Mensen bekend met One fit?

27-05-2019 16:09 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik sport nu bij basic fit in Amsterdam maar ben eigenlijk niet zo tevreden. De apparaten zijn vaak bezet en het is gewoon super druk, ook heb ik meer behoefte aan verschillende sportscholen waar verschillende mensen komen. Ik kwam op internet One fit tegen en was benieuwd of iemand een abonnement bij hun heeft en mij wat van hun ervaringen kan vertellen? Het is namelijk niet goedkoop, maar ik snap dat het wel veel voordelen kan bieden!

Ik hoor graag van jullie!
Een dag niet gesport, is een dag niet geleefd!
Hallo Alex,

Ik sport al bijna een jaar met Onefit, in Rotterdam dan.
Mij bevalt het supergoed! Ik ben persoonlijk geen sportschooltype en vind het superleuk dat ik kan afwisselen met hier en daar een dansles, lichte fitness en yoga bijv. Op deze manier verveelt het mij niet. Ik heb afgelopen zomer zelfs een surfles gehad. Zou ik op eigen houtje niet zo snel gedaan hebben.
Als er een leuke les bij zit plan ik 'm meestal als vaste prik in de week in.
Qua kosten vind ik het ook nog meevallen want je zou elke dag kunnen sporten als je zou willen, en keuze uit flink wat locaties.
Alle reacties Link kopieren
Hallo catdoesdishes,

Dat klinkt inderdaad wel heel aantrekkelijk, je hebt veel afwisseling lees ik. Is de app ook gekoppeld aan je agenda van je telefoon toevallig??
Een dag niet gesport, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf een abonnement bij een studio (in Amsterdam), maar daar komen ook heel erg veel mensen via One fit. Ik hoor er over het algemeen alleen maar positieve verhalen over, juist idd dat ze zo veel verschillende dingen uit kunnen proberen. Enige "minpuntje" wat ik hoor is dat je per maand maar 4 keer naar dezelfde sportschool/studio mag gaan. Dat kan voor sommigen wat lastig zijn als ze bepaalde/meerdere lessen bij een bepaalde locatie erg leuk vinden.
Ik heb het een tijd gehad (in Amsterdam) maar ik vind dat het aan zijn eigen succes ten onder aan het gaan is. Er zijn té veel onefitters waardoor lessen vaak vol zitten. Kortom het is een tof concept maar ik was er een beetje klaar mee. De leukste sportscholen zag ik na een tijdje ook weer afhaken.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt nu ook ClassPass trouwens...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook met OneFit gesport en vond het heel handig. Je kunt de lessen meteen koppelen aan je agenda. Ik vond het leuk om verschillende dingen uit te proberen en op een gegeven moment ben ik bij een sportschool blijven hangen en heb ik OneFit opgezegd, omdat je daar inderdaad maar 1x per week bij dezelfde kunt.
De lessen kun je inderdaad aan je agenda koppelen. Ik geloof dat de drukte in Amsterdam erger is dan in Rotterdam, hoewel er altijd wel een paar lessen steevast vol zitten... Dan is het een kwestie van zo ver mogelijk vooruit boeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven