Wat voor sportkleding?

13-01-2019 09:27 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de mensen onder ons die aan fitness doen, trainen jullie weleens in een broek met alleen sportbh?

Voor het geval je wat grotere borsten hebt: kun je ook een korte sporttop over je sportbh doen? Lijkt me alleen geen gezicht, maar alleen aan zo’n top heb ik niet voldoende steun..
Alle reacties Link kopieren
Nee. Ik kom er om te sporten, niet om naar mijn lijf en ondergoed te laten kijken.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou ik alleen in een sport bh gaan sporten en geen shirt?
Alle reacties Link kopieren
Nee ik vind het verschrikkelijk overdreven als vrouwen alleen in sportbh sporten. Trek gewoon een shirt aan. Waarom zou je dat willen?!
Alle reacties Link kopieren
Zoveel merken en maten shirts. Zelfs voor mij met maat zeekoe is er kleding.
Met of zonder mouwen dus ik vind alleen een bh ook idioot.
Alle reacties Link kopieren
Met alleen een BH vind ik het altijd net een overdreven Amerikaanse beauty pagent. Trek gewoon een sportshirt aan over je BH. Zo’n beetje elke gangbare kledingwinkel heeft wel aanbod voor sporters.

Ik heb cup B en sport ook niet zonder sport BH. Die is alleen niet zichtbaar voor mijn mede-sporters
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik loop ook niet in mijn bh rond op een mooie zomerdag. En korte sporttop zou wel kunnen met een hoge broek.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Nee. Op mijn sportschool mag dat ook niet (topjes), zowel voor de vrouwen als mannen.
Alle reacties Link kopieren
Op de sportschool waar ik zit mag dat niet eens; geen tanktops etc. en al helemaal niet alleen maar een sport BH - waarom zou je in godsnaam alleen in je ondergoed willen sporten?! Zo ga je toch ook niet over straat neem ik aan?
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
Ik doe het niet, omdat er vet over mijn buik zit. Maar als ik een mooie gespierde buik had, zou ik die wel willen showen. Maar dan met een topje over mijn sport bh.
Alle reacties Link kopieren
Nee.

Ik zweet snel tijdens het sporten, draag het liefst een korte broek en een top (met sportbh eronder).

Alleen een sportbh gaat me te ver en is volgens mij in mijn sportschool ook niet toegestaan.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Ligt er volkomen aan in welk jaargetijde we zitten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
De enige reden om enkel een sportbh te dragen: het is bloedheet en anders kun je je warmte niet kwijt. Anders is er geen enkele reden.

Gewoon een shirt of topje erover heen en als je die in de juiste maat koop, staat dat echt niet raar. (Letten mensen hier überhaupt op?)
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Eidde schreef:
13-01-2019 09:40
Nee, ik loop ook niet in mijn bh rond op een mooie zomerdag. En korte sporttop zou wel kunnen met een hoge broek.
Wat is dan het verschil met een sportbeha en een korte top?
Ik heb net een sportbeha gekocht en die zit er echt uit als korte top.
Niet dat ik alleen in dat ding ga sporten want dan gaat men aanstoot nemen aan mijn buik en vetrollen.
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
13-01-2019 10:44
Wat is dan het verschil met een sportbeha en een korte top?
Ik heb net een sportbeha gekocht en die zit er echt uit als korte top.
Niet dat ik alleen in dat ding ga sporten want dan gaat men aanstoot nemen aan mijn buik en vetrollen.
Ik voel me met 34 jaar opeens bejaard. “Korte sporttop”, dan denk ik aan zoiets (misschien nog iets korter)

https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0 ... 1603582317!
Afbeelding
Ik denk dan hieraan
Alle reacties Link kopieren
Wintertime16 schreef:
13-01-2019 09:47
Nee. Op mijn sportschool mag dat ook niet (topjes), zowel voor de vrouwen als mannen.
Als je een sportbh draagt met daaroverheen een topje, mag dat dan niet? teveel bloot ofzo?
Wat maakt het uit dat je grotere borsten hebt? Gewoon doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag zo een slobber joggingbroek van Bristol met een verwassen tanktop van H&M er boven. Ik hoef niet de nadruk te leggen op mijn lichaam want ik weet wat eronder zit.

Er lopen in de sportschool van die wanhopige look at me meisjes en ik vind dat zo bevrijdend dat ik mij niet zo hoef te kleden en gedragen en toch zijn er zat gasten die mij aantrekkelijk vinden. Denk dat zelfvertrouwen en motivatie een stuk aantrekkelijk zijn zijn dan je kont en tieten showen.
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
13-01-2019 11:00
Afbeelding
Ik denk dan hieraan
Ohja. Die valt voor mij toch in de categorie “BH” en dus niet als ‘bovenkleding’
Alle reacties Link kopieren
En TO? Kun je wat met de antwoorden?
Alle reacties Link kopieren
humanista schreef:
13-01-2019 11:01
Als je een sportbh draagt met daaroverheen een topje, mag dat dan niet? teveel bloot ofzo?
Topje en blote buiken mag inderdaad niet in de fitnesszaal, gewoon een shirtje met mouwtjes. Ze willen een omgeving waar iedereen zich prettig voelt, dus ook jonge meiden en senioren bijvoorbeeld. Er hangen ook nergens spiegels. In de groepslessen zie ik wel vrouwen en mannen met tops trouwens. Is gewoon Sportcity dus geen bijzondere sportschool ofzo.
Wintertime16 schreef:
13-01-2019 11:31
Topje en blote buiken mag inderdaad niet in de fitnesszaal, gewoon een shirtje met mouwtjes. Ze willen een omgeving waar iedereen zich prettig voelt, dus ook jonge meiden en senioren bijvoorbeeld. Er hangen ook nergens spiegels. In de groepslessen zie ik wel vrouwen en mannen met tops trouwens. Is gewoon Sportcity dus geen bijzondere sportschool ofzo.
Vreemd.
Zou mij juist niet prettig voelen in een sportschool waar er spastisch wordt omgegaan met een ontbloot buikje.
Alle reacties Link kopieren
Wintertime16 schreef:
13-01-2019 11:31
Topje en blote buiken mag inderdaad niet in de fitnesszaal, gewoon een shirtje met mouwtjes. Ze willen een omgeving waar iedereen zich prettig voelt, dus ook jonge meiden en senioren bijvoorbeeld. Er hangen ook nergens spiegels. In de groepslessen zie ik wel vrouwen en mannen met tops trouwens. Is gewoon Sportcity dus geen bijzondere sportschool ofzo.
Ik vind dat vreemd. In mijn beleving is er niets vreemds aan een blote buik. Waarom zou je je daar niet prettig bij voelen? Begrijp ik niets van.
Ik vind het juist heel lekker om te sporten met blote buik omdat je dan goed je warmte kwijt kan.
Alle reacties Link kopieren
humanista schreef:
13-01-2019 11:36

Ik vind het juist heel lekker om te sporten met blote buik omdat je dan goed je warmte kwijt kan.
Je hebt toch van die hele dunne shirtjes van speciaal materiaal. Ik vind het echt onzin dat het in blote buik zou moeten. Normaal als het warm is in de zomer en je bent aan het wandelen of fietsen doe je dat toch ook niet in je bh?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven