Sportkleding

17-05-2020 21:42 7 berichten
Als ik mijn volgende gewichtsdoel heb gehaald wil ik iets van nieuwe sportkleding gaan kopen. Ik doe bodypump, bodycombat en wil wellicht ook CXwork gaan doen.

Ik ben benieuwd welke merken jullie aanraders vinden? Ik had bijvoorbeeld Gymshark gezien, maar ik zie dat daar ook best veel van op marktplaats staat waardoor ik begin te twijfelen of het wel een goed merk is?? (Mijn redenatie: als het goed is, dan zouden mensen het toch wel gebruiken en niet verkopen??)
Alle reacties Link kopieren
Ik koop sportkleding bij de decathlon. Leuk en betaalbaar. Ik vind de strakke leggings fijn met een leuke print en bijpassende top en soms een vestje erbij.
Heb een sporttop van nike.
Nike fitnesskleding voor vrouwen.

Ben zelf een man maar heb alles van Nike qua fitnesskleding.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Puma heel erg fijn. Heb een sportshirt daarvan dat al jaren meegaat. Strakke sportleggings haal ik overal vandaan, waaronder de Primark, maar ben van plan om daar binnenkort ook één van Puma van te kopen.

Zomers draag ik ook wel korte sportbroekjes en dan maakt het merk me niet zoveel uit. Als het maar lekker zit, dat is het belangrijkst.
Alle reacties Link kopieren
Voor BodyPump zitten toch broeken van Nike het lekkerst. Aan de prijs (vind ik), maar soms vind ik een goede aanbieding.

Ik heb afgelopen jaren ook andere merken geprobeerd, maar die voelen te plastic aan ofzo.

Shirts maakt niet zoveel uit, daar zoek ik op lang. Ik ben namelijk lang en anders heb ik een navel truitje. Dat ze anno 2020 in de sport geen Tall kleding hebben vind ik onbegrijpelijk.
H&m, decathlon, Nike. Eigenlijk vanalles en nogwat. Bij leggings sta ik altijd wel heel diep te buigen in het pashokje om vervolgens opznkop tussen mijn benen door te kijken of de legging niet doorschijnt.
Ik wil er wel in kunnen squatten namelijk, vooral die van decathlon doorstaan die test echt niet altijd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een mix van H&M, Decathlon en wat left overs uit de uitverkoop bij Perry/Intersport. Ook wat dingen van Esprit. Ik heb geen speciale voorkeur voor merken, ik hoef ook geen setjes met bijpassende broek/shirt. Zwarte broeken zijn het makkelijkst, daar past zo'n beetje alles op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven