30 day challenge

27-07-2019 14:16 9 berichten
Ik ben een gemiddelde sporter (1x p/w small group full body training) en thuis doe ik 2 x week bodyweight krachttraining en 2 x per week cardio.
Nou doe ik best vaak dezelfde oefeningen/filmpjes.

Wie weet er nog een leuke en uitdagende thuis uit te voeren 30 day total body challenge? Dus en cardio en kracht.

Ik heb een matje (duh) en dubmbells.

Sorry voor alle Engelse termen haha!
Nou gefeliciteerd met je matje... Schijnbaar is dat een hele prestatie.

Bij mij in de sportschool vele trainers rond, waar je dit soort vragen ook kan neerleggen. Dat zou ik dus doen. Ze zijn erin geschoold.
Alle reacties Link kopieren
Je zou eens kunnen kijken naar een programma van Fitness Blender. Die hebben gratis filmpjes maar ook goedkope work out programma's waar ze van alles combineren.
Zelf volg ik Deargoodmorning op instagram. Ze heeft ook een site! Daar staan allemaal workouts op, wellicht ook wel een 30 day challenge. Succes :cheer:
Jillian michaels 30 days shred level 1,2,3
Op Youtube te vinden.

Is ooit een hit geweest hier op Viva :cheer:
Je kunt ook eens kijken op youtube team bodyproject.
Oh, bedankt voor de reacties! Ik ga kijken!
Fitness Blender ken ik wel maar betalen vind ik ook zo wat, blijf toch een Nederlander he :-D
Alle reacties Link kopieren
@Choco, je betaald niet meer dan een tientje. En je krijgt er een goed uitgebalanseerd programma wat je meerdere keren kan doen voor terug.
Ik heb wel eens minder waardevol geld besteed.
Kaaaaaaaatje schreef:
01-08-2019 08:49
@Choco, je betaald niet meer dan een tientje. En je krijgt er een goed uitgebalanseerd programma wat je meerdere keren kan doen voor terug.
Ik heb wel eens minder waardevol geld besteed.
Oké, ik ga er even naar kijken.
Bij fitness blender vind ik de oefeningen qua coordinatie soms niet zo gemakkelijk; dubbel hoppen en dan 3 x rechterknie naar linker oor etc. :-D
Dat is bij hun ook wel een beetje wat me tegenhoud.
Ik heb wat video's van Jillian Michaels bekeken; daar lijken de oefeningen iets simpeler?

Bij fitness blender doe ik nu wat routines op level 3.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven