Les Mills on demand.

13-11-2019 20:56 18 berichten
Er kwam net reclame voorbij op Instagram van Les Mills on demand.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik vond de lessen van Les Mills op de sportschool altijd prima, maar ik ben benieuwd of de workouts in de app dat ook zijn.
Hoe is het met je discipline om thuis te sporten?

En hangen er honden/peuters/stapels ongevouwen was om je heen die je afleiden van workouts?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon lekkere nummers op YouTube zoeken, graties on demand.
(Ik heb 100 jaar geleden eens wat instructeurs-DVD’s gedownload trouwens, werkt prima als je de discipline hebt inderdaad).
.
Odense2 schreef:
13-11-2019 21:46
Hoe is het met je discipline om thuis te sporten?

En hangen er honden/peuters/stapels ongevouwen was om je heen die je afleiden van workouts?
Discipline om thuis te sporten is prima.

Geen honden, wel een dreumes, maar dan kan ik sporten als dreumes slaapt.
Anoniem262821034 schreef:
13-11-2019 21:55
Gewoon lekkere nummers op YouTube zoeken, graties on demand.
(Ik heb 100 jaar geleden eens wat instructeurs-DVD’s gedownload trouwens, werkt prima als je de discipline hebt inderdaad).
Dat is natuurlijk ook nog een optie.
Alle reacties Link kopieren
Anoniem262821034 schreef:
13-11-2019 21:55
Gewoon lekkere nummers op YouTube zoeken, graties on demand.
(Ik heb 100 jaar geleden eens wat instructeurs-DVD’s gedownload trouwens, werkt prima als je de discipline hebt inderdaad).
Heb je voor mij een tip waar ik die lessen kan downloaden.
Ik zou zo graag wat BodyJam lessen hebben voor thuis, maar weet niet waar ik moet zoeken
Alle reacties Link kopieren
Lizzy1985 schreef:
13-11-2019 22:19
Heb je voor mij een tip waar ik die lessen kan downloaden.
Ik zou zo graag wat BodyJam lessen hebben voor thuis, maar weet niet waar ik moet zoeken

Ik zou het je (los van dat het een beetje nogal illegaal is) niet kunnen zeggen. Het is jaren geleden, toen ik nog met torrents rondklooide en niet zo bang was voor een virus of phishingtoestanden.
Ken je misschien een oud-instructeur die nog wat DVD’s heeft liggen? (Zullen dan wel oude lessen zijn, van voor het streamingtijdperk).
.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gisteren met de 14 dagen probeerperiode begonnen. Vond Les Mills vroeger altijd heerlijk, maar de sportschool hier in de buurt heeft zijn eigen lessen (basic fit) die ik écht minder leuk vond. Kwam de advertentie tegen op FaceBook. Heb nog niet veel gedaan (1x combat, 1x barre), maar ik vind het toch wel weer erg leuk. En barre hadden ze vroeger nog niet!

Zijn er anderen die les mills on demand hebben?
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Hier ook gestart met de 14 dagen probeerperiode. De pump gedaan en de bodybalance. Ongelooflijk wat ben ik stijf...vreselijk haha. Maar wel ontzettend leuk om weer te doen.
Ooit wel bodypump etc gedaan in de sportschool maar lukt nu lastig om de avonden weg te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook erg leuk. Ik ben ook nogal stijf ;-). Vandaag heb ik CxWorx geprobeerd, dat vond ik echt zwaarder dan verwacht - die buikspieren van mij zijn ook niks meer. Ik vind combat, barre, balance en pump weer erg leuk om te doen. Met CxWorx moet de liefde duidelijk nog groeien...
Van de 10 dagen heb ik nu 8 dagen workouts gedaan en ik vond ze bijna allemaal leuk, dus ik denk dat ik wel doorga na de trial.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook LMOD. En ik vind het super. Sleep mijn device mee naar de sportschool en doe daar pump (want ik heb geen gewichten etc thuis) en doe thuis CxWorx, balance en combat.

Ik heb ook nog flink oude lessen op mijn iPad - ik ben jaren instructeur geweest- maar die had ik op een gegeven moment wel gezien. Voor degenen zonder enige ervaring zou ik voor sommige lessen zoals pump wel adviseren om een paar keer op de sportschool mee te doen zodat de instructeur je kan helpen met je techniek.
Alle reacties Link kopieren
Lizzy1985 schreef:
13-11-2019 22:19
Heb je voor mij een tip waar ik die lessen kan downloaden.
Ik zou zo graag wat BodyJam lessen hebben voor thuis, maar weet niet waar ik moet zoeken
LMOD staat wel sh’bam op. Je kunt het gratis uitproberen, dus waarom niet daar even kijken.
Wat leuk om te lezen. Vandaag komt een set voor de pump binnen. Dan heb ik thuis ook het goede materiaal. De balance had ik nog nooit gedaan en vond ik wel leuk, had dat nooit in een groep gedaan dus wel fijn dit thuis te kunnen doen.
Crworxs ken ik niet, ook shbam, combat en barre niet. Ik heb in de sportschool wel eens tone gedaan, maar dat vond ik ook wel een beetje een springlesje. Niet heel leuk. Wel heel fijn dit nu te kunnen uitproberen allemaal.
Wel zoeken nog naar balans want nog spierpijn van de pump. Daarom gister maar balance gedaan. Hoe doen jullie dat?
Alle reacties Link kopieren
prima012 schreef:
19-02-2020 09:44
Crworxs ken ik niet, ook shbam, combat en barre niet. Ik heb in de sportschool wel eens tone gedaan, maar dat vond ik ook wel een beetje een springlesje. Niet heel leuk. Wel heel fijn dit nu te kunnen uitproberen allemaal.
Wel zoeken nog naar balans want nog spierpijn van de pump. Daarom gister maar balance gedaan. Hoe doen jullie dat?
In ieder geval niet hetzelfde doen als je nog erg veel spierpijn hebt. Dus niet pumpen, maar bijvoorbeeld balance doen of een lichte cardio les. Of niet sporten maar wel rustig aan blijven bewegen, als je gaat stilzitten verstijf je en wordt het alleen maar erger.
Ik wissel af, en poog tussen dezelfde soort workouts een dag of twee te laten zitten.

Vorige week een keer een hybrid heart workout gedaan, heerlijke combi van combat, attack, cxworx en balance aan het einde. Aanrader! Zijn jullie ook lid van de LMOD Facebook groep?!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben ook lid van die Facebook groep.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Ik heb na de trial besloten lid te blijven, dus ik heb nu een lidmaatschap voor drie maanden. Dat scheelde best in vergelijking met per maand betalen.
Heb een step aangeschaft, nu kan ik tenminste normaal de triceps dips doen in plaats van dat ik bijna van mijn bank af glij met alle gevolgen van dien.

Prima, hoe bevalt je set voor pump? Ik heb losse dumbells.

Maken jullie ook een schema per week?
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ik ga eens op zoek naar de Facebook groep.
Gamayun de set bevalt goed. Heb er twee dagen geleden voor het eerst mee gesport. Dat ging goed. Ben alleen nog niet snel genoeg met wisselen van de gewichten dus zet het dan even op pauze.
Sporten jullie in de woonkamer? Ik hier op zolder.
Alle reacties Link kopieren
Ik in de woonkamer. Mijn spulletjes liggen in mijn logeerkamer, die haal ik dan naar de woonkamer toe.
Zolder klinkt ideaal!
Fijn dat de gewichten bevallen.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven