Ervaringen groepslessen basic fit?

12-01-2020 18:01 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik denk erover na een abonnement te nemen bij Basic Fit, en heb vooral interesse in de groepslessen.
Heeft iemand daar ervaring mee?
Ik wil vooral wat conditie terug opbouwen en wat kilo's kwijtraken (ben al bezig met en gezonder eetschema).

Zijn de groepslessen leuk en aan te raden?

En word je als leek ook een beetje begeleid met fitnessen zelf?
Alle reacties Link kopieren
Ik, al jaren. Basic Fit doet Les Mills lessen, dat is een internationaal programma. Begeleiding is prima, helemaal als je aangeeft dat je nieuw bent. Resultaat hangt af van wat soort les je kiest en je eigen inzet natuurlijk. Ik heb toentertijd verschillende dingen geprobeerd en ben verslaafd geraakt aan BodyPump. Doe ik nu na 7 jaar nog steeds met veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is dat het heel erg verschilt per locatie. Ik zou dus zeker eerst een proefles volgen op de locatie waar jij het meeste heen zult gaan.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij als je lid wordt kan je persoonlijke begeleiding bij fitness erbij krijgen, maar ik weet niet zeker of je daarvoor moet betalen. Ik vind de groepslessen erg leuk en vooral ook bodypump. Als je goed meedoet lekker intensief calorieën verbranden, dus denk dat het ook wel helpt bij afvallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven