Activity tracker werk

04-05-2020 16:27 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op het werk mag ik mijn activity tracker niet om mijn pols dragen (verpleegkundige). Nu draag ik mijn Polar A370 wel eens om mijn enkel, maar zo meet hij totaal niet accuraat. Heeft iemand tips voor een activity tracker die wel accuraat meet op zo’n dergelijke manier?
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je precies meten? Alleen je stappen of ook andere dingen?
En zonder red je het niet?
Alle reacties Link kopieren
Misschien overgaan op bijvoorbeeld een stappenteller die je in je broekzak kunt doen of vast kunt maken aan je BH?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo'n ding niet. Zou niet weten waarom. Ik fiets naar mijn werk en weer terug, loop daarnaast elke dag, zowel op mijn werk als buiten mijn werk, en het zal wel goed zijn. Waarom zo verslaafd aan een ding dat getalletjes weergeeft?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Mi band 3. Je kan hem zonder het bandje zo in je broekzak (of bh) doen, daar is hij klein genoeg voor. Zelf heb ik hem alleen om m’n pols gedragen.
Alle reacties Link kopieren
Je stopt toch geen dingen in je BH mag ik hopen? Herinner me van vroeger nog wel dat je van die volksvrouwen had die op de markt hun geld of portemonnee opeens uit hun BH grabbelden. Intens ordinair. Mannen stoppen toch ook hun portemonnee of telefoon of andere toelie in hun onderbroek?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Een beetje een happy nurse is toch actief zat? Ik zou niet weten waar je zo'n activity tracker dan voor nodig hebt. Als je nou nog de hele dag thuis zat te werken achter een paar schermen, ja dan.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
04-05-2020 17:51
Een beetje een happy nurse is toch actief zat? Ik zou niet weten waar je zo'n activity tracker dan voor nodig hebt. Als je nou nog de hele dag thuis zat te werken achter een paar schermen, ja dan.
Dit dus. Ik snap die hele verslaafdheid aan elektronische apparaatjes niet zo. Iedereen met een beetje gezond verstand is zelf prima in staat om te beoordelen of hij of zij genoeg beweging krijgt. Ik heb ook van die collega's die van dat soort gadgets hebben, en die hoor ik dan serieus zeggen "Ik heb vandaag nog maar 9745 stappen gezet, dus nou moet ik vanavond verplicht nog een rondje gaan wandelen, want anders kom ik niet aan de 10.000". Serieus? Dus jij laat je welzijn en welbevinden dicteren door een stappenteller? En als het getalletje op dat apparaat niet is wat jij graag ziet, dan moet je voor straf nóg een rondje?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Je hebt toch ook van die clipdingen?
Die kan je dan onder je werkkleding dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven