Geld ophalen

19-11-2019 21:06 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai allemaal,
Volgend jaar tijdens pinksterweekend gaan mijn team en ik naar een internationaal voetbaltoernooi in Denemarken.
Hartstikke leuk natuurlijk, alleen we weten allemaal niet zo goed hoe we geld op kunnen halen.
Het gaat om redelijk veel geld, dus kleine ophaal acties werken niet extreem goed, omdat wij dan dat heel vaak moeten gaan doen.

Het kan van alles zijn!
Kunnen jullie ons helpen met ideeën om geld op te halen, of om sponsoren te zoeken?

Alvast bedankt,
Julia
Alle reacties Link kopieren
Is het een toernooi voor een goed doel ofzo waar geld voor opgehaald moet worden of is dat geld bedoeld om jullie reis mee te bekostigen?
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Alle reacties Link kopieren
Vraag sponsors, toch een verkoopactie, de vereniging om een bijdrage vragen, bijdrage van de teamleden (of ouders, ligt aan de leeftijd van het team). Met het team klusjes doen tegen betaling (ook weer afhankelijk van de leeftijd van het team)
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me lastig. Je kunt om bijdragen vragen en zeker ook doen, maar uiteindelijk zullen jullie zelf waarschijnlijk de grootste kosten moeten betalen.

Dus eventueel low budget gaan reizen en verblijven. Met zijn allen in een bus en een goedkoop verblijf vinden. Voor een paar honderd euro p.p. zou dat toch moeten kunnen lukken?
waarom kunnen jullie je eigen reis niet betalen? Waarom moeten anderen jullie hobby bekostigen?
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee , ik wil graag een nieuwe keuken
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Bij ons bij de voetbal zijn er ook teams die wel eens naar het buitenland gaan voor een toernooi maar dat betalen ze zelf. Ik vind dat ook niet meer dan normaal.
Byrma schreef:
20-11-2019 13:40
Ik lees mee , ik wil graag een nieuwe keuken
rookworsten venten langs de deuren
Alle reacties Link kopieren
Om hoeveel geld gaat het? Ik kan me haast niet voorstellen dat de kosten om naar DK te gaan voor een toernooi extreem hoog zijn. Scholieren vliegen heel europa door middels de inkomsten van hun bijbaantjes.... Dus echt veel geld hoef je niet te hebben voor een reis.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
20-11-2019 12:36
waarom kunnen jullie je eigen reis niet betalen? Waarom moeten anderen jullie hobby bekostigen?
Eens. Mijn vakantie wordt ook door niemand anders gesponsord.
Als je geld wil ophalen voor zoiets moet je mensen overtuigen met een goed verhaal.

Maar mensen moeten zich er dan ook nog bij betrokken (willen) voelen. Als jij een buurmeisje was zou ik je niet zomaar iets geven met dit verhaal. Ik voel er niets bij.

Je openingspost mist nogal wat details. Je schrijft het alsof de lezers al weten waar het over gaat. Dat gaat niet werken als je mensen om (sponsor)geld gaat vragen.
Alle reacties Link kopieren
schorpioentje28 schreef:
20-11-2019 03:19
Is het een toernooi voor een goed doel ofzo waar geld voor opgehaald moet worden of is dat geld bedoeld om jullie reis mee te bekostigen?
Dit om mee te beginnen inderdaad!
Ik heb bij de internationale treinreizen gekeken.
Als je voor € 40 (enkele reis) kan reizen, dan is dit toch te bekostigen met een bijbaan in de kerstvakantie?

En overnachten doe je bij de familie van het Deense sportteam. Of in een jeugdherberg, camping, whatever.


Gestolen van de NS-website:
Snel naar hartje Kopenhagen
Vanaf € 40 enkele reis
Reistijd Amsterdam – Kopenhagen 11.00 uur
3 keer overstappen
Tip! Vroeg boeken = voordelig reizen

De voordelen van reizen met de trein
Aankomst in hartje stad
Comfortabele zitplaatsen
Online geen boekingskosten
Direct instappen, geen inchecktijd
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon gaat in de winter vaak naar een trainingskamp in Spanje. Dat moet ie toch écht zelf betalen...
Alle reacties Link kopieren
Ik snap ook niet helemaal waarom (veel) mensen dit zouden moeten bekostigen.
Jullie vakantie is het goede doel zeg maar, het is niet om geld in te zamelen voor een "echt" goed doel? En dan nog veel geld willen ook. Tja kleine beetjes maken veel dus toch maar een loterij organiseren, klusjes doen, advertenties zetten enz.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
En de voetbalclub kan daar niets in betekenen/in meedenken? Bijzonder...
Alle reacties Link kopieren
Hoezo geld ophalen? Betalen jullie lekker zelf jullie voetbalreisje!
Dat het TO niet het gewenste resultaat oplevert, mag duidelijk zijn, na drie dagen niet reageren.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
20-11-2019 14:56
rookworsten venten langs de deuren
bedankt voor de tip
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Via je netwerk een shirtjessponsor vinden? Je draagt dan het hele seizoen de naam van dat bedrijf op je teamshirt en vraagt dat een bedrag voor.

Een zolderopruiming of rommelmarkt organiseren, zodat je extra geld hebt?

Nu alvast goedkope treinkaartjes scoren en nu alvast een goedkoop hostel boeken, dat scheelt bakken met geld.

Een uitwisseling organiseren met een Deens voetbalclub? Jullie slapen daar en zij komen een keer deze kant op?
Alle reacties Link kopieren
In mijn omgeving verkoopt men dan leuke tassen, wafels of poetst men auto's.
Elk seniorenteam heeft bij ons een sponsor voor de shirtjes maar die gaan niet mee betalen voor een toernooi wat ze zelf willen in het buitenland.
Om welk bedrag pp gaat het?
Ik wil wel gratis mee. Dan schenk ik koffie en thee voor iedereen.
Ik heb nog een oude leren voetbal in de schuur. Geen idee wie hem daar heeft gedoneerd. Mag je wel hebben. Zet ik er wel een handtekening van Johan Cruijff op.
Recent terug gevonden in een schuur.
Misschien wil een van de ouderen nog een oude voetbalschoen erbij doen.
Lijkt het echt. (Maar ik dnek niet dat ik tijd heb.)

Rommelmarkt organiseren in een straat waar de meesten wonen?
Kan je eerst langs de deuren gaan om oude spullen van maximaal gewicht op te halen en dan door verkopen. Lukt het niet dan gaat het allemaal naar de kringloop.
Is een weekendje Denemarken in een jeugdhotel dan zo duur dat je dat niet zelf kan betalen?
Of wil je persé in 't Hilton van Kopenhagen logeren?


En anders:
De drank in de kantine 50 cent per drankje opslaan.

Zal meer opbrengen dan eender welke sponsor-zoekerij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven