zonder trainen is gewoon dik worden.
S-Meds schreef:
03-09-2018 20:19
bulken
en wat bedoel je bulken+trainen? bulken zonder trainen is gewoon dik worden.
Haha, lees de post nog eens. Bulken en trainen natuurlijk.
Bulken is trainen
S-Meds schreef:
03-09-2018 20:23
Bulken is trainen
Oke, en nu antwoord op me vraag? Vanaf wat voor vetpercentage zal ik beginnen met bulken?
DootjesR schreef:
03-09-2018 20:25
Oke, en nu antwoord op me vraag? Vanaf wat voor vetpercentage zal ik beginnen met bulken?
wat een rare vraag, heb je al een trainer?
Alle reacties Link kopieren
TO lijkt als topic steeds een variant op hetzelfde thema te bedenken.....zo wordt het een herhaling van zetten
Alle reacties Link kopieren
Je wil dus een heleboel eten omdat dat je zou helpen om spieren te ontwikkelen. En heb je eenmaal die spieren dan wil je snel in korte tijd afvallen.

Vaker gelezen, maar ik geloof persoonlijk niet dat dit een goede methode is: ik zou het gewicht vaststellen wat je uiteindelijk wil wegen inclusief je ontwikkelde spieren en dat gewicht geleidelijk nastreven.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Dus bijvoorbeeld: je bent nu 180 cm bij 90 kg en je wil 80 kg wegen, dan ga je trainen en probeert op hetzelfde gewicht te blijven staan en misschien een pond per maand af te vallen door bijvoorbeeld af en toe een dagje minder te eten. Tegen de tijd dat je spieren ontwikkeld zijn, wat toch wel minstens een jaar gaat duren weeg je ook 80 kg dus je streefgewicht.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Eerst eens beginnen met trainen. Gewoon gaan doen. Focus je op het onder de knie krijgen van de techniek van verschillende oefeningen. Intussen leer je mensen kennen in de gym waaraan je je vragen kunt stellen en lees je je in op het gebied van voeding en training. Misschien kun je zelfs eens een goede personal trainer inschakelen? Ik denk in ieder geval niet dat je op deze plek -en met deze vraagstelling- het antwoord krijgt waarnaar je op zoek bent.
Alle reacties Link kopieren
Leangains. Zijn boek is ook eindelijk uit.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Maar 6% van de vrouwen vindt een slanke gespierde man mooi. Vraag je dus af, of je hier wel geld en energie in wilt stoppen.
Ga gewoon normaal sporten en normaal eten, niks mis mee
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Lopervanhiernaardaar schreef:
04-09-2018 13:19
Maar 6% van de vrouwen vindt een slanke gespierde man mooi. Vraag je dus af, of je hier wel geld en energie in wilt stoppen.
Ga gewoon normaal sporten en normaal eten, niks mis mee
Wat maakt het uit wat een bepaald percentage vrouwen hiervan vindt? Het gaat er toch om wat hij zelf mooi vindt?
Lopervanhiernaardaar schreef:
04-09-2018 13:19
Maar 6% van de vrouwen vindt een slanke gespierde man mooi. Vraag je dus af, of je hier wel geld en energie in wilt stoppen.
Ga gewoon normaal sporten en normaal eten, niks mis mee
dat is wel heel weinig. Alle vrouwen die ik ken vinden slanke gespierde mannen mooi hoor. Kleine dikkerds of grote dikkerds of dunne slungels vinden ze minder
Alle reacties Link kopieren
Is pas een onderzoek over gepubliceerd.
Meeste vrouwen schijnen het niet fijn te vinden naast een gespierde man met laag vetpercentage te liggen, omdat ze dan nog meer met hun eigen lovehandles geconfronteerd worden.
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Lopervanhiernaardaar schreef:
05-09-2018 22:12
Is pas een onderzoek over gepubliceerd.
Meeste vrouwen schijnen het niet fijn te vinden naast een gespierde man met laag vetpercentage te liggen, omdat ze dan nog meer met hun eigen lovehandles geconfronteerd worden.
wat een flauwekul
Elliez schreef:
05-09-2018 12:39
Wat maakt het uit wat een bepaald percentage vrouwen hiervan vindt? Het gaat er toch om wat hij zelf mooi vindt?
Precies dit. En gewoon kracht in me lijf hebben lijkt me chill.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven