schoenendroger

30-01-2019 14:10 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi ,

Ik heb snel last van zweetvoeten , ook in de winter nu zelfs , op 30min natte sokken en alle schoenen en pantoffels zijn ook gelijk nat wat koude voeten tot gevolg heeft .

Heb een zalf bij de aptotheek gaan halen maar die lijkt weinig effect te hebben (na 2 dagen)

Zit eraan te denken een schoenfdroger te kopen en merk op dat er zijn die enkel drogen (warme lucht erin blazen) maar er zijn er ook die eerst ozon maken en erin blazen om bacterien te doden .

Als het werkt lijkt me dat wel fijn om van vieze luchtjes af te komen .

Iemand ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Wat voor zalf is dat dan? 2 dagen is over het algemeen niet lang genoeg om overduidelijk verschil te merken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij het Kruidvat zo'n anti transpirant deo gekocht. Was 18 euro en dat verstopt als het ware je zweetproductie waar je het sprayt. Het zal ongetwijfeld niet goed voor me zijn, maar ik werd ook helemaal simpel van zompige sokken en weer zweetbultjes overal, dus spray dat eens per twee/drie weken op en voor mij werkt dat prima
Alle reacties Link kopieren
wij hebben er eentje met ozon idd. dit vooral voor de voetbalschoenen van zoon, soms ook werkschoenen van man en skibotten.
ik vind dat het echt wel merkbaar beter is. waar de zoon in het begin echt wel snel ruikende voetbalschoenen had is dit nu echt goed. hij voetbalt met deze schoenen al sinds juni vorig jaar en nog steeds geen reukje te bekkenen. je moet het dan idd wel consequent gebruiken denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ga wollen sokken dragen
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
fotoroid schreef:
30-01-2019 14:20
Wat voor zalf is dat dan? 2 dagen is over het algemeen niet lang genoeg om overduidelijk verschil te merken.
akileine heet het , groene tube.
staat op het doosje onmiddellijke werking tot -64% vanaf eerste gebruik en tot -80% na 2 weken.
2xdaags aanbrengen.

Nu 5 keer aangebracht en merk geen verschil wel integendeel eigenlijk.

Nu las ik deze review net ergens:

Ideaal voor wanneer je enorme last hebt van stinkende zweetvoeten.. De natte voeten zijn er wel nog, maar de geur niet meer

De geurhinder valt mee bij als ik mijn voeten elke dag grondig was en 2 tot 3x daags andere sokken aantrek .
Probleem is dat wanneer ik de sokken soms nog maar 30min aanheb dat ze nat zijn en bijgevolg ik koude voeten heb.

al mijn schoenen zijn ook na dus en probeer toch van schoeisel te wisselen (moet wel , klamme schoenen aantrekken is niet fijn )
Alle reacties Link kopieren
Waterpolo13 schreef:
30-01-2019 14:49
wij hebben er eentje met ozon idd. dit vooral voor de voetbalschoenen van zoon, soms ook werkschoenen van man en skibotten.
ik vind dat het echt wel merkbaar beter is. waar de zoon in het begin echt wel snel ruikende voetbalschoenen had is dit nu echt goed. hij voetbalt met deze schoenen al sinds juni vorig jaar en nog steeds geen reukje te bekkenen. je moet het dan idd wel consequent gebruiken denk ik.
fijn te lezen , het lijkt dus wel te doen wat het beloofd !

Ik twijfelde tussen een gewone warme luchtblazer en zo 1 met ozon .

Als het werkt dan is me dat het geld wel waard , zeker voor outdoorschoenen waar ik een halve dag natte voeten in gehad heb of sportschoenen , die kunnen het wel gebruiken dan !

Ik ken er weinig van maar dacht dat die ozon mss weer eens zo'n verkoop smoes zou kunnen zijn ofzo , maar jij bent er duidelijk fan van.
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
30-01-2019 15:21
Ga wollen sokken dragen
heb onlangs geitenwollensokken gekocht (enkel de sokken , niet de bijhorende mentaliteit haha ;-) )

ik merk er niks van , ze voelen fijn en warm , zijn dikke sokken maar gelijk ook klam en zelfs nat als ik ze even aanheb en dus ijskoude voeten

Las net dat je per dag zo'n 250ml transpireert langs je voeten , onwijs veel seg!
Alle reacties Link kopieren
Waterpolo13 schreef:
30-01-2019 14:49
wij hebben er eentje met ozon idd. dit vooral voor de voetbalschoenen van zoon, soms ook werkschoenen van man en skibotten.
ik vind dat het echt wel merkbaar beter is. waar de zoon in het begin echt wel snel ruikende voetbalschoenen had is dit nu echt goed. hij voetbalt met deze schoenen al sinds juni vorig jaar en nog steeds geen reukje te bekkenen. je moet het dan idd wel consequent gebruiken denk ik.
welke heb jij ? weet niet of dat onder reclame valt als je dat vermeld ? in pb mag ook van mij als je wil.

bedankt
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben de shoefresh. Groot model. Nu toch al zeker 3 of 4 jaar in gebruik. Gekocht op aanraden van vrienden die dagelijks hockey spelen en ook heel positief stonden hiertegenover.
Alle reacties Link kopieren
Waterpolo13 schreef:
30-01-2019 19:37
Wij hebben de shoefresh. Groot model. Nu toch al zeker 3 of 4 jaar in gebruik. Gekocht op aanraden van vrienden die dagelijks hockey spelen en ook heel positief stonden hiertegenover.
bedankt !

Ga hem ook kopen ,ook de grote versie met ozon functie :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop op een even goed resultaat als bij ons. Wij vinden het echt een aanrader.
Als je binnen 30 minuten al natte voeten hebt zou ik naast zo'n schoendroger toch ook iets doen aan dat zweten. Je kunt toch niet de hele dag met natte voeten lopen?
Onze zoon kreeg van de huisarts onderstaande depper en die werkt erg goed. Is denk ik ook zo te koop bij de apotheek.

Afbeelding

Verder zijn er ook nog andere behandelingen waaronder botox:
https://www.gezondheidsplein.nl/aandoen ... /item39724
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
30-01-2019 21:10
Als je binnen 30 minuten al natte voeten hebt zou ik naast zo'n schoendroger toch ook iets doen aan dat zweten. Je kunt toch niet de hele dag met natte voeten lopen?
Onze zoon kreeg van de huisarts onderstaande depper en die werkt erg goed. Is denk ik ook zo te koop bij de apotheek.

Afbeelding

Verder zijn er ook nog andere behandelingen waaronder botox:
https://www.gezondheidsplein.nl/aandoen ... /item39724
Bedankt voor de tip.

heb al gelezen dat zulke zaken die echt het zweten stoppen niet erg gezond zijn maar natte en koude voeten hebben is ook erg onprettig dus ...

Ik denk dat ik deze creme meegekregen heb omdat ik dat in de apotheek ook vroeg , iets dat niet ongezond is bij veelvuldig gebruik , had er nochtans bijgezegd dat de natte en dus koude voeten hinderlijk waren maar blijkt dat ik dus een creme heb die enkel de geur aanpakt en niet de hoeveelheid zweet.
kv12 schreef:
30-01-2019 21:23
Bedankt voor de tip.

heb al gelezen dat zulke zaken die echt het zweten stoppen niet erg gezond zijn maar natte en koude voeten hebben is ook erg onprettig dus ...
En van zulke erge zweetvoeten kun je weer andere huidklachten krijgen.
Alle reacties Link kopieren
heerlijk , droge , warme en met ozonbehandelde pantoffels :cheer: :hyper: :yes:

Pantoffels zijn vrij nieuw en veel geur hadden ze nog niet maar na de behandeling ruik ik helemaal niets meer , erg fijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven