Fitbit versa of charge 3

19-02-2019 11:37 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit te kijken naar een fitbit. Ik twijfel tussen de versa en charge 3. De versa heeft geen GPS, de charge 3 alleen als je een telefoon meeneemt. Deze neem ik nooit mee naar het zwembad dus ik weet niet of het dan wel iets registreerd. Wie heeft ervaring of advies? Ik wil het voornamelijk gebruiken in en om huis, met fitness en zwemmen.
Niet nieuw, wel anders
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de versa en die heeft ook connected GPS als je loopt of fietst. GPS is nodig nodig voor de registratie van het zwemmen. Dat doe ik door op de Versa aan te geven dat ik ga zwemmen en dan houdt hij banen etc bij.

Gebruik hem voor zwemmen, hardlopen, fitness en hartslag / slaap. Ideaal ding.

Inmiddels betaal ik ook met de Versa (FitBit Pay), dat kan ook met de Charge3 met een aantal banken, echt ideaal!
Alle reacties Link kopieren
De Fitbit versa heeft als het goed is ook GPS als je je telefoon meeneemt! Van de versa weet ik dat ie bij het zwemmen de tijd en aantal baantjes bijhoudt, maar dus niet snelheid/km.

Verder staan er best wel veel vergelijkings filmpjes op YouTube tussen deze twee, misschien kan je die raadplegen?
Ik zou voor de versa gaan. Omdat die alleen al zoveel meer is dan een sporttracker. Je krijgt daar veel meer waar voor je geld dan met een charge.
Alle reacties Link kopieren
Als je je telefoon niet meeneemt heb je er met het zwemmen dus niks aan? Ik vind de versa mooier maar de charge 3 heeft ontzettend goede reviews. Dat betalen ermee lijkt mij wel wat.
Niet nieuw, wel anders
Alle reacties Link kopieren
Vlinderophetblad schreef:
19-02-2019 15:15
Als je je telefoon niet meeneemt heb je er met het zwemmen dus niks aan? Ik vind de versa mooier maar de charge 3 heeft ontzettend goede reviews. Dat betalen ermee lijkt mij wel wat.
Jawel. Je hebt er dan alleen geen GPS op - maar dat trackt hij met zwemmen sowieso niet. Je kan op de Versa selecteren dat je gaat zwemmen en dan gaat hij banen en slagen tracken.
Alle reacties Link kopieren
Ah oké dat is goed om te weten.
Niet nieuw, wel anders
Alle reacties Link kopieren
De charge 3 is al een paar dagen in de aanbieding. Ik twijfel echt.
Niet nieuw, wel anders

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven