Klimmers en boulderaars in Utrecht?

27-12-2018 20:58 2 berichten
Hoi,

Oproepje voor alle klimmers en boulderaars in Utrecht. :) Ik ben recent begonnen aan mijn cursus indoor toprope voor deze mooie sport, en het lijkt me hartstikke leuk om andere mensen te leren kennen die ook net zijn begonnen, of al een poosje bezig zijn mag natuurlijk ook. Lijkt me leuk om tips & truuks uit te wisselen, en als er animo voor is sta ik ook open voor het oprichten van een samenklimmenclub!
Alle reacties Link kopieren
Een late reactie van mij, te laat misschien maar: ben je naast het klimmen (doe je dat nog steeds? Bevalt het?) al (een tijd) begonnen met boulderen? Of dat nog niet?
Ik heb laatst een kennismakingsles boulderen gedaan (bij Neoliet) en vond het erg leuk!! Wil ik vaker doen, maar niet alleen. Vind ik ongezellig :) Ik was de enige bij die kennismaking dus via die weg geen mede-beginners leren kennen.
Er zijn helaas geen (beginners)cursussen (wel voor als je meer gevorderd bent) dus ik zoek een mede-beginner om samen 'te puzzelen hoe boven te komen'.
Want als ik iets geleerd heb van die introductieles is het wel, dat 'strategie' een belangrijk onderdeel is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven