Strakkere buik

08-04-2019 14:13 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Door het vele racefietsen zijn mijn benen redelijk strak. Mijn buik is een ander verhaal. Niet dat er super veel vet op zit maar hij is gewoon niet strak en dat wil ik gaan veranderen. Hoef geen sixpack maar gewoon een beetje minder flubberig.

Hoe ga ik dit voor elkaar krijgen? Welke buikspier oefeningen zijn effectief??
Alle reacties Link kopieren
Geen. Als er een laagje vet over zit, zie je de buikspieren toch niet. Enige manier is trainen zodat het laagje vet weg is, maar dat wil je jezelf niet aandoen. We zijn niet gemaakt om als volwassenen een strakke buik te hebben. Buikspieren helpen iig niet om vet weg te krijgen.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
08-04-2019 14:16
Geen. Als er een laagje vet over zit, zie je de buikspieren toch niet. Enige manier is trainen zodat het laagje vet weg is, maar dat wil je jezelf niet aandoen. We zijn niet gemaakt om als volwassenen een strakke buik te hebben. Buikspieren helpen iig niet om vet weg te krijgen.
Hier heb je je antwoord.
Alle reacties Link kopieren
Minder friet met mayo eten..
Alle reacties Link kopieren
Wat bij mij werkt zijn de volgende oefeningen:

Planken.
Oefeningen met een zogenaamde ab roller.
En hardlopen.

Zodra ik deze oefeningen consequent doe krijg ik als bijna 50-er een strakkere buik en sixpack.
Alle reacties Link kopieren
Hoe minder vet erin zit hoe minder strak de boel gespannen staat.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Wil je slanker worden dan vooral high intensity interval training doen en daarvoor de grote spieren van benen en billen gebruiken. Die verbruiken het meeste. Goed gaan zweten en hijgen.

En veel minder eten.

Die kleine spiertjes van je buik kunnen niet veel energie omzetten in arbeid.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Squatten en kracht trainen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
08-04-2019 17:54
Hoe minder vet erin zit hoe minder strak de boel gespannen staat.
Het is meer flubberig dan dat het gespannen staat.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt daar nou eenmaal vetcellen zitten. Die gaan niet weg maar worden enkel groter of kleiner. De enige manier om buikvet te verliezen is door algeheel af te vallen. Alleen buikspieren helpt dan niet. Zelf blijf ik altijd buikvet houden, hoe slank ik ook ben. Daar zitten nou eenmaal meer vetcellen.
vet kan je niet trainen. de meeste vrouwen zullen nooit een sixpack krijgen omdat het buikvet in relatie staat tot je vruchtbaarheid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven