Kosten delen programma bret contreras

08-06-2019 11:21 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik ben fan van Bret Contreras. Ik heb zijn boek strong curves gevolgd. Erg fijne workouts met focus op de booty. Er is ook een maandelijks programma via hem te volgen, maar ik vind het vrij prijzig. Het is 29.95 per maand En je krijgt iedere maand dus nieuwe oefeningen/andere variaties. Ik dacht, misschien zijn hier mensen die dit voor een aantal maanden met mij willen uitproberen en dat we de kosten dan delen? (Het is gewoon maandelijks opzegbaar, scheelt ook weer als het niet bevalt).

Let me know!
Alle reacties Link kopieren
Ja dat zal vast de bedoeling zijn. :wtf:
.
Alle reacties Link kopieren
Als je zoiets al zou willen doen, dan moet je dat doen met mensen die je kent, niet met vreemden van het internet.
Alle reacties Link kopieren
Mensen in mijn omgeving zijn geen fanatieke sporters helaas. En hoezo zou je dit niet met vreemden kunnen doen? Via marktplaats worden toch ook andere work out guides verkocht? Ik dacht misschien zijn hier ook fanatieke sporters die benieuwd zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoe het programma werkt, maar je inlog delen met een vreemde omdat die aan jou de helft betaalt en daardoor ook ten alle tijden toegang wil, kan nogal een risico zijn omdat die vreemde dan jouw gegevens kan zien. Maar je moet het zelf weten.
Ziet er goed uit maar ik denk dat er genoeg goede informatie op het internet staat. Persoonlijk vind ik de video's van Fitnessblender erg fijn en de informatie & workouts van Shelley Darlington. Heb inmiddels een hele playlist gemaakt haha.
Op insta kun je ook Glutelab, Gymglutes, Taylormadebands of Jess Nadine volgen. Zij posten ook vaak verschillende workouts, zowel voor thuis als voor in de gym.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven