Zombies, Run!

19-03-2019 18:00 15 berichten
[...]

Zijn er mede-Runner Five's op Viva aanwezig? ;-D

Voor wie het niet kent: het is een run/fitness app met een verhaallijn over zombies (doh). Het overgrote deel van de mensheid is geïnfecteerd en veranderd in zombies, de overlevenden leven in kleine tot middelgrote gemeenschappen bij elkaar. Runners verlaten de gemeenschappen om levensmiddelen te halen, om kostbare brandstof aan te vullen, om inkomende zombiehordes af te leiden en tot slot om informatie over het zombievirus te verzamelen. Allemaal in de hoop op een geneesmiddel.

De zombies in Zombies, Run! zijn kleptozoms. Grijpen ze je, dan gaan ze ervandoor met je zuurverzamelde/'gevonden'/gestolen sport BH's. O_O (6) :whip:


Zit je helemaal in een missie, dan krijg je weleens een :whut: gezicht van tegenliggers. Of mede sportscholers. Of de buren. Of je kat. Vooral als je hardop a la Luke Skywalker "NOOOOOOO!" gilt omdat een van je mede-Runners haar bijl over haar hoofd naar een zombie mikt en ze het ternauwernood haalt zonder gebeten te worden. Zegt ze. :-? Of omdat je met open mond en wijd opengesperde ogen in een waas voorbij zweeft omdat je nét te laat was om een safe-house binnen te komen en de leidende factie je buiten laat staan met een "Stay safe." Yeah, thanks. :-( :-?


ZR! Heeft een gratis versie waarbij je één missie per week kunt doen. De premium versie van €7,- per maand zorgt ervoor dat alle missies op ieder moment gespeeld kunnen worden. Je vooruitgang wordt dan ook in de Cloud
ROFFLEnet
ZombieLink opgeslagen, waardoor je gegevens niet verloren gaan als je moet kiezen tussen je leven of je telefoon en je toch maar met tegenzin je telefoon naar de zombies mikt als er iets met je telefoon gebeurt.

[...]
[...]
[...]

(Ik heb geen aandelen behalve dat ik bij spannende momenten Zombies, Run! zo'n beetje 24/7 aan heb staan. :proud:)
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-03-2019 18:41
Reden: linkjes verwijderd
11.87% gewijzigd
Klinkt wel echt heel grappig. Ga eens kijken. Leuk met de kinderen misschien.
Alle reacties Link kopieren
Jazeker, ik vind het echt geweldig
niks kreeg mij gemotiveerd maar sinds ik voor zombies moet rennen ben ik helemaal om
ik ga ook helemaal op in het avontuur, wat inderdaad ook weleens leuke blikken van tegenliggers oplevert
Dit klinkt echt superleuk. Ik ga eens googlen 😁.
Alle reacties Link kopieren
Vertel, vertel, hoe werkt het??
Alle reacties Link kopieren
Hertjehertje schreef:
19-03-2019 19:31
Vertel, vertel, hoe werkt het??
je download de app, je trekt je rentuenue en -schoenen aan en je start de eerste aflevering
Alle reacties Link kopieren
En het verhaal luister je terwijl je rent, neem ik aan. Maar hoe weet de app dat je rent en niet stiekem op de bank zit te snacken? Gps?

Is het in het Engels?
Krijg je opdrachten?
Alle reacties Link kopieren
Haha ja je kán m inderdaad ook gewoon door laten lopen en zelf lekker gaan zitten ;)
het is niet dat ie dan stopt ofzo, het is een track die je hoort.
je kan wel de interval aanzetten en dan wordt je om de zoveel minuten extra achtervolgd door de zombies. Doodeng vind ik dat altijd!
De app volgt verder wel dat je rent, hoeveel en hoelang. Ik kan nu niet zo goed rennen dus doe nu een soort van fiks wandelen en dat kan je dus ook gewoon doen.

Het is allemaal in het engels inderdaad.
Je krijgt niet echt opdrachten die je uit moet voeren om verder te kunnen oid. Maar in het verhaal ben je dus wel een personage dat opdrachten uitvoert. Je hebt de hele tijd contact met mensen via een radioverbinding zeg maar, en soms ben je met mensen samen
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa! Leukkkk!

Ik ben even uit de running geweest en zit nog vrij in het beginn van seizoen 1, maar het is voor mij de enige manier om me aan het hardlopen te krijgen :-D
Alle reacties Link kopieren
Dit klinkt leuk! Ik loop een keer per week met een loopgroep maar een tweede keer zou misschien geen slecht idee zijn. Ik kan het vaak niet opbrengen, maar zeker weten dat zo'n spel me aan het rennen krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Dus als ik het goed begrijp, dan bevind je je dus in TWD?

Onderstaande snap ik niet zo, kan iemand opheldering geven aub?

.  Of omdat je met open mond en wijd opengesperde ogen in een waas voorbij zweeft omdat je nét te laat was om een safe-house binnen te komen en de leidende factie je buiten laat staan met een "Stay safe." Yeah, thanks. 
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Miskotto schreef:
20-03-2019 21:48
Dus als ik het goed begrijp, dan bevind je je dus in TWD?

Onderstaande snap ik niet zo, kan iemand opheldering geven aub?

.  Of omdat je met open mond en wijd opengesperde ogen in een waas voorbij zweeft omdat je nét te laat was om een safe-house binnen te komen en de leidende factie je buiten laat staan met een "Stay safe." Yeah, thanks. 

Dat je zo verdwaasd bent door een wending in het (podcast-achtige) verhaal dat je als in een droom verder rent of loopt. :facepalm: :proud:


Jezus, ik moest de afkorting TWD opzoeken omdat ik maar niet wist wat het bekende. :facepalm:

Ja, het is inderdaad zoiets.
Maar, bij jullie werkt het dus?
Ik heb het nu 2x gebruikt de afgelopen maanden om mee te wandelen.
Maar, beide keren stopte de hele App na een minuut of 20... Gecrasht... Niets onthouden.
Dus kan nu voor de derde keer opnieuw het beginverhaal gaan luisteren.
Alle reacties Link kopieren
drakenvlieg schreef:
21-03-2019 07:45
Maar, bij jullie werkt het dus?
Ik heb het nu 2x gebruikt de afgelopen maanden om mee te wandelen.
Maar, beide keren stopte de hele App na een minuut of 20... Gecrasht... Niets onthouden.
Dus kan nu voor de derde keer opnieuw het beginverhaal gaan luisteren.
Ik ben pas begonnen met de 0-5k versie en bij de tweede workout heb ik dat nu 2 keer gehad. (Android) heel irritant. Ik vind het echt een leuke app maar dan zit je er net lekker in en dan doet hij niks meer.
drakenvlieg schreef:
21-03-2019 07:45
Maar, bij jullie werkt het dus?
Ik heb het nu 2x gebruikt de afgelopen maanden om mee te wandelen.
Maar, beide keren stopte de hele App na een minuut of 20... Gecrasht... Niets onthouden.
Dus kan nu voor de derde keer opnieuw het beginverhaal gaan luisteren.
Bij oudere Android versies is dit een bekende bug ja.

Wat je kunt proberen is om in de instellingen van je telefoon naar batterij te gaan, en dan ZR! Op "niet sluiten" zetten. Idem voor "apps op de achtergrond"

Tenzij het echt een crash was, daar helpt niks aan natuurlijk.

Wat gek, ik kan iedere willekeurige aflevering downloaden en afspelen, dat kun jij dus niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven