Goede sport bh voor cup D

24-10-2019 09:07 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben opzoek naar een echte goede sport bh.

Afgelopen jaren altijd shock absorver gehad, in het begin zitten ze prima, maar na een tijdje beginnen ze slap te worden en de haakjes gaan kapot.

Wat is nou een echt goed merk, ik bootcamp dus bij springen, hardlopen enz wil ik dat die boobies niet alle kanten op zwaaien.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
Dubbel H, en ik ben erg tevreden over shock absorber. Ik herken je problemen niet. Je moet natuurlijk wel zorgen dat je de juiste maat hebt, en niet een te kleine of strakke maat kopen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik wilde de shockabsorber noemen. Ik heb er 2 en die zijn al 10 jaar oud. Ik herken je problemen niet. IK ken geen betere sportbh dan de shockabsorber.

Misschien kun je je laten adviseren bij een goede lingeriezaak?
Alle reacties Link kopieren
Deze bevalt mij prima. (Cup e) Na een jaar nog netjes en strak: https://www.hunkemoller.nl/hkmx-the-all ... gJ0WvD_BwE

Een worsteling om ‘m aan te trekken, maar hij zit goed en de vorm van mijn borsten is ook goed. In vergelijking met andere sportbh’s geen platgedrukte borsten.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag de sportbh van Nike (bra classic). Soort van kort hemdje, zonder haakjes e.d. en moet daardoor wel over je hoofd. Zit goed strak en super fijn zonder bandjes, randjes en andere dingen.
Hoe was je je sportbh’s dan?
Alle reacties Link kopieren
Er is nogal een verschil tussen een 70D of een 85D qua massa.
Gaan ze heel snel stuk? Zitten ze wel strak genoeg?
dianaf wijzigde dit bericht op 24-10-2019 09:35
50.61% gewijzigd
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd sport bh`s van Triumph gehad, zonder problemen. Ach na een jaar of drie gaat er eens een haakje los en dan koop je een nieuwe ;-) Heb cup d of soms e overigens

Triumph Tri-Action Workout
Alle reacties Link kopieren
Ik heb cup 85D, ik heb wel 3x het zelfde model gehad, misschien moet ik maar een ander model uitproberen.
Ik koop.mijn sport bh wel altijd on 85C, omdat ik een cups D nog te los vind zitten.
Ik was ze gewoon op 30 graden.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
ik draag al bijna 6 jaar de shockabsorber Ultimate run bra. Voor mij de perfecte sport bh. Ik heb er 4 en wissel af en ze zijn allemaal nog goed. Oke door afvallen is de cup iets te ruim maar daar heb ik eigenlijk geen hinder van.
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
24-10-2019 09:29
Ik heb altijd sport bh`s van Triumph gehad, zonder problemen. Ach na een jaar of drie gaat er eens een haakje los en dan koop je een nieuwe ;-) Heb cup d of soms e overigens

Triumph Tri-Action Workout

Ik dacht ook meteen aan mijn Triumph sportbeha's. Ik heb ze al jaren, ook een D-cup en ze bevallen nog steeds goed.

Inderdaad de Tri-Action.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst van Lululemon een sport bh gekocht, volgens mij was dat de Enlite Bra. Vooralsnog ben ik er erg blij mee :)
Alle reacties Link kopieren
Nog een shock absorber fan hier. Ik heb alleen die met gekruiste rug (ultimate run), die zitten goed en blijven ook in de was goed. Ik heb 1 keer die met gewone bandjes gehad (active), maar daar had ik ook dat ze niet goed bleven en na een paar maanden uitgelubberd waren. (maat 70E)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een triump besteld en nog 2 shock absorvers met kruis in de rug. Hopelijk zit er wat bij wat goed zit.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
Dit is echt een topper Anita EXTREME CONTROL - sportbeha, maximum support
https://www.anita.com/shop/nl/sport-beh ... c3582.html
Ik zweer bij mn shockabsorbers en herken me niet in jouw klachten eigenlijk. Ik loop voornamelijk halve marathons en mudraces en mn bh’s gaan niet kapot, zijn goed te wassen en meest belangrijk: geen zwabberende borsten (E75)
Alle reacties Link kopieren
Hier nog iemand met 75E en ik ben fan van de compression bh van pure lime. Dit is de eerste bh waar ik gewoon mee kan hardlopen zonder pijn en die mooi blijven met wassen. Ik gooi ze gewoon in de wasmachine op 40 graden en dan nog gaan ze heel lang mee. Afhankelijk van de kleur (?) heb ik een 75d of e dus ik bestel meestal meerdere maten om te passen.

https://all4running.nl/purelime-compres ... -2620.html
Ook bij de wehkamp of zalando te bestellen volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel modellen (ook de shock absorber) hebben gekruiste banden of een haakje bovenin waardoor de bandjes hoog over de sleutelbeen lopen. Door een oude breuk die ik daar heb zit dat niet lekker. Daardoor vind ik die van pure lime zo fijn, die kun je "gewoon" dragen.
guppekop schreef:
24-10-2019 09:29
Ik heb altijd sport bh`s van Triumph gehad, zonder problemen. Ach na een jaar of drie gaat er eens een haakje los en dan koop je een nieuwe ;-) Heb cup d of soms e overigens

Triumph Tri-Action Workout

Deze met stip op 1 voor mij.
Ook Triumph Tri-Action. Heb 75GG, dus best wel wat support nodig, maar bevalt heel erg goed. En ze zijn er in leuke kleurtjes:)
Alle reacties Link kopieren
_Ellen_ schreef:
25-10-2019 15:37
Ook Triumph Tri-Action. Heb 75GG, dus best wel wat support nodig, maar bevalt heel erg goed. En ze zijn er in leuke kleurtjes:)
Ik heb deze ook besteld, vanavond even passen.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
Fring schreef:
24-10-2019 09:18
Deze bevalt mij prima. (Cup e) Na een jaar nog netjes en strak: https://www.hunkemoller.nl/hkmx-the-all ... gJ0WvD_BwE

Een worsteling om ‘m aan te trekken, maar hij zit goed en de vorm van mijn borsten is ook goed. In vergelijking met andere sportbh’s geen platgedrukte borsten.
Thanks voor de tip!, Gelijk besteld (nu met korting trouwens)
Alle reacties Link kopieren
_Ellen_ schreef:
25-10-2019 15:37
Ook Triumph Tri-Action. Heb 75GG, dus best wel wat support nodig, maar bevalt heel erg goed. En ze zijn er in leuke kleurtjes:)
Deze vind ik ook de beste ever!!
Alle reacties Link kopieren
Ik zweer ook bij Shock Absorbers, ik heb alleen het probleem met het model met kruis dat ik niet lenig genoeg ben om die zelf aan te krijgen. Onderste haakjes gaan nog maar bovenste haakjes kan ik nauwelijks bij. Hoe doen jullie dat?

Ik heb nu een active model dacht ik: overigens ook zeer tevreden mee maar matcht niet altijd als je een top aanhebt met kruis op de achterkant en dat vind ik zo jammer. Staat zo raar als je een model aanhebt dat totaal niet overeenkomt met het model van je top (al schijnt dat tegenwoordig ook mode te zijn, maar ik kom uit een andere generatie blijkbaar ;-))
Alle reacties Link kopieren
Marie Jo Action Arrow bevalt hier echt heel erg goed.

Shock absorber ook trouwens, gaat al wel tijdje mee.

Bij beide kun je de bandjes korter maken, heb een kort bovenlichaam, dus dat is eigenlijk altijd nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven