Eredivisie 2019/2020

29-07-2019 23:08 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is bijna weer zo ver! Eredivisie 2019/2020.

Wat zijn jullie voorspellingen? Wie wordt kampioen, wie degradeert?
En voor welke club zijn jullie?
Alle reacties Link kopieren
To trapt af:

Mijn voorspellingen:

Ajax kampioen
Sparta en VVV degraderen direct.

Mijn favoriete club FC Twente mag eindelijk weer meedoen 😊
Alle reacties Link kopieren
Jaaa leuk! Wij doen dit jaar ook weer mee!! :cheer2: (FC Twente). Al begin ik het seizoen in het Erve Asito stadion..

Ik denk ook dat Ajax weer kampioen wordt.

Qua degradatie weet ik t niet zo. Heb nog niet veel vertrouwen in FC Emmen enerzijds..
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
MeredithGrey schreef:
29-07-2019 23:21
Jaaa leuk! Wij doen dit jaar ook weer mee!! :cheer2: (FC Twente). Al begin ik het seizoen in het Erve Asito stadion..

Ik denk ook dat Ajax weer kampioen wordt.

Qua degradatie weet ik t niet zo. Heb nog niet veel vertrouwen in FC Emmen enerzijds..

Aahw leuk, nog een Twente fan 😊 Heb je ook een seizoenkaart?
Ben benieuwd wat ze dit jaar gaan doen. Heb er best vertrouwen in.

Erve Asito went echt totaal niet 🙈 Maar kan me wel weer verheugen op de derby's!
Alle reacties Link kopieren
Anoniem126 schreef:
29-07-2019 23:30
Aahw leuk, nog een Twente fan 😊 Heb je ook een seizoenkaart?
Ben benieuwd wat ze dit jaar gaan doen. Heb er best vertrouwen in.

Erve Asito went echt totaal niet 🙈 Maar kan me wel weer verheugen op de derby's!
Nee niet meer, woon niet meer in de buurt helaas. Ik heb er ook vertrouwen in, maar de lat ligt niet super hoog.

En ja het Erve Asito. Ik vind de naam zo hilarisch.. Vraag me nog steeds af wat ze dachten toen ze besloten dat dit de beste keuze is.
Seriously?
Mijn club (PSV) begint dit seizoen tegen jullie club. Als we de Johan Cruijffschaal dan even niet meerekenen.

Ik verwacht dat Ajax kampioen wordt. Gezien het verschil in budget zijn ze dat eigenlijk aan hun stand verplicht. Ik hoop uiteraard dat PSV desondanks toch weer kampioen wordt.

Qua directe degradatie verwacht ik toch RKC. Zou me verbazen als het hen lukt om te handhaven.
Vergeten dat er dit seizoen voor het eerst 2 direct degraderen. Dan verwacht ik dat FC Emmen meegaat met RKC.
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic!

Ik denk (en hoop) dat Ajax weer kampioen wordt. Maar kan ook zo een prut jaar worden na zo’n fantastisch jaar afgelopen seizoen.

Ik denk dat RKC en Sparta direct degraderen.
Alle reacties Link kopieren
Leuke topic!

Ajax fan en verwacht dat ze dit jaar kampioen worden. Ik denk ook RKC en FC Emmen als directe degradatie.
That’s how Sue c’s it
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat Ajax weer kampioen wordt, maar hoop wel dat het een beetje spannend blijft en dat de race niet al maanden/weken van tevoren gelopen is.
Hier gecombineerde Ajax/ADO fans in huis (rare combi, ik weet het :) )
Bij ADO mag je al blij zijn als ze een beetje in de middenmoot blijven hangen, al hoop ik op meer natuurlijk.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Ik denk Ajax kampioen, maar een beetje spanning mag best.
Degradatie ik denk Sparta en RKC

En wat betreft mn eigen club Fc Twente, hoop ik natuurlijk handhaving en alles wat we meer halen is mooi meegenomen.
Kop dr veur
Alle reacties Link kopieren
Leuk al die reacties en verschillende favoriete clubs 😊

Ben heel benieuwd of Ajax en PSV dit seizoen weer flink boven de rest uit steigen.

We zijn het wel redelijk eens over wie we denken dat gaat degraderen.

Ik denk dat we nog best de verrassing van de Eredivisie kunnen worden, als de blessures beperkt blijven. Gewoon bluffen en vol op de aanval.

Zaterdag zit ik in ieder geval weer trouw in het stadion. Zenuwen beginnen alweer te komen 😊
Alle reacties Link kopieren
Anoniem126 in welk vak zit je.
Kop dr veur
Alle reacties Link kopieren
gizmojadey schreef:
30-07-2019 19:38
Anoniem126 in welk vak zit je.
304, boven Vak P! Jij?
Alle reacties Link kopieren
Bijna buren dus😂 ik heb seizoenkaart voor vak 302, maar zit ook vaak in het spelersvak 111. Heb een heel lief pleegkind bij in de selectie zitten ☺️
Kop dr veur
Alle reacties Link kopieren
gizmojadey schreef:
30-07-2019 20:59
Bijna buren dus😂 ik heb seizoenkaart voor vak 302, maar zit ook vaak in het spelersvak 111. Heb een heel lief pleegkind bij in de selectie zitten ☺️
Wat super tof zeg! Dan zijn we elkaar misschien wel eens tegen gekomen haha. Perfecte plekken 😎

Wat zul je trots zijn, super gaaf 😊
Alle reacties Link kopieren
Zijn zeker perfecte plekken, al is 302 wel sfeervoller 😂, in het spelersvak wordt er toch wat minder fanatiek aangemoedigd😱.
Zeker ben ik trots, hoop dat hij ook snel weer aan het spelen komt, hij is nu 6 maanden aan het revalideren, heeft vorige week tegen Leuven weer 20 minuten gespeeld en nu weer rustig verder trainen en afwachten wanneer hij weer volledig wedstrijdfit is.
Kop dr veur
Alle reacties Link kopieren
gizmojadey schreef:
30-07-2019 21:28
Zijn zeker perfecte plekken, al is 302 wel sfeervoller 😂, in het spelersvak wordt er toch wat minder fanatiek aangemoedigd😱.
Zeker ben ik trots, hoop dat hij ook snel weer aan het spelen komt, hij is nu 6 maanden aan het revalideren, heeft vorige week tegen Leuven weer 20 minuten gespeeld en nu weer rustig verder trainen en afwachten wanneer hij weer volledig wedstrijdfit is.
Dan weet ik wie jouw pleegkind is haha! Vorig seizoen al mooie dingen laten zien. Sneu dat hij geblesseerd is zeg. Heeft veel potentie!
Hopelijk zien we hem snel in het eerste 😊
Alle reacties Link kopieren
Ik ga er vanuit dat Ajax dit jaar kampioen wordt, het verschil in budget en kwaliteit is dit jaar echt heel groot, ook al heeft psv een geinige aanval. Ik ga er vanuit dat RKC en VVV gaan degraderen. Ergens heb ik ook het idee dat het fout gaat bij fc twente en ik vind het ook niet per se een sympathieke club door de laatste jaren maar ze hebben wel een entourage die hoort bij de eredivisie.
Alle reacties Link kopieren
Zou wel leuk zijn als dit topic een beetje blijft lopen nu de eredivisie begonnen is, dus ik doe een poging :)
Hm, rare start. De hele top 3 van vorig seizoen heeft het maar matig gedaan dit weekend.
En ADO heeft het weer eens gepresteerd om van een 2-0 voorsprong uiteindelijk met 4-2 te verliezen :facepalm: dus tja, jammer weer.
Ben benieuwd wat AZ gaat doen vanavond.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
04-08-2019 19:34
Zou wel leuk zijn als dit topic een beetje blijft lopen nu de eredivisie begonnen is, dus ik doe een poging :)
Hm, rare start. De hele top 3 van vorig seizoen heeft het maar matig gedaan dit weekend.
En ADO heeft het weer eens gepresteerd om van een 2-0 voorsprong uiteindelijk met 4-2 te verliezen :facepalm: dus tja, jammer weer.
Ben benieuwd wat AZ gaat doen vanavond.
Inderdaad een erg vreemde start, maar daardoor ook weer interessant!
Op zich niet gek met alle veranderingen, je kunt er nog geen pijl op trekken. Moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat we de eerste wedstrijd tegen PSV speelden, ik denk namelijk dat ze zich snel gaan herpakken, net als Ajax.

Ja erg jammer van ADO, had het ook niet verwacht eigenlijk. Ze hebben toch leuke spelers. Hopelijk voor jullie krijgt Kramer zijn oude niveau een beetje terug.
Alle reacties Link kopieren
Ik had jullie de overwinning wel gegund eigenlijk - al zal dit gelijkspel ook wel als een zege voelen :)
En pfff, ADO.... gaat een lang seizoen worden als er niks verandert. Nu El Khayati (hoogstwaarschijnlijk) weggaat vrees ik het ergste. Sommige spelers zijn best aardig ja, maar hebben wel een speler van het kaliber als El Khayati nodig om te kunnen presteren. Alle hoop op Kramer inderdaad.
Gelukkig heeft AZ het goed gedaan, die hebben ook wel mijn sympathie (ben een Noordhollander van oorsprong, dus ik blijf een zwak voor ze houden).
Volgend week weer nieuwe ronde, nieuwe kansen :)
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
05-08-2019 08:51
Ik had jullie de overwinning wel gegund eigenlijk - al zal dit gelijkspel ook wel als een zege voelen :)
En pfff, ADO.... gaat een lang seizoen worden als er niks verandert. Nu El Khayati (hoogstwaarschijnlijk) weggaat vrees ik het ergste. Sommige spelers zijn best aardig ja, maar hebben wel een speler van het kaliber als El Khayati nodig om te kunnen presteren. Alle hoop op Kramer inderdaad.
Gelukkig heeft AZ het goed gedaan, die hebben ook wel mijn sympathie (ben een Noordhollander van oorsprong, dus ik blijf een zwak voor ze houden).
Volgend week weer nieuwe ronde, nieuwe kansen :)
We hebben het punt inderdaad gevierd als een overwinning! Heerlijke ontlading. Als ze zo blijven spelen, zit handhaving er sowieso wel in :)

Echt zonde inderdaad dat El Khayati waarschijnlijk weggaat. Belangrijke speler.

Ik ben heel benieuwd wat het seizoen gaat brengen. Stiekem vind ik het wel leuk dat Heracles dik ingemaakt is (blijft toch aartsrivaal he). Ook dom dat je alle aanvallers met rendement verkoopt.

Ik hoorde dat AZ misschien Jahanbaksz gaat huren. Zou wel weer een aanwinst zijn.
Anoniem126 schreef:
04-08-2019 23:45
Inderdaad een erg vreemde start, maar daardoor ook weer interessant!
Op zich niet gek met alle veranderingen, je kunt er nog geen pijl op trekken. Moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat we de eerste wedstrijd tegen PSV speelden, ik denk namelijk dat ze zich snel gaan herpakken, net als Ajax.

Ja erg jammer van ADO, had het ook niet verwacht eigenlijk. Ze hebben toch leuke spelers. Hopelijk voor jullie krijgt Kramer zijn oude niveau een beetje terug.
Bij Ajax denk ik dat wel, maar bij PSV zie ik nog geen enkele aanleiding om dat te denken. Zolang we een coach hebben die vooral betweterig wil doen voor de camera en weinig zelfreflectie laat zien wordt het een lange weg.
Alle reacties Link kopieren
Anoniem126 schreef:
05-08-2019 09:03
We hebben het punt inderdaad gevierd als een overwinning! Heerlijke ontlading. Als ze zo blijven spelen, zit handhaving er sowieso wel in :)

Echt zonde inderdaad dat El Khayati waarschijnlijk weggaat. Belangrijke speler.

Ik ben heel benieuwd wat het seizoen gaat brengen. Stiekem vind ik het wel leuk dat Heracles dik ingemaakt is (blijft toch aartsrivaal he). Ook dom dat je alle aanvallers met rendement verkoopt.

Ik hoorde dat AZ misschien Jahanbaksz gaat huren. Zou wel weer een aanwinst zijn.
Ik was er dus bij en het was echt niet om aan te zien. Zeker in de eerste helft liep Heerenveen naar voren, schoot en het was een doelpunt..

En dat eieren op het veld gooien omdat je het niet eens bent met de naam van het stadion.. Kom op zeg...
Seriously?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven