Welke mp3 speler?

06-09-2018 00:04 19 berichten
Ik had altijd een iPod shuffle maar is na tig jaar stuk.
Op zoek naar een nieuwe maar de nieuwe iPod Vind ik te duur om mee te gaan hardlopen.(zag ze voorbij komen van minimaal 250euro)

Maar wat is wel een goede? Ben niet zo thuis in merken en de nieuwste gadgets. Niet te groot, met clip zodat ik m vast kan maken aan shirt of broek.
Of loop ik ver achter met een mp3 speler en zijn er nieuwe apparaten op de markt gekomen afgelopen 10jaar?


Alle tips zijn welkom
Alle reacties Link kopieren
Tegenwoordig kun je ook muziek afspelen op een mobiele telefoon. Google eens op "smartphone" en er gaat een wereld voor je open.
Ik moet helemaal niks!
Haha mijn iPhone 7 is te groot om mee te nemen. En ik wil hardlopen en niet gebeld worden.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt praktisch iedere mp3-speler nemen die je wil. Als de bediening maar ok is.

Accu is bij MP3-spelers prima omdat er geen kleurenscherm / gps op zit dat je continu gebruikt. En geluidskwaliteit ligt aan je oordopjes. Opslagruimte is tegenwoordig ook geen probleem meer.

Dus zou er ook niet heel veel geld aan uitgeven. Even bedenken of je een shuffle wil of wat meer wil kunnen scrollen door je muziek.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een aparte mp3 speler. Zoveel keus was er niet toen ik er een kocht, ik heb deze van Sony:

Afbeelding

en hij bevalt prima. Ik weet alleen niet of je er een hoesje met clip mij kunt kopen. Duidelijk scherm, goede menu's en geluid goed genoeg (heb inmiddels wel andere oordopjes gekocht, maar die erbij zaten waren op zich ook in orde).
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Handige link misschien:
https://hardloop-muziek.nl/overige/hard ... ekspelers/
Tjezus, wat vals
Ik heb mijn Iphone in mijn 'flipbelt' (ik heb een hekel aan die dingen voor om mijn arm) en daarbij heb ik dan een draadloze hoofdtelefoon. Werelduitkomst. werd gek van dat draadje continu. Ik word overigens zelden tot nooit gebeld tijdens het lopen . Zo wel dan zet ik hem op 'niet storen' tijdens het hardlopen. Dan wordt je ook niet gebeld maar gaan bellers meteen naar je voicemail. Bediening van mijn telefoon doe ik dan weer via mijn apple watch (ik luister geen 'gedownloade' nummers maar bepaalde mixen op soundcloud)

Daarnaast vind ik die laatste erg fijn omdat er een knop opzit en met 1 keer drukken belt hij 112 (incluis coördinaten en twee keer drukken mijn partner (incluis coördinaten). Zo weten ze me altijd te vinden als ik ergens in een greppel oid lig.
Alle reacties Link kopieren
Die dingen gingen altijd kapot. Na de derde liet ik het maar zo.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Orangetree schreef:
06-09-2018 08:23
Ik heb mijn Iphone in mijn 'flipbelt' (ik heb een hekel aan die dingen voor om mijn arm) en daarbij heb ik dan een draadloze hoofdtelefoon. Werelduitkomst. werd gek van dat draadje continu.
Verlies je die niet 1001 keer dan zodat je vaker met zoeken bezig bent dan met luisteren?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik kocht onlangs een Sony ding waar de MP3 speler in de koptelefoon zit. Voor het eerst blijven de oordopjes nog zitten ook zowel tijdens hardlopen als zwemmen. Ik kocht dat ding namelijk vanwege het zswemmen (waterdicht). Ook tijdens het lopen is het fijn. Geen losse MP3 speler ,meer die ergens in moet. Ook kan je omgevingsgeluid filteren maar wel zo dat je verkeer etc nog hoort. Ideaal ding ik dacht iets van 88 euro Sony NW-WS413 (uit mijn hoofd maar die serie)
retrostar schreef:
06-09-2018 08:46
Verlies je die niet 1001 keer dan zodat je vaker met zoeken bezig bent dan met luisteren?
Nee joh, hij zit met een soort clipje om je oor (die je niet voelt.. ook wel belangrijk dat comfort). gaat geen kant op.

Afbeelding
Kijk allemaal nieuwe uitvindingen die ik nog niet kende.

Die mp3 speler gewoon oor geval is ook wel gaaf om te zien.
Ooh ik heb een hangbuik nog met overgewicht. (Vandaar t hardlopen Haha) Zon flipbelt en telefoon is dan niet zo handig denk ik???
dikkerdjedap schreef:
06-09-2018 09:31
Ik kocht onlangs een Sony ding waar de MP3 speler in de koptelefoon zit. Voor het eerst blijven de oordopjes nog zitten ook zowel tijdens hardlopen als zwemmen. Ik kocht dat ding namelijk vanwege het zswemmen (waterdicht). Ook tijdens het lopen is het fijn. Geen losse MP3 speler ,meer die ergens in moet. Ook kan je omgevingsgeluid filteren maar wel zo dat je verkeer etc nog hoort. Ideaal ding ik dacht iets van 88 euro Sony NW-WS413 (uit mijn hoofd maar die serie)

Ik heb uiteindelijk ook deze gekocht, wat een heerlijk fijn topding zeg!
Tnx voor de tip.
Moet er wel even bij vermelden dat ik eerst een goedkopere mp3 spelertje had gekocht. Die viel na les 2 van evy op de grond en stuk.

Toen werd ik jarig en kreeg wat geld van ouders en dacht ga voor wat duurder en dus de Sony mp3 speler gekocht.

Echt geweldig handig een aanrader!
https://www.bol.com/nl/p/sony-nw-ws413- ... _iphoneapp
Alle reacties Link kopieren
Hey leuk! Ja ik vind het ook een geweldig apparaat, zeker ook omdat ik er zelfs mee kan zwemmen. Je kunt er dus ook mee douchen :-)
Ik ben nog blij met mijn iPod maar die Sony ziet er goed uit zeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik had hetzelfde probleem en heb een mighty gekocht:
https://bemighty.com/

Geen aandelen, maar ik ben er heel blij mee!
het is wat het is
Alle reacties Link kopieren
Je kunt voor weinig een 'nieuwe' ipod shuffle van Marktplaats kopen.
De meesten mensen verkopen hem nl. omdat ze er niets mee doen.
Dan kan jij met gemak weer jaren vooruit ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven