Sport bh?

02-11-2018 07:05 31 berichten
Hallo,

Ik heb een praktisch vraagje, tijdens het sporten (groepslessen zoals zumba, bodysculpting, e.d) draag ik gewoon mijn 'gewone' bh die ik normaal ook draag. Ik zie dat er veel medesportsters een sport bh dragen en vraag me af wat het voordeel hiervan is?

Groeten,
Wolkje
Alle reacties Link kopieren
Serieus?
Ik neem aan dat je hele kleine borsten hebt?
https://www.livera.nl/sport
Ik draag ook mijn gewone bh ik heb geen lekker zittende sportbh gevonden. Wel op zoek geweest. Ik ondervind ook geen last van mijn gewone bh. Ik doe niet aan hardlopen dat scheelt vast.
Alle reacties Link kopieren
Sport BH's geven meer ondersteuning. De bandjes zakken nooit af. De mijne hebben geen beugels, dus klemmen niet tegen mijn borstkas in diverse houdingen. En ze zijn stevig genoeg om veel rondes wasmachine te doorstaan.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Doornroosje75 schreef:
02-11-2018 07:45
Sport BH's geven meer ondersteuning. De bandjes zakken nooit af. De mijne hebben geen beugels, dus klemmen niet tegen mijn borstkas in diverse houdingen. En ze zijn stevig genoeg om veel rondes wasmachine te doorstaan.

Nou dit dus.


Ik heb veel verschillende geprobeerd en vind die van Triumph echt het allerfijnst.
Alle reacties Link kopieren
Triumph heb ik ook, maar mijn favoriet is de Panache Sport zonder beugels.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Tessa44- schreef:
02-11-2018 07:37
Ik draag ook mijn gewone bh ik heb geen lekker zittende sportbh gevonden. Wel op zoek geweest. Ik ondervind ook geen last van mijn gewone bh. Ik doe niet aan hardlopen dat scheelt vast.
Dit dus, nergens last van met mijn gewone bh.
Kurk schreef:
02-11-2018 07:10
Serieus?
Ik neem aan dat je hele kleine borsten hebt?
Heb cup A en draag ook een sport bh omdat het fijner zit met sport. Zonder bh is niks. Dus heeft niks met kleine cup te maken.
Ik zie genoeg mensen die een gewone bh aan hebben, maar ik vind het ook beetje jammer mijn gewone bh's te besmeuren met sport sweet.
Alle reacties Link kopieren
Ook geen last van afzakkende bandjes? Dat is eigenlijk mijn voornaamste reden om zowel tijdens sporten áls tijdens werken sportbeha's te dragen. Ik heb die van de hema.
...
Ik vind het een smerig idee om sportzweet in m’n gewone bh’s te krijgen. Voor de support heb ik überhaupt geen bh nodig, maar zonder bh vind ik echt niks.
Alle reacties Link kopieren
wolkje75 schreef:
02-11-2018 07:59
Dit dus, nergens last van met mijn gewone bh.
Nou dan is er toch niks aan de hand.

Ik moet wel echt een sportbh aan en heb de Anita van Livera.
Alle reacties Link kopieren
Het merendeel van mijn gewone BH's zijn ook echt niet geschikt, omdat vooral veel kant draag. Wel heb ik vorig jaar voor een skitrip een simpele t-shirt BH gekocht. Dat is de enige die in aanmerking zou komen.. maar die vind ik veel te slap om serieus in te bewegen.

Het zweet aspect speelt bij mij ook mee.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Haasjehop schreef:
02-11-2018 08:09
Ik vind het een smerig idee om sportzweet in m’n gewone bh’s te krijgen. Voor de support heb ik überhaupt geen bh nodig, maar zonder bh vind ik echt niks.
Ik draag mijn bh's eigenlijk maar 1 dag, en na het sporten douchen en iets anders aan:).
Alle reacties Link kopieren
Heb een 'gewone' BH waarvan ik de bandjes kruis. Deze gebruik ik enkel om te sporten. In een strakke sport BH hou ik geen borsten meer over. :-?
Kit_Kat schreef:
02-11-2018 09:28
Heb een 'gewone' BH waarvan ik de bandjes kruis. Deze gebruik ik enkel om te sporten. In een strakke sport BH hou ik geen borsten meer over. :-?
Wat bedoel je met bandjes kruisen?
Ik doe hardlopen met sportbh, anders schudt het alle kanten op en mis ik echt bewegingsvrijheid ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Kit_Kat schreef:
02-11-2018 09:28
Heb een 'gewone' BH waarvan ik de bandjes kruis. Deze gebruik ik enkel om te sporten. In een strakke sport BH hou ik geen borsten meer over. :-?
En dan? dan heb je geen voluptueuze borstpartij tijdens het sporten. Dat boeit toch niemand?

Ik draag altijd sportbeha's, welke ik draag hangt af van de sport. Bij yoga of raecfietsen een stportop van de hema. Bij sporten waar ik meer beweeg een strakker model ook van de hema. Daarin wordt de boel inderdaad behoorlijk aangesnoerd, maar dat is wat mij betreft juist de bedoeling. Maar goed, ik heb ook echt een andere maat dan jij denk ik.

Behalve de betere ondersteuning vind ik het vooral fijn dat ik ze op 60 graden kan wassen. Dat is bij sportkleding wat mij betreft af en toe wel wenselijk. Overige beha's doe ik vaak op de handwas of het fijnwasprogramma en dan gaat echte zweetgeur en niet zo goed uit.
kaaaaaaaatje wijzigde dit bericht op 02-11-2018 10:05
17.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de sportbeha"s van de Lidl 😁. Ik vind het zonde van mijn geld om dure te kopen (ok... eerlijk gezegd dacht ik dat ik het sporten niet lang zou volhouden)..
En die dingen zitten super!! En dat met cup E.
Ik zweet als een malle (en bedankt overgang!!!) en sportbeha" s zitten dan veel fijner!.
Een sportbeha geeft wat meer ondersteuning tijdens het sporten zodat niet alles heen en weer jubelt, maar gewoon op zijn plek blijft!

Ik draag zelf 65C, en heb ook niet perse een sportbeha nodig. Wel vind ik het fijner met mountainbiken, het zit wat lekkerder. Plus mijn dure beha's (afwijkende maat..) blijven bespaard van zweet
Kit_Kat schreef:
02-11-2018 09:28
Heb een 'gewone' BH waarvan ik de bandjes kruis. Deze gebruik ik enkel om te sporten. In een strakke sport BH hou ik geen borsten meer over. :-?
Ik ben letterlijk plat in een sportbh. Boeiend.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou willen dat ik tijdens het sporten geen borsten meer over heb. Die krengen hangen me regelmatig in de weg...
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Kit_Kat schreef:
02-11-2018 09:28
Heb een 'gewone' BH waarvan ik de bandjes kruis. Deze gebruik ik enkel om te sporten. In een strakke sport BH hou ik geen borsten meer over. :-?
Er bestaan ook sportbeha’s met padding.
Doornroosje75 schreef:
02-11-2018 10:35
Ik zou willen dat ik tijdens het sporten geen borsten meer over heb. Die krengen hangen me regelmatig in de weg...
Ben met sporten oprecht gelukkig met mijn non-tieten. :lol:
Alle reacties Link kopieren
Ik draag ook geen sportbh tijdens het sporten. Ook geen gewone bh trouwens. :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven