Welke korte hardlooplegging/tight kruipt niet omhoog?

23-07-2019 11:34 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik ben echt al weken op zoek naar een fijne korte hardlooplegging. Ik heb gezellige dijtjes die tegenelkaar schuren tijdens het lopen, dus ik heb zo'n 'langer' model nodig. Alles kruipt omhoog namelijk.

Zo'n short met een legging eronder werkt ook niet, want die leggings zijn weer te kort en kruipen dus omhoog.

Ik heb proberen te bestellen bij Fabletics (zoiets) maar steeds als ik een order heb geplaatst, krijg ik na een paar dagen de melding dat het niet leverbaar is. Klaar mee dus.
En Stronger ken ik. Maar dat komt uit Zweden en kost €7 verzenden, duur en niet duurzaam.

Wie heeft de gouden tip?

Voorbeelden van model:
Stronger: https://www.stronger.nl/nl/biker-shorts-etna
Fabletics: https://www.fabletics.nl/product?id=870 ... s%5Fshorts
Ik koop katoenen leggings bij de Action voor een paar euro en knip ze dan af op een voor mij prettige hoogte en dat gaat en blijft perfect. Je hoeft ze ook niet om te zomen, het blijft gewoon goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een tijdje deze van decathlon:
https://www.decathlon.nl/p/korte-hardlo ... 73&c=ZWART

Ik ben er erg blij mee omdat hij niet opkruipt en daarentegen ook niet afzakt.
Alle reacties Link kopieren
Pastella schreef:
23-07-2019 11:42
Ik heb sinds een tijdje deze van decathlon:
https://www.decathlon.nl/p/korte-hardlo ... 73&c=ZWART

Ik ben er erg blij mee omdat hij niet opkruipt en daarentegen ook niet afzakt.
Hier heb ik een ouder model van. Kruipt bij mij omhoog :cry:
Nike vind ik heel goed op zn blijven zitten. En Lululemon ook volgens mij

Gymshark schijnt ook goed te zijn
Alle reacties Link kopieren
wat te denken van een gewoon sportbroekje en geen legging?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een soort fietsbroekje model van Nike en die kruipt niet omhoog.
Die ik heb lijkt het meest op deze:
https://www.zalando.nl/nike-sportswear- ... 1sQAvD_BwE


Dit is miss ook wel een goeie:
https://www.nike.com/nl/t/air-damesshor ... gsQAvD_BwE
#doeslief
Cateautje schreef:
23-07-2019 11:38
Ik koop katoenen leggings bij de Action voor een paar euro en knip ze dan af op een voor mij prettige hoogte en dat gaat en blijft perfect. Je hoeft ze ook niet om te zomen, het blijft gewoon goed.
Maar loop je daarin hard?
Met dit weer draag ik gewoon de Nike Tempo shorts, die hebben niet zo’n leggingbroekje, dus dan kan er ook niets opkruipen. Heerlijk luchtig ook.
Alle reacties Link kopieren
Een kort broekje werkt niet als je schurende dijen hebt.
Weet ik uit ervaring. Maar opkruipen doen ze bij mij ook niet. Ik heb ze wel altijd tot net onder de knie. Ik heb er twee van Decathlon die wel aan vervanging toe raken, maar ik kan op dit moment niet zulke lekkere (dunne) vinden. Alles is van dikkere stof.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik had altijd korte broekjes van Craft, met een soort anti slip randje aan het einde van de pijpjes, super fijn zaten ze, en kropen dus helemaal niet op. Helaas nu nergens meer te vinden :cry:

Ik volg dus even mee, want heb nog steeds geen goede vervanging gevonden
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een van odlo. Al een paar jaar en die zit heerlijk. Net wat langer dan de korte tights, dus geen schurende benen. En heerlijk luchtig. Maar weet niet wat ze nu in het assortiment hebben van dit merk.
Ik heb er eentje van... zalando. Ik geloof even and odd? Die blijft prima zitten (met crossfit en rennen). Maar ik weet niet hoe mijn verhoudingen zijn tov die van jou...
Afbeelding

Deze dus. Even and odd active 3/4 tight. Omdat ie over de knie is en bij mij goed aansluit blijft ie zitten.

Maar je zoekt een korter model?
Alle reacties Link kopieren
grenada schreef:
23-07-2019 11:46
wat te denken van een gewoon sportbroekje en geen legging?
Schuurt helaas. Al geprobeerd.
Alle reacties Link kopieren
[quote=COtweepuntnul post_id=30185364 time=1563884105 user_id=370114]

Thanks! MAar ik zoek echt een korte legging, boven de knie, maar dan niet zo kort als een minirok :)
anoniem_251055 wijzigde dit bericht op 23-07-2019 15:01
Reden: Tekst was niet meegekomen bij de post.
41.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
COtweepuntnul schreef:
23-07-2019 14:15
Afbeelding

Deze dus. Even and odd active 3/4 tight. Omdat ie over de knie is en bij mij goed aansluit blijft ie zitten.

Maar je zoekt een korter model?
Model is goed. Kleur ook mooi. Maar ik vind die transparante stukken spuuglelijk. Helaas is dat mode, want ik zie het heel vaak en dan hoef ik 'm niet meer.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een 3/4 van adidas. Kijk daar eens of bij Zalando. Genoeg te vinden die net over de knie gaan en geen transparante stukken hebben. Oh ja voor je denkt van ja dat is mannelijk. Al mijn hardlooopkleding is vrouwelijk.
fietsen varen vrouwelijk doen
Misschien gaat het met een maat groter beter? Zoek dan wel een model met koordjes in de boord zodat je het in je taille kunt aansnoeren.
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
24-07-2019 11:16
Misschien gaat het met een maat groter beter? Zoek dan wel een model met koordjes in de boord zodat je het in je taille kunt aansnoeren.
Ik denk dat het meer aan het model ligt. Boven de knie heeft bij mij ook neiging tot opkruipen.
.
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
24-07-2019 11:16
Misschien gaat het met een maat groter beter? Zoek dan wel een model met koordjes in de boord zodat je het in je taille kunt aansnoeren.
Ligt aan het model, ik heb zelf ook schurende bovenbenen, die lange boven de knie broeken van Nike blijven prima zitten. Maar deze tip had ik al gegeven, dus beetje dubbel.

Die korte broekjes van Nike net een strak broekje er onder vast kruipt bij mij ook omhoog, tenzij ik erg zweet dan blijft het wel zitten en heel veel hardlopen doe ik toch niet, dus die draag ik alleen met echt warm weer.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een wielrenbroek waar bij de zoom een randje siliconen zit die het omhoog kruipen tegen gaat. Misschien bestaat zoiets ook voor hardloopkleding?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven