Fitbit

15-06-2019 16:22 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Vandaag heb ik een fitbit versa lite gekocht. Ik sport/wandel veel en dit lijkt me wel een fijne horloge. Ik heb hem meteen getest...

Ik vind zelf de fitbit app niet fijn. Ik heb een wandeling gedaan en zie er duidelijk de route, snelheid en afstand in een overzicht. Echter mis ik de hartslag en calorieverbranding in het overzicht. Je kan het wel zien als je door de app bladerd. Is het mogelijk om dit ook te zien in 1 overzicht?

Daarnaast heb ik een Huawei Smartphone. Ik merk dat de gegevens die de Fitbit registreerd niet in de Huawei Health app komt te staan. Is dit wel mogelijk?

Ook ren ik normaal met Runkeeper. Hier kan de Fitbit volgens mij ook niets mee?

Volgens mij kan je alleen echt gebruik maken van de Fitbit app.

Heb vanalles geprobeerd. Wellicht zijn hier ervaren fitbit gebruikers die er meer verstand van hebben!
Alle reacties Link kopieren
Toen ik mijn Fitbit Alta kocht, stond Huawei bekend als slecht compatible met Fitbit. Weet niet hoe het nu is, maar toen werd die combinatie erg afgeraden.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Fitbit charge 2, maar ik mis niet per se de integratie naar mijn iPhone health app. Ik weet ook niet of dat überhaupt mogelijk is? Misschien is het even wennen, maar ik vind de Fitbit app wel prima werken. Zie je je hartslag ook niet als je in de activiteit naar beneden scrollt? Het kan zijn dat de app ook verschilt per telefoon en type Fitbit met wat je kan zien.

Je zou eens kunnen kijken in de Fitbit community via fitbit.com. Die is erg actief, ook zitten daar medewerkers van Fitbit. Voor je technische vragen kunnen ze je vast helpen.
Alle reacties Link kopieren
Vera99 schreef:
15-06-2019 16:36
Ik heb een Fitbit charge 2, maar ik mis niet per se de integratie naar mijn iPhone health app. Ik weet ook niet of dat überhaupt mogelijk is? Misschien is het even wennen, maar ik vind de Fitbit app wel prima werken. Zie je je hartslag ook niet als je in de activiteit naar beneden scrollt? Het kan zijn dat de app ook verschilt per telefoon en type Fitbit met wat je kan zien.

Je zou eens kunnen kijken in de Fitbit community via fitbit.com. Die is erg actief, ook zitten daar medewerkers van Fitbit. Voor je technische vragen kunnen ze je vast helpen.
Dit zie ik:

http://nl.tinypic.com/r/348rat2/9

Dus wel hartslag en afstand. Maar zou daar ook graag calorien bij t overzicht willen zien.
Alle reacties Link kopieren
Als je onderin het dashboard kijkt staat een knop van bewerken. Misschien kun je het daar vandaan instellen als het ertussen staat.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
zeefietser1 schreef:
15-06-2019 16:47
Als je onderin het dashboard kijkt staat een knop van bewerken. Misschien kun je het daar vandaan instellen als het ertussen staat.
Ook al geprobeerd 😅 zie in het dashboard wel de calorien die ik de hele dag verbrand heb. Maar wil ze graag alleen voor de work out die ik deed zien.
Ik denk dat het niet mogelijk is.
Alle reacties Link kopieren
Anoniem0894 schreef:
15-06-2019 16:51
Ook al geprobeerd 😅 zie in het dashboard wel de calorien die ik de hele dag verbrand heb. Maar wil ze graag alleen voor de work out die ik deed zien.
Ik denk dat het niet mogelijk is.
Dat zit niet op het dashboard, gewoon 1 knop verder bij training bewerken. Zo werkte elke app merk weer anders. Ik had fitbit, nu Garmin en in die app staat wat jij wilt weten er wel bij, zoveel cal actief. Gebruik de Garmin nu sinds 5 juni, nog niet heel veel cal actief gezien. Maar dat is omdat mijn koffer met hardloopkleding in Singapore staat en ik 500 km noord van Shanghai ben. Nog 10 dagen kan ik ook weer lekker actief doen.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Anoniem0894 schreef:
15-06-2019 16:51
Ook al geprobeerd 😅 zie in het dashboard wel de calorien die ik de hele dag verbrand heb. Maar wil ze graag alleen voor de work out die ik deed zien.
Ik denk dat het niet mogelijk is.
Ik kan je plaatje van hierboven niet zien dus ik weet niet hoe het er bij je uitziet. Maar bij mijn app (dat dashboard) heb ik een hokje met zoveel van de zoveel dagen wekelijkse training. Als ik daar op druk kan je je workout inzien en als je dan op zo'n workout drukt kan ik per workout zien hoeveel calorieën en wat je hartslag was in een grafiekje
Alle reacties Link kopieren
Ik kan nu je plaatje wel zien. Als je dus op die workout drukt (dus op dat kaartje wat je gelopen hebt) d a n krijg je meer gegevens en kan je met soort van tabbladen specifiekere gegevens inzien
Alle reacties Link kopieren
Ieniemienie123 schreef:
15-06-2019 19:36
Ik kan nu je plaatje wel zien. Als je dus op die workout drukt (dus op dat kaartje wat je gelopen hebt) d a n krijg je meer gegevens en kan je met soort van tabbladen specifiekere gegevens inzien
Ja klopt. Meerdere tabbladen. Maar ik zie het niet in 1 overzicht zeg maar.

Bij Huawei Health zie je bijv dit van eerder:
http://nl.tinypic.com/r/fvemj6/9

Dat is echt een heek overzicht. Zo is dat bij de fitbit app niet.
Maar de fitbit kan volgens mij ook niet synchroniseren met dea Huawei Health app.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven