Start BBG (Kayla Itsines) 4-2-2019

04-02-2019 11:50 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik kon geen recente topics vinden over BBG, dus ik start een nieuwe.

Ik ga per vandaag starten met het sportschema van Kayla Itsines, de bikini body guide (BBG). Waarom dit topic? Voor support als er meiden zijn die met me mee doen.. Motiveren, steunen en resultaten delen natuurlijk!

Vanavond de eerste work-out, die gaat pittig zijn. Wie doet er mee? :)
Lijkt me ook wel tof! Kost dit geld?
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook BBG!

Ben een paar weken geleden begonnen (en weer gestopt). Dus ik begin vandaag ook weer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren via MP drie ebooks (deel 1,2 en 3 van BBG) gekocht voor 1,75 :)
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook mee!
Was er niet ooit een gratis pdf te downloaden?
Alle reacties Link kopieren
Gezellig! Hoe is jullie eerste resistance work out gegaan? Ik heb nog steeds spierpijn.. Vanavond wandelen ipv gisteren, schuif alles een dag op. Kwam deze week wat beter uit en vanavond wil mijn vriend mee, stuk gezelliger!

Volgens mij is haar ebook nooit gratis geweest, al is €2 ook bijna gratis :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb het zelf ook een tijd geleden gedaan. Na de 7e week gestopt. Vond t erg eentonig en saai🤪

Maar goed ik doe ook drie keer in de week aan kickboksen (en daar komen al die oefeningen ook ruim aan bod) en drie keer spinning. Dus vond t welletjes zo.

Haar gratis pdf zie hieronder de link:
http://www.noholita.fr/wp-content/uploa ... -Guide.pdf

Suc6 ermee!
Gatarlady schreef:
02-03-2019 10:45
Hoi,

Ik heb het zelf ook een tijd geleden gedaan. Na de 7e week gestopt. Vond t erg eentonig en saai🤪

Maar goed ik doe ook drie keer in de week aan kickboksen (en daar komen al die oefeningen ook ruim aan bod) en drie keer spinning. Dus vond t welletjes zo.

Haar gratis pdf zie hieronder de link:
http://www.noholita.fr/wp-content/uploa ... -Guide.pdf

Suc6 ermee!
Hahaha je kunt dat boek wel erg makkelijk op Google gratis krijgen, waarom kopen mensen het nog.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben toevallig ook net weer begonnen. Vandaag de eerste training van week 1 gedaan. Was erg pittig maar voelde goed! Voel de spierpijn nu alweer opkomen... ga over tien weken op vakantie dus hoop het in ieder geval zo lang vol te houden en resultaat te zien. Hoe gaat het bij jullie?
Hi, ik heb net een topic geopend omdat ik weer met een sportprogramma begin. Iemand die mee wil doen?

sport/s-up-port-topic/list_messages/438 ... #p29689824

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven