Spinning thuis

26-10-2018 20:10 9 berichten
Ik heb jarenlang aan spinning gedaan in een sportschool. Dat vond ik erg leuk en vooral: mijn lijf werd er heel strak van. Ik woon nu in een dorp en de dichtstbijzijnde sportschool is op 30 minuten afstand (met de auto). Ik merk dat dat voor mij een drempel is. Nu overweeg ik om via Marktplaats een goede tweedehands spinningfiets aan te schaffen en op YouTube heb ik heel gevarieerde spinninglessen gezien. Heeft iemand hier ervaring mee?
Mijn spinningbike ging na twee keer stuk.
Terwijl het net zo handig was: favo serie opzetten en fietsen.

Daarna is spinningbike een kledingrek geworden.
Voor ochtendjassen enzo.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen ervaring met thuis spinning maar ik heb wel een grote en hoge zolder waar ik zelf sport.
Ik heb er een hometrainer staan, een stepbankje en wat kettlebells, een springtouw en een yogamat. Ik ga meestal springtouwen op zolder en daarna ga ik met de stepbank en kettlebells aan de slag. Ik heb een dvd van Carlos Lens die ik op de computer opzet en dan kan ik zo de oefeningen volgen. Ook op Youtube staan veel en allerlei soorten oefeningen. Ideaal. Voor mij werkt dit beter dan naar de sportschool gaan en het is nog goedkoper ook.
Tijden gedaan, had de spinning bike met een verzameling workout dvd's gekocht van iemand via marktplaats. Nu al een tijd niet meer gebruikt en de fiets is naar zolder verhuisd. Wil het eigenlijk weer thuis gaan doen maar ik heb die dvd's niet meer.
Waar vinden jullie leuke lessen?
Alle reacties Link kopieren