Thuis spinnen/rpm

29-03-2020 08:03 15 berichten
Ik heb een spinfiets op de kop weten te tikken! Normaal spin ik in de sportschool maar dat kan nu even niet vanwege - nou ja dat snappen jullie wel.
Zijn er sites/sportscholen die spinlessen online hebben staan?
Meer mensen hier die thuis fietsen en waar halen jullie je lessen vandaan? Of zet je gewoon een uur lang muziek op en maak je je eigen les?
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht echt dat je een spintol of spinnewiel had gekocht. Geïnspireerd door het betreffende sprookje.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Hier ben ik ook heel benieuwd naar! En dan vooral Spinninglessen waarbij je op de maat van de muziek fietst. (Ik vind het zo stom wanneer dat niet zo is.. veel lastiger om op een constant tempo te blijven fietsen :-? )
Alle reacties Link kopieren
Les Mills on demand :)
retrostar schreef:
29-03-2020 08:16
Ik dacht echt dat je een spintol of spinnewiel had gekocht. Geïnspireerd door het betreffende sprookje.
Haha nee, maar nu lijkt me dat ook ineens leuk!

Les Mills om demand werkt niet in NL zo te zien. En dat is meteen een abonnement voor €15 per maand voor allerlei sporten en ik wil eigenlijk alleen fietsen.
Alle reacties Link kopieren
Oo youtube staan workouts.
Emma95 schreef:
29-03-2020 10:49
Oo youtube staan workouts.
Ja, heb je een tip welke goed/leuk zijn?
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
29-03-2020 10:47
Haha nee, maar nu lijkt me dat ook ineens leuk!

Les Mills om demand werkt niet in NL zo te zien. En dat is meteen een abonnement voor €15 per maand voor allerlei sporten en ik wil eigenlijk alleen fietsen.
Jawel hoor, werkt zeker in NL. En er zit een gratis proefperiode bij.
Ik ben nu aan het fietsen met trainingen van GCN. Te vinden op YouTube. De ene training is alleen een stuk motiverender dan de andere. Ik dacht dat ik de trainingen met video van buiten rijden het leukst zou vinden, maar in de praktijk vind ik de groepslesjes leuker om mee mee te fietsen.
Je hebt er speciale apps voor geloof ik. Ik racefiets gewoon buiten maar hou met slecht weer me conditie op peil met de zelfde lessen als jij.
Is meer voor met een tax en racefiets maar toch misschien wel leuk
https://www.wielrenner.eu/tacx-smart-fi ... e-trainer/

http://tourflitser.nl/7-alternatieven-voor-zwift/

Denk dat je zoiets bedoeld?
https://youtu.be/1l0HduR1G7M
Misschien heeft jou sportschool wel wat voor je? Of de trainer? Ze moeten immers iedere release een video maken en opsturen. Mijn sportschool heeft ons lid gemaakt van een online platform.
wat zonde met dit weer
Toen ik dit topic begon moest ik echt zoeken naar spinlessen maar inmiddels ben ik ingehaald door de actualiteit en zetten heel veel sportscholen lessen online!
Zonde met dit weer, tja, ik zou ook liever buiten fietsen. Ga ik misschien binnenkort wel weer oppakken maar blijf toch ook nog zo veel mogelijk thuis.
Rapunzelreallife schreef:
18-04-2020 00:21
Misschien heeft jou sportschool wel wat voor je? Of de trainer? Ze moeten immers iedere release een video maken en opsturen. Mijn sportschool heeft ons lid gemaakt van een online platform.
Thx voor de tips! Normaal sport ik via onefit, die bieden wel online wat lessen aan maar geen spinning of rpm.
Alle reacties Link kopieren
https://www.jenergy.nl/pagina.php?id=78

Alsjeblieft....staan er drie op

Ik wil ook een spinningfiets thuis!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
18-04-2020 00:23
wat zonde met dit weer
Mijn partner heeft echt ontzettend veel last van hooikoorts, dus die is echt blij met de mogelijkheid om binnen te kunnen fietsen. Daarbij fietsen er bij ons in de regio veel mensen waardoor 1,5 meter afstand houden op sommige tijdstippen echt niet meevalt.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven