Flipbelt, welke maat en ervaringen

14-01-2019 12:01 12 berichten
Ik ben aan het denken om de flipbelt te kopen voor tijdens het sporten maar ik twijfel over de maat.
Je moet de omvang meten maar je kunt hem op je heupen dragen of rond je taille. Wat is het fijnste? Wat is jullie ervaring hierin. Tussen taille en heupen zit toch wat cm verschil dus dan moet ik een andere maat bestellen
Taille lijkt me absoluut niet prettig tijdens t sporten ivm je ademhaling, ik draag m op m’n heupen. Een flipbelt stretcht dus ik zou eerder kleiner nemen dan groter, je wil niet dat dat ding op en neer host lijkt me.
Ik vind hem ook het fijnst als hij een beetje op m’n heupen zit. In de taille zit hij ook te los ahw. Hij moet een beetje klemmen op je heupbot als het ware. Bestel er gewoon 2 en dan stuur je de andere terug.

Ik vind het een ideaal ding, veel fijner dan zo’n band om je bovenarm.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een tip: bij de action liggen ze ook,alleen dan geen “echte” flipbelt. Wist niet wat t was,maar na googelen wel en vind m wel duur.
Goedkoop is die niet nee maar heb tig hardloopbroeken waarin mijn telefoon niet past en die band om de arm vind ik niet fijn. Scheelt weer nieuwe hardloopkleding kopen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 besteld en de flipbelt die het beste zat gehouden. Ik draag hem op mijn heupen.
Ik vind hem echt ideaal, voel niks van telefoon etc tijdens het hardlopen
Ik ga een S sn een M bestellen. Dan kijk ik welke het beste zit
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem ideaal voor tijdens het hardlopen. Ik ben echter wat afgevallen waardoor 'ie nu wat te groot is en continu omhoog kruipt tijdens het rennen, érg irritant! Ik zou dus voor de kleinere maat gaan (zo lang het comfortabel is dan). :)
Oké hij moet dus zo strak mogelijk zitten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem uitgeprobeerd in een winkel, dan weet je precies welke maat je moet hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de flipbelt echt zijn geld waard,! Kan er zoveel in kwijt en voel niks bewegen tijdens het lopen ! Heb er ook flesje bijgekocht, vond ik wel prijzig maar ook ideaal!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er zelf geen, maar meerdere loopmaatjes van mij zijn toch wat spullen eruit verloren. Hoe dat komt weet ik niet, maar ik heb uiteindelijk toch voor een ander systeem gekozen.

Ik vind het wel heel erg mooi en er zijn nu ook flesjes voor te krijgen die er goed in passen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven