sport kijken, wie nog meer?

06-11-2018 22:26 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk graag sport op tv. Schaatsen, voetbal, atletiek, wielrennen... van alles dus. Zou het wel leuk vinden als er een topic is om te praten over wat er allemaal gebeurt op grote sportwedstrijden. Daarom dit topic :)
Ik kijk vooral tennis en voetbal alleen tijdens de wk en ek
Ik heb vorige week het WK turnen gekeken. Heb echt genoten van Simone Biles. Verder kijk ik de longines global champions tour (jumping)

Ik heb 'n bloedhekel aan wielrennen en tennis, maar schaatsen kijk ik soms.
Alle reacties Link kopieren
Turnen, ook leuk! Vind vooral balk een zenuwslopend toestel. Jumping heb ik nog nooit/niet vaak gekeken.
Tennis kijk ik wel graag, vooral als Kiki Bertens goed op dreef is.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk nooit meer, maar voor schaatsen blijf ik wel voor de tv staan om te kijken hoe het afgelopen is, en ook ben ik blijven kijken tijdens de rekstokoefening van Zonderland. Niet naar de kwaliteit, maar of hij de beste zou zijn. :)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Schaatsen dus, een enkele keer als het om een belangrijke trofee gaat, ijsdansen/kunstschaatsen zolang ze niet teveel vallen (niet de mannen), schansspringen (daar staar ik naar zonder iets mee te krijgen van de prestatie).

Heel vroeger keek ik tennis.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk de MotoGP, soms Superbike en F1.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ik heb vooral iets met dingen waarbij gesprongen moet worden. Bij de OS kijk ik ook graag schoonspringen van de hoge duikplank af en dan synchroon. Ook bij turnen de onderdelen waar er salto's gesprongen moeten worden.
Soms zie ik wel 'ns toevallig een stukje met motors waar ze over heuvels springen en dan op hun zweefmoment ook bizarre stunts doen.
Alle reacties Link kopieren
Rugby
Ik heb jaren op zaterdagmiddag BBC gekeken, dan was er altijd een rugby wedstrijd. Gewéldig om naar te kijken.
Het allerleukste vind ik het bezoeken van wedstrijden op grote toernooien. Ik heb NK’s, EK’s, WK’s, en Afrikacup gehad, Roland Garros, Wimbledon, Champions League, en een paar jaar Ir. Ottencup.
Alle reacties Link kopieren
Motorsport, formule 1 en Rugby, leuk! Zijn wel 'stoere' sporten. Doen jullie zelf aan die sporten? Of dat niet?
Oh ja, wedstrijden bezoeken! Ik ben bij een NK schaatsen geweest (niet in een sfeerloos, half leeg Thialf.. maar het was echt feest en veel supporters.) en het EK vrouwenvoetbal. Ook heel gezellig. Hielp ook mee dat die wedstrijd goed verliep :)
Team sporten en dingen waar alleen maar snel wordt voortbewogen vind ik niet zo boeiend om te zien. Ik hou van wat meer spektakel.

Ik heb vroeger paardgereden en jumpings gedaan. Ik zie buiten dat graag sporten die ik zelf niet zou durven.
dagdromer1986 schreef:
07-11-2018 21:42
Motorsport, formule 1 en Rugby, leuk! Zijn wel 'stoere' sporten. Doen jullie zelf aan die sporten? Of dat niet?
Oh ja, wedstrijden bezoeken! Ik ben bij een NK schaatsen geweest (niet in een sfeerloos, half leeg Thialf.. maar het was echt feest en veel supporters.) en het EK vrouwenvoetbal. Ook heel gezellig. Hielp ook mee dat die wedstrijd goed verliep :)
Vanwege gevorderde leeftijd niet! Fietsen, meer niet.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat je leeftijd het niet meer toestaat om te sporten. Maar goed dat je nog fietst, helpt vast om zo fit mogelijk te blijven.
Vanavond even kijken of de voetbalvrouwen hun wk-ticket binnenhalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven