Start to run nog ergens te downloaden?

27-10-2019 11:06 10 berichten
Dag allen,

jaren geleden met start to run van Evy gaan hardlopen. WIl nu weer beginnen maar kan het nergens meer dowloaden! Heb de app gedownload (wil daar best voor betalen) maar die werkt niet op mijn telefoon.

Iemand tips?

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Dat programma van Evy staat ook bekend als het Couchto5k-programma. Als je daarop zoekt vind je er heel veel. Ik heb zelf RunDouble gebruikt. De app zelf is gratis, voor een paar euro koop je alle programma's die erin staan (5k/10k/halve marathon/verbeteraars, alles of afstand of op tijd). De eerste paar weken zijn sowieso gratis, dus dan kun je het eerst uitproberen. Ik vind 'm fijn.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Je kunt de app gewoon downloaden in de app store. Het heet nu hardlopen met Evy.
Helaas wel gekoppeld aan een abonnement geloof ik.
Top antwoord!! Ben geholpen, dank je!
Ik ben fan van 5K runner. Eerste weken proberen, daarna eenmalig een klein bedrag. Fijn eraan is dat je spotify (oid) aan kunt zetten en de app er gewoon doorheen praat. Evy vond ik wel oke maar de muziek die ze erbij koos nogal prut.
Alle reacties Link kopieren
cacti schreef:
27-10-2019 11:18
Ik ben fan van 5K runner. Eerste weken proberen, daarna eenmalig een klein bedrag. Fijn eraan is dat je spotify (oid) aan kunt zetten en de app er gewoon doorheen praat. Evy vond ik wel oke maar de muziek die ze erbij koos nogal prut.
Klopt, dat vond ik bij Evy ook minder. Bij Rundouble kun je ook muziek aanzetten, via je mp3-speler, spotify of podcasts (wat ik zelf altijd wel lekker vind onder het lopen).
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Maechtje schreef:
27-10-2019 11:36
Klopt, dat vond ik bij Evy ook minder. Bij Rundouble kun je ook muziek aanzetten, via je mp3-speler, spotify of podcasts (wat ik zelf altijd wel lekker vind onder het lopen).
Hoe werken die programma’s die je kunt kopen voor de halve marathon?
Ik heb al die bestandjes nog op mijn harde schijf staan. Is wel extern dus moet ik even zoeken, maar heb ze toen ook een keer ergens vandaan gehaald.
Alle reacties Link kopieren
lisbeth schreef:
27-10-2019 11:53
Hoe werken die programma’s die je kunt kopen voor de halve marathon?
Pfoe... Vijf keer in de week trainen, qua afstand opbouwen en afwisselen met intervaltraining. Het duurt 12 weken en is voor gevorderde lopers. Je zou de app kunnen downloaden om te kijken verder - de app zelf is gratis en de eerste paar weken van het programma meestal ook. Daarna is het betaald, maar het kost iets van een euro per programma en een euro of drie voor alles tegelijk, dus het is echt niet duur.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Maechtje schreef:
27-10-2019 11:10
Dat programma van Evy staat ook bekend als het Couchto5k-programma. Als je daarop zoekt vind je er heel veel. Ik heb zelf RunDouble gebruikt. De app zelf is gratis, voor een paar euro koop je alle programma's die erin staan (5k/10k/halve marathon/verbeteraars, alles of afstand of op tijd). De eerste paar weken zijn sowieso gratis, dus dan kun je het eerst uitproberen. Ik vind 'm fijn.

Dit was de gouden tip. Heb een aantal apps gedownload die couchto5k programma gebruikte maar rundouble was het fijnst! Dank!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven