Dikkere billen

16-11-2018 14:46 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haii
Kan iemand mij helpen.
Ik wil graag dikkere billen, ik volg nu filmpjes waar ik mij benen buik en billen train. Maar toen ik op internet keek zag het er niet zo positief uit in de zin van dat je het al snel verkeerd doet en het resultaat matig is. Ik doe nu 3x in de week een halfuurtje die oefeningen maar heeft het nut?
Ik ben zelf best wel lang en slank daarom wilde ik wat meer spiermassa.
Kan iemand me advies geven over hoe ik dit het beste kan aanpakken. (Ben namelijk nog maar 2 weken bezig)
Alvast bedankt!
Instagram staat er vol mee ;) Heel hip momenteel..
My killerbody zegt ook dat ze DE oefeningen heeft..

Ik ben zelf gezegend met een natuurlijke bilpartij van mezelf en weet niet hoe je ze kan 'kweken'.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
ik als vrouw zijnde wil dat ook. Squaten is soms zo vermoeiend en volgens mij voegt cardio op het stijlst helling lopen ook niks toe.
Alle reacties Link kopieren
Toch squatten. Wel met flink veel gewicht anders heeft het weinig zin. En glute bridges.
Alle reacties Link kopieren
Lunges en hipthusters
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik volg :-)
Wil sowieso wat meer aan krachttraining en spieropbouw gaan doen bovenop het twee keer hardlopen wat ik doe in de week.
Wil niet naar de sportschool
Dus ik lees graag de tips mee.
Alle reacties Link kopieren
linnylow schreef:
16-11-2018 15:02
ik als vrouw zijnde wil dat ook. Squaten is soms zo vermoeiend en volgens mij voegt cardio op het stijlst helling lopen ook niks toe.
:facepalm:
No pain no gain.
Alle reacties Link kopieren
Schoenen dragen met een zero heel drop. Dan gebruik je automatisch de hele dag je glutes. Bij conventionele schoenen gebruik je je hamstrings.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad squatten. Eerst zonder gewichten voor het onder de knie krijgen van de juiste techniek en dan daarna met barbell en gewichten eraan. Vooral diep squatten. Beter dieper squatten met minder gewicht dan minder diep met meer gewicht.

Zeker ook je bovenbenen trainen, voor en achterkant.

Er zijn ook veel pilatesoefeningen voor bilspieren die je erbij kunt doen. Kun je gewoon thuis doen. Afwisseling is altijd goed en voorkomt gewenning.


Vooral veel en vaak oefenen ... .
4 x per week naar de Mac en de KFC.

Worden je billen vanzelf dikker zonder te hoeven trainen :-)

Soms is de oplossing zo simpel, je moet het alleen willen zien.
linnylow schreef:
16-11-2018 15:02
ik als vrouw zijnde wil dat ook. Squaten is soms zo vermoeiend en volgens mij voegt cardio op het stijlst helling lopen ook niks toe.
:lol: dat is het hele idee
spell68 schreef:
16-11-2018 16:09
Schoenen dragen met een zero heel drop. Dan gebruik je automatisch de hele dag je glutes. Bij conventionele schoenen gebruik je je hamstrings.
de wattes?
Alle reacties Link kopieren
Ik voel squats altijd eigenlijk alleen maar in mijn boven benen, wat ik ook probeer. Ook na advies en aanwijzingen in de sportschool lukt het me niet om mijn kont ook echt mee te laten doen.
Span mn billen hard aan als ik weer sta zeg maar, meer lukt me niet.

Zelfde met lunges, als ik heel lang doorga voel ik op een gegeven moment mijn bilspier maar voor ik zover ben branden mijn benen al zo erg dat ik het dan niet zo heel lang meer volhoud
Alle reacties Link kopieren
whitewolves schreef:
16-11-2018 17:08
de wattes?
Gangbare loopschoenen hebben een hoogteverschil van 10-13 mm tussen de hiel en de voorvoet. Bij een zero heel drop is dat 0 mm.
Er zijn alleen niet veel schoenen die dat hebben. Het bekendste merk is Altra. Of je moet minimalistische schoenen gebruiken. Ik heb die sinds een paar maanden en ik zweer erbij.

Loopt veel natuurlijker, geen pijn meer in de onderrug, had ik jaren eerder moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Een sterke core is het belangrijkste bij elke type van krachttraining. Ook is voeding belangrijk.. je moet bulken.. eiwit inname omhoog. Creatine gebruik kan helpen. Trainen met zware gewichten etc. Je kan je er op meer dan genoeg websites inlezen.
Alle reacties Link kopieren
Perkele schreef:
16-11-2018 19:49
Een sterke core is het belangrijkste bij elke type van krachttraining. Ook is voeding belangrijk.. je moet bulken.. eiwit inname omhoog. Creatine gebruik kan helpen. Trainen met zware gewichten etc. Je kan je er op meer dan genoeg websites inlezen.
:HA: bulken?!? Creatine?!? Voor een vrouw die wat gespierdere billen wil. Jij bent maf.

3x per week 1,5 uur sportschool (en dan krachttraining geen cardio) en veel lopen en op de fiets doen dat werkt bij mij.
Been there, done that, got the T-shirt.
billen trainen is hopeloos, de bilspier is niet zo groot, vrouwen met dikke billen hebben gewoon meer vet of zijn schaatser
S-Meds schreef:
16-11-2018 19:56
billen trainen is hopeloos, de bilspier is niet zo groot, vrouwen met dikke billen hebben gewoon meer vet of zijn schaatser
plus 2, vet en skeeleren :)
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
16-11-2018 19:55
:HA: bulken?!? Creatine?!? Voor een vrouw die wat gespierdere billen wil. Jij bent maf.

3x per week 1,5 uur sportschool (en dan krachttraining geen cardio) en veel lopen en op de fiets doen dat werkt bij mij.
Jaaaa je moet meer eten als je gespierder wilt zijn. Daarom zijn crash dieten ook zo’n afrader, omdat je spieren afbreekt. Lopen en fietsen doet hem zeker niet! Zware gewichten wel.

Misschien ben ik “maf”, maar heb ook een erg gespierde bil :jump:
Trainen heeft geen zin, en jezelf vetvreten ook niet....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven