WK volleybal

15-10-2018 20:58 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hooi Iedereen,

Ik volg sinds dit jaar een beetje het volleybal team, de vrouwen vooral.. ontzettend leuke sport en als er een WK of EK is dan zit ik altijd wel voor de tv. Nu zag ik vandaag de wedstrijd tegen Amerika, weer ontzettend vermaakt en leuk het enthousiasme te zien bij die meiden.

Weet iemand, is er ergens in de komende jaren niet een WK of EK in Nederland ? Een sportkenner die dat toevallig weet.... ?
Alle reacties Link kopieren
begin gewoon eens om naar ere divisie wedstrijden te gaan (mannen of vrouwen) of eventueel eerste / twee divisie, of naar jeugdwedstrijden. Daar kan je vast meer informatie krijgen over (internationale) wedstrijden en leer je het spelletje beter.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
ik volg het nl dames team via Facebook: volleybaldames. Daar laten ze ook vaak weten wanneer ze waar spelen.
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
Het EK mannen <20, EK beachvolley en WK zitvolleybal zijn toevallig net in Nederland gehouden, dus je bent ietsjes te laat.
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn bezig met het wk volleybal in 2022 naar Nederland te krijgen. Dit wordt duidelijker in november of december.
Alle reacties Link kopieren
In 2019 is het EK volleybal voor heren deels in Nederland. Het zijn dan wel niet de dames, maar de heren zijn ook goed bezig.
Alle reacties Link kopieren
Ik volg de grote toernooien ook (nu alleen nog de vrouwen, vroeger ook de mannen). Ze spelen heel sterk en de wedstrijden zijn een genot om naar te kijken!

Zoals al gezegd zijn er net wat toernooien geweest in NL (den haag en apeldoorn geloof ik), maar die zijn dus al voorbij. Daarnaast is die facebookpagina een goede, die kondigen veel aan, ook tv uitzendingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven