David lLoyd (Rotterdam) prijs?

28-09-2019 03:07 24 berichten
Wat kost het per maand? Waarom zo geheim allemaal?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat het vanaf €40,- pm start. Maar ze zijn zeker niet de enige die niets online hebben staan. Anytime fitness heeft dat namelijk ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik vind het ook irritant dat ze geen bedragen noemen. Een paar jaar geleden wilde ik lid worden, maar ik kreeg pas uitsluitsel over het bedrag als ik een afspraak zou maken voor een rondleiding.

De rondleiding duurde een uur, en na afloop werd er een getal op een papiertje geschreven. 95 Euro!

Het lijkt alsof ze het per persoon bepalen. Ik vond het veel te duur, en ben naar een andere sportschool gegaan
Alle reacties Link kopieren
Geen idee, maar het zal niet weinig zijn.
En ik heb geen positieve verhalen van die sportschool gehoord. Ik zou eerder voor de healthcity kiezen. Ik ging vroeger naar die in Kralingen. Was ook duur hoor.

Nu bootcamp ik lekker voor een paar tientjes per maand en is mijn kracht en conditie veel beter geworden
#doeslief
Is OneFit of ClassPass geen fijnere optie? In elk geval goedkoper dan €95 en je kunt nog eens variëren.
Jezus, 95 euro pfffff.
Loesiepoesie schreef:
28-09-2019 08:47
Geen idee, maar het zal niet weinig zijn.
En ik heb geen positieve verhalen van die sportschool gehoord. Ik zou eerder voor de healthcity kiezen. Ik ging vroeger naar die in Kralingen. Was ook duur hoor.

Nu bootcamp ik lekker voor een paar tientjes per maand en is mijn kracht en conditie veel beter geworden
Ja health-city kost ook iets van 85 euro, vrij prijzig allemaal.
Is er nog iemand die abbo heeft?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ooit op een andere locatie geweest. Fantastisch hoor met veel faciliteiten. Maar het was toen (2005 of 2006) al vreselijk duur.
minnimouse schreef:
28-09-2019 18:19
Ik ben ooit op een andere locatie geweest. Fantastisch hoor met veel faciliteiten. Maar het was toen (2005 of 2006) al vreselijk duur.
Ja, ben benieuwd of er iemand is die nu op dit moment een abonnement heeft daar.
Alle reacties Link kopieren
Ik sport daar nu ruim een jaar en het kost 60 euro per maand. Dat in inclusief groepslessen, personal trainer, zwembad, sauna. Er is altijd voldoende personeel aanwezig en parkeren kan voor de deur. Ik ben erg tevreden 😊
Alle reacties Link kopieren
Er zijn trouwens geen abbo’s van 95 euro dus wellicht is dat een oud tarief! Of de maandelijkse kosten + de inschrijfkosten (die ik gratis kreeg). Volgens mij hebben ze nu ook een aanbieding.
SpaCitron schreef:
28-09-2019 20:35
Ik sport daar nu ruim een jaar en het kost 60 euro per maand. Dat in inclusief groepslessen, personal trainer, zwembad, sauna. Er is altijd voldoende personeel aanwezig en parkeren kan voor de deur. Ik ben erg tevreden 😊
Serieus, dat is wel te doen. Is dat voor het daluren-abonnement?
Alle reacties Link kopieren
John__doe schreef:
28-09-2019 23:54
Serieus, dat is wel te doen. Is dat voor het daluren-abonnement?
Nee ik kan sporten wanneer ik wil, geen tijd aan gebonden.
Alle reacties Link kopieren
SpaCitron schreef:
28-09-2019 20:35
Ik sport daar nu ruim een jaar en het kost 60 euro per maand. Dat in inclusief groepslessen, personal trainer, zwembad, sauna. Er is altijd voldoende personeel aanwezig en parkeren kan voor de deur. Ik ben erg tevreden 😊
Dat vind ik helemaal niet zo duur voor het gebodene...
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
David lloyd is 25 dal, 65 normaal en 75 platina.
safrat schreef:
29-09-2019 21:35
David lloyd is 25 dal, 65 normaal en 75 platina.
En wat is het verschil tussen normaal en platina?
John__doe schreef:
29-09-2019 21:38
En wat is het verschil tussen normaal en platina?
Bij platina krijg je 2 handdoeken. Ze maken ook koffie voor je als de bar dicht is en je kan snackjes bij de receptie kopen. Je mag ook gebruik maken van DL Blijdorp. Zoals ik het begreep mag je met normaal overal sporten behalve bij Blijdorp en met platina mag je ook dus daar. Misschien heb ik dat mis.
safrat schreef:
29-09-2019 21:44
Bij platina krijg je 2 handdoeken. Ze maken ook koffie voor je als de bar dicht is en je kan snackjes bij de receptie kopen. Je mag ook gebruik maken van DL Blijdorp. Zoals ik het begreep mag je met normaal overal sporten behalve bij Blijdorp en met platina mag je ook dus daar. Misschien heb ik dat mis.
Rare vraag misschien, en waarschijnlijk weet je het antwoord niet. Stel je hebt een operatie van 6 weken, kan je dan je lidmaatschap pauzeren?
John__doe schreef:
29-09-2019 21:48
Rare vraag misschien, en waarschijnlijk weet je het antwoord niet. Stel je hebt een operatie van 6 weken, kan je dan je lidmaatschap pauzeren?
Geen idee, ik wil het best voor je vragen. Al kan je misschien beter zelf daar een keertje naar toe om te kijken of het wat voor je is. Ze hebben nu ook een 3 maanden abonnement.
safrat schreef:
29-09-2019 22:01
Geen idee, ik wil het best voor je vragen. Al kan je misschien beter zelf daar een keertje naar toe om te kijken of het wat voor je is. Ze hebben nu ook een 3 maanden abonnement.
Hoe duur is die?
John__doe schreef:
29-09-2019 22:32
Hoe duur is die?
Geen idee.
Dal is 43. Ik was in de war met basic fit. Het 3 maanden abonnement is 97 per maand.

Je mag het abonnement bevriezen. In jouw geval kost dat niets, want medisch.
safrat schreef:
30-09-2019 14:24
Dal is 43. Ik was in de war met basic fit. Het 3 maanden abonnement is 97 per maand.

Je mag het abonnement bevriezen. In jouw geval kost dat niets, want medisch.
Bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven