Fitness-mat zelf meenemen naar sportschool??

10-10-2019 00:20 10 berichten
Domme vraag misschien..

Nou heb ik een nieuw abonnement bij een super-luxe sportschool genomen en een groepsles gereserveerd. Op de introductie-video van een groepsles zag ik iedereen op zo'n fitness-mat z'n ding doen. Moet je die zelf meenemen?
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn sportschool zijn er matjes die je kan gebruiken, de meeste mensen nemen dan een handdoek mee om over het matje te leggen.
Alle reacties Link kopieren
Meestal hebben ze ook matjes die je mag gebruiken. Wanneer je merkt dat je vaker die lessen volgt, wil je misschien je eigen matje kopen voor je eigen zweet ;)
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
S7rin schreef:
10-10-2019 00:24
Meestal hebben ze ook matjes die je mag gebruiken. Wanneer je merkt dat je vaker die lessen volgt, wil je misschien je eigen matje kopen voor je eigen zweet ;)
Ja ik wil wel zo'n eigen matje hebben.
Alle reacties Link kopieren
Moet niet, mag wel.
groepsles?
Nee die hoef je niet zelf mee te nemen, die pak je daar en na gebruik pak je zo'n spray met reinigingsmiddel en een prop papier en maak je hem schoon.

Bij de hele chique sportscholen waar ik wel eens geweest ben doe je hem in een aparte bak en wordt hij voor je schoongemaakt.

Sowieso is het wel netjes om er een handdoekje op te leggen, dus als je veel zweet is het fijn om 2 handdoeken mee te nemen: één voor tijdens het sporten en één om je af te drogen na het douchen.

Alleen bij yoga zie je vaak dat mensen hun eigen yogamat meenemen (niet voor de eerste les maar na een tijdje) omdat een handdoek daarop echt niet fijn is.
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
10-10-2019 05:52
Nee die hoef je niet zelf mee te nemen, die pak je daar en na gebruik pak je zo'n spray met reinigingsmiddel en een prop papier en maak je hem schoon.

Bij de hele chique sportscholen waar ik wel eens geweest ben doe je hem in een aparte bak en wordt hij voor je schoongemaakt.

Sowieso is het wel netjes om er een handdoekje op te leggen, dus als je veel zweet is het fijn om 2 handdoeken mee te nemen: één voor tijdens het sporten en één om je af te drogen na het douchen.

Alleen bij yoga zie je vaak dat mensen hun eigen yogamat meenemen (niet voor de eerste les maar na een tijdje) omdat een handdoek daarop echt niet fijn is.

En omdat die yogamatten van de sportschool ondanks schoonmaken naar zweetvoeten meuren. @(
.
Alle reacties Link kopieren
Anoniem262821034 schreef:
10-10-2019 05:56
En omdat die yogamatten van de sportschool ondanks schoonmaken naar zweetvoeten meuren. @(
En omdat een goede yogamat een speciale textuur heeft en vaak ook langer is.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal gewoon een eigen mat meenemen, die fitness matten van de sportschool worden nooit schoongemaakt. Bah!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven