Paaldansen/pole fitness Rotterdam

07-02-2020 09:05 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik denk erover te starten met paaldansen/pole fitness. Ik wil graag een aanvullende sport gaan doen (naast hardlopen en veel salsa dansen) waarbij je je gehele lichaam gebruikt, je lenigheid, kracht en coördinatie opbouwt en wat ook nog een beetje leuk is. De sportschool vind ik oersaai. Het is dus niet mijn bedoeling op hoge hakken in glitterbikini rond een paal te kronkelen maar volgens mij bestaan er ook prima workout lessen. Zijn er hier ervaringsdeskundigen en dan vooral uit Rotterdam, die een school kunnen aanbevelen?

Ik vond deze drie:
Pole Inspiration Dance
Poledance Academy
Sportief paaldansen

Waarbij ik over Sportief Paaldansen mindere verhalen las, met teveel niveau's door elkaar en daardoor rommelige lessen met weinig aandacht. Obv de websites spreekt Pole Inspiration Dance me het meest aan. Is er iemand die deze school of scholen kent en er iets over kan zeggen? Een proefles gaat me natuurlijk ook meer vertellen maar ik doe vast wat vooronderzoek.

Dank alvast! :)
Alle reacties Link kopieren
Doe eens een proefles of loop minimaal een keertje binnen. Een ervaring van 2 jaar geleden kan nu totaal anders zijn omdat bijvoorbeeld die mindere goede docent weg is. Of omdat ze een andere groepsindeling hebben gemaakt.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Ik heb heel lang paal gedanst (gepaaldanst?) bij Sportief Paaldansen in Utrecht.
Ik vond alle niveau's door elkaar juist heel erg leuk omdat je dan steeds wat nieuws ziet en van elkaar leert.
Moet er wel bij zeggen dat het alweer een paar jaar terug is en dat ik niet weet hoe het nu met de kwaliteit van de lessen staat.

Ik zou wat Hamerhaai aanraadt doen, proeflessen volgen bij alle drie.
Alle reacties Link kopieren
Ervaring met de poledance academy. Ik vond het een leuke dansschool met veel verschillende lessen. Je kunt hier in een aantal lessen kiezen of je met of zonder hakken danst. Beginners over het algemeen zonder. Leuke en intensieve sport! Wees voorbereid op veel blauwe plekken:)
Via Onefit heb ik bij Poledance academy een proefles gedaan.
Leuke lerares, best pittig voor een beginnersles vond ik maar leuk om te proberen. (blauwe plekken inderdaad!)
De ruimte zelf is niet heel mooi maar vond het niet storend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven