Hoe krijg je strakkere billen

11-02-2020 17:04 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu ik bijna 10 kg ben afgevallen is gewicht en buik goed. Alleen heb ik nu dikke hang billen vergeleken bij de rest van mijn lichaam.

Iemand tips voor oefeningen om de bil partij Ronder en strakker te gaan krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt als vetweefsel, halfleeg geraakt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Squats en lunches
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Bestaan leuke apps voor, ben je thuis 15 minuutjes per dag met oefeningen bezig en ze beloven een strakke kont. Ik heb bv '30 days butt'. Nu 3 dagen bszig dus nog weinig te zien
Alle reacties Link kopieren
Ow, ik heb ook een billen "probleem" en zat te denken dat paardrijden misschien goed is om er weer wat vorm en volume in te krijgen. Weet iemand dit toevallig? Anders vraag ik het wel even of het paardrij topic. Ik wil misschien van de lente gaan paardrijden, en dan zou dit een leuke bijkomstigheid zijn.
Had je ooit wel een goede kont? Ik ben gezegend met goede billen. Als ik bij vriendinnen kijk die platte of slappe billen hebben konden ze sporten tot ze een ons wogen maar er gebeurde niet heel veel.
Alle reacties Link kopieren
@LoveLucy, ik weet niet of het aan mij gericht is, maar jazeker ;) jarenlang pilates en yoga. Nu na ziekte is alles wat (veel) minder.
Alle reacties Link kopieren
puma schreef:
11-02-2020 17:13
Ow, ik heb ook een billen "probleem" en zat te denken dat paardrijden misschien goed is om er weer wat vorm en volume in te krijgen. Weet iemand dit toevallig? Anders vraag ik het wel even of het paardrij topic. Ik wil misschien van de lente gaan paardrijden, en dan zou dit een leuke bijkomstigheid zijn.
Nee dat doet weinig voor je kont. Je zit er alleen maar op :)
Wel voor je kuiten en binnendij spieren.
impala wijzigde dit bericht op 11-02-2020 17:19
5.83% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
https://youtu.be/qCrlpMXVfGw
Been there, done that, got the T-shirt.
slap bindweefsel kan je niet trainen. je kan met krachttraining je bilspieren wel trainen maar slap bindweefsel blijft slap. Helaas. Wel fijn dat je nu 10 kilo lichter bent
schaatsen is het beste voor je billen. Maar ja dan moet er wel eerst vorst komen
Alle reacties Link kopieren
Leeftijd speelt ook een rol
Apatura schreef:
11-02-2020 17:09
Squats en lunches
Ik zou het bij lunges houden :proud: .
Alle reacties Link kopieren
Kokoro schreef:
11-02-2020 17:30
Ik zou het bij lunges houden :proud: .
:rofl:
puma schreef:
11-02-2020 17:16
@LoveLucy, ik weet niet of het aan mij gericht is, maar jazeker ;) jarenlang pilates en yoga. Nu na ziekte is alles wat (veel) minder.
Yoga gaan doen dus!
Squats en lunges met gewicht. Dus echt die bilspieren prikkelen zodat ze gaan groeien. Dan vult de boel wat op. Dat doe ik nu zelf ook :) .
S-Meds schreef:
11-02-2020 17:21
schaatsen is het beste voor je billen. Maar ja dan moet er wel eerst vorst komen
Binnenhal!

En zwemmen? Jij bent kenner!
Alle reacties Link kopieren
Kokoro schreef:
11-02-2020 17:30
Ik zou het bij lunges houden :proud: .
:rofl:
(geloof dat ik tegelijk met mm kleuter naar bed moet)
Been there, done that, got the T-shirt.
Google eens op Brett Contreras. Dat is binnen de fitness wel een billengoeroe.

In zijn algemeenheid
Hipthrusts
Lunges
Russian splitsquats
Sumosquats
45 degrees legpress in sumostand
Donkeykicks
Cable pullthrough
Hipabduction
LoveLucy schreef:
11-02-2020 17:32
Binnenhal!

En zwemmen? Jij bent kenner!
zwemmen doet niks voor de billetjes.
Alle reacties Link kopieren
Squats. Eerst met eigen lichaamsgewicht. Als je de techniek echt onder de knie hebt dan kun je de intensiteit gaan opvoeren met zo'n stang in je nek en gewichten eraan. Beginnen met lichte gewichten en dan steeds zwaarder. Ook met wisselende oefeningen.

En ook lunges.

Verder is het ook afhankelijk van je bouw wat je kunt bereiken.

Als je door snel afvallen een slappe huid hebt gekregen dan zullen de resultaten beperkt blijven en zul je op lange termijn moeten gaan denken en gedisciplineerd blijven doortrainen. Maar maakt niet uit. Alle training is goed.

Sommige sportscholen bieden speciale bilspiertrainingen aan.

Gewoon lekker trainen. Veel plezier en niet blijven focussen op strakkere billen.
S-Meds schreef:
11-02-2020 18:19
zwemmen doet niks voor de billetjes.
Jammer! Dacht voor alle spieren. Maar niet dus )0:
S-Meds schreef:
11-02-2020 18:19
zwemmen doet niks voor de billetjes.
Wat voor trainingsschema raad jij ultieme beginners aan?
Je kan je bilspieren wel trainen, maar dat vult 'het vel' niet op. Je moet dus echt inzetten op spiergroei. Dat kan dus goed door de billen te activeren en krachttraining te doen die hierop gericht is, met de oefeningen die hierboven al worden genoemd.

Daar komt wel bij kijken dat als je optimale spiergroei wil, je ook juist wat meer moet gaan eten ;)

Ik heb een tijdje fanatiek krachttraining gedaan en een aanzienlijk verschil in de bips gemerkt.
Nu een paar jaar geen beweging door ziekte en hij is alweer wat geslonken. Al vind ik het 100x erger dat ik zo slap ben geworden qua kracht
whitewolves schreef:
11-02-2020 18:50
Wat voor trainingsschema raad jij ultieme beginners aan?
kracht? voor een vrouw 3 xpw full body en dan zoveel mogelijk compound, squats, bankdrukken, deadlifts.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven