30 day shred, iemand zin om mee te doen?

04-04-2019 22:31 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond!!

Ik ben van plan binnenkort te beginnen met 30 day shred. Heeft er iemand zin om mee te doen?

Ik heb tot vorige week twee keer per week bij een Personal trainer gesport, maar hij gaat er een maandje uit om een reis te maken. Dus leek me dit een leuke uitdaging!

Wie o wie heeft er zin om mee te doen?
Alle reacties Link kopieren
En na die 30 dagen??
Alle reacties Link kopieren
Wat ben jij toch ook altijd een gezellige positieve komst, in ieder topic :flirting:

Na die 30 dagen, wat om en nabij een maand is, is mijn personal trainer weer terug en ga ik weer met hem sporten. Leek me wel logisch, maar het staat er niet uitgespeld nee.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga mee doen! Morgen ga ik meteen starten. Als ik een startdatum in de toekomst in plan dan komt het er niet van, dan vergeet ik het.


Wanneer ga jij starten Tresjes?
Pick your battles and bloom
Ja! Ik doe graag mee!
Zoek op diverse manieren naar ondersteuning om in beweging te komen, maar het lukt niet zo goed. Zit toch veel op de bank 's avonds, terwijl ik beter in beweging kan zijn.
Samen gaat het hopelijk makkelijker.
Hoe zie je het eigenlijk voor je, zo via het viva forum?
Alle reacties Link kopieren
Wat is shred eigenlijk?

O wacht, Google doet het weer :)
Alle reacties Link kopieren
Battlebloem schreef:
04-04-2019 23:27
Ik ga mee doen! Morgen ga ik meteen starten. Als ik een startdatum in de toekomst in plan dan komt het er niet van, dan vergeet ik het.


Wanneer ga jij starten Tresjes?
Ah super! Dan start ik ook morgen (of nou ja, straks) :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem in het verleden gedaan, flink wat kilo's mee kwijt geraakt.

Nu ga ik niet mee doen ivm borstvoeding.
Maar wil je succes wensen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het een paar jaar geleden gedaan, was leuk en fijn als dagelijkse training naast andere sport. Wilde pas weer beginnen, maar kon het niet meer vinden op YouTube. Waar vind jij het?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
04-04-2019 22:40
En na die 30 dagen??
Je kunt het gewoon blijven doen of andere workouts. Ik doe er altijd nog wel iets naast.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
05-04-2019 05:39
Ik heb het een paar jaar geleden gedaan, was leuk en fijn als dagelijkse training naast andere sport. Wilde pas weer beginnen, maar kon het niet meer vinden op YouTube. Waar vind jij het?
Als je in YouTube intypt 30 day shred level 1 staat hij ertussen :-)
Alle reacties Link kopieren
yourlocalhero schreef:
05-04-2019 05:03
Ik heb hem in het verleden gedaan, flink wat kilo's mee kwijt geraakt.

Nu ga ik niet mee doen ivm borstvoeding.
Maar wil je succes wensen.
Ah nee, met borstvoeding niet zo’n goed plan inderdaad!! Gefeliciteerd met je kleintje
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je het niet kunnen doen als je borstvoeding geeft? Zeker level 1 is best wel een beginners workout en het duurt ook nog eens kort. Je leven staat niet on hold als je borstvoeding geeft.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil het best gaan doen naast mijn normale trainingen. Het liefst pak ik dan de shred als eerste half uurtje en de ripped als tweede half uurtje. Ik kan ze alleen niet vinden op YouTube. Ja dat iemand hem thuis doet, maar dan niet met de moeilijkere opties...
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
05-04-2019 07:06
Waarom zou je het niet kunnen doen als je borstvoeding geeft? Zeker level 1 is best wel een beginners workout en het duurt ook nog eens kort. Je leven staat niet on hold als je borstvoeding geeft.
Nou, ik denk dat dat heel erg wisselt per persoon, maar toen ik borstvoeding gaf had ik al moeite genoeg om een normaal gewicht te behouden zonder sporten. Ik kon het gewoon niet bij-eten.
Alle reacties Link kopieren
Een jonge gezonde meid kan heel wat hebben. Alleen - er is een reden waarom je je normaliter minder beweegt. Voel je je lekker, dan beweeg je je vanzelf veel dus dan heb je geen afbeulprogramma nodig. Voel je je niet lekker, dan heeft dat vaak een reden. Laat je dus eerst keuren.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik wil wel graag meedoen :)

Is dit dan 30 dagen lang hetzelfde filmpje op youtube volgen?
Misschien kunnen we een whatsapp groep aanmaken om elkaar te steunen en te motiveren :D
Alle reacties Link kopieren
Annevy schreef:
05-04-2019 09:26
Ik wil wel graag meedoen :)

Is dit dan 30 dagen lang hetzelfde filmpje op youtube volgen?
Misschien kunnen we een whatsapp groep aanmaken om elkaar te steunen en te motiveren :D
Het zijn 3 levels, 3x10 dagen :-)
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk! Ik wil meedoen!
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook mee! Ben nu 2 maanden bezig in de sportschool en wil er graag iets bij doen. Heb nog nooit de 30 dagen volgehouden in verband met... ja, kutsmoesjes eigenlijk :-D
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
Alle reacties Link kopieren
Pigwidgeon_ schreef:
05-04-2019 12:24
Ik doe ook mee! Ben nu 2 maanden bezig in de sportschool en wil er graag iets bij doen. Heb nog nooit de 30 dagen volgehouden in verband met... ja, kutsmoesjes eigenlijk :-D
Hahaha ik heb het 1 keer geprobeerd maar toen kreeg ik een zweepslag tijdens het handballen en was het even niet handig.

Samen gaan we het volhouden!!

Het lukt mij niet om een link te plaatsen naar de YouTube video. Kan iemand dat doen?
Alle reacties Link kopieren
Tresjes schreef:
05-04-2019 12:27
Hahaha ik heb het 1 keer geprobeerd maar toen kreeg ik een zweepslag tijdens het handballen en was het even niet handig.

Samen gaan we het volhouden!!

Het lukt mij niet om een link te plaatsen naar de YouTube video. Kan iemand dat doen?
Ik kan hem niet meer vinden op youtube, alleen een introductie waaronder veel verontwaardigde comments staan met de vraag waar de volledige video gebleven is. De 6 week abs challenge idem.

Heb nu maar de dvd besteld zodat ik morgen kan starten. Dat het geld kost is ook wel een goede stok achter de deur. ;-D
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
Alle reacties Link kopieren
Zullen we een whatsapp groepje hiervoor aanmaken?
Kunnen we die youtubelink ook delen :)
Alle reacties Link kopieren
Pigwidgeon_ schreef:
05-04-2019 13:17
Ik kan hem niet meer vinden op youtube, alleen een introductie waaronder veel verontwaardigde comments staan met de vraag waar de volledige video gebleven is. De 6 week abs challenge idem.

Heb nu maar de dvd besteld zodat ik morgen kan starten. Dat het geld kost is ook wel een goede stok achter de deur. ;-D
Als het goed is staat hij bij mij nog ergens op een harde schijf.. zou even moeten zoeken dan.
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
05-04-2019 07:06
Waarom zou je het niet kunnen doen als je borstvoeding geeft? Zeker level 1 is best wel een beginners workout en het duurt ook nog eens kort. Je leven staat niet on hold als je borstvoeding geeft.
Het kan prima, alleen doe ik al een programma via een PT, ik zeg hierin nergens dat door de BV mijn leven on hold staat :wink.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven